{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigt havehegn
  • #1   16. jul 2012 Nu ved jeg ikke hvor i haven du skal have det. Men vi har haft til rundt i baghaven som stakit mellem vores nabo og os. Ikke pengene værd efter vores mening. 2 år så var det i stykker.

  • #2   16. jul 2012 Det er netop mellem min nabos have og min. Ud mod vejen er der hæk med metalhegn indeni. Har også godt set at nogle af naboernes ikke holder så godt når det blæser kraftigt smiley Men omvendt har vi brug for noget privatliv i haven og det er ikke lige hegnet der får første prioritet, så det er ok hvis det kun holder et par år smiley

  • #3   16. jul 2012 Jamen så er det godt nok, hvis det bare skal holde et par år

  • #4   16. jul 2012 find nogle "vilde" pile trær, klip grene af og stik dem i jorden lige så tæt som muligt, om 1 år er der intet der kommer gennem dem smiley

  • #5   16. jul 2012 Ja tak men eftersøger noget endnu billigere, hvis det er muligt. Kender bare ikke så mange byggehandler hvor jeg kan søge smiley

    Ryan: Det må gerne være en her og nu løsning smiley


  • #6   16. jul 2012 Jammen den er vedligeholdelses fri, skal aldrig males eller noget hehe


  • #7   16. jul 2012 Vi har det samme hegn, sat op for omkring 5-6 år siden, og hvis man gør det ordentligt fast, evt. med en ekstra støtte"pind" midt på, så holder det altså udemærket. Vores er sat flere steder - det ud mod marken i "blæsesiden" har fået støttepinde, ellers ville det gå fra hinanden, det så vi ved første kraftige blæsevejr.
    Vores er så også behandlet godt og grundigt med træolie, det gør at det ikke udtørrer med sprækker og revner, der gør det mere sårbart.
    Bilka har dem undertiden også, det samme med Hjem og Fix!


  • #8   16. jul 2012 Sæt rionet op på nogle stolper som er sat godt fast i jorden og så få fat i nogle klatre planter så har du et billigt og holdbart hegn

  • #9   16. jul 2012 Det er kun læhegn, link'et du har sat ind, vi havde det på et tidspunkt, det gik hurtigt i stykker, vi er så igang med at sætte rionet op, og skal have købt nogle klatreroser og clematis.

  • #10   16. jul 2012 det også noget der virker har selv lige sat det op her hjemme og endte ud med at gi ca 1000 kr for 8 m med stolper i 4*4 så det nok det billigste man kan lave det for...

  • #11   19. jul 2012 må google det dér rionet, ved ikke hvad det er. Men tak alle smiley


Kommentér på:
Billigt havehegn

Annonce