{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

En med forstand på en bilmotor? :/ {{forumTopicSubject}}

Godaften derude HG - skulle der tilfældigvis være en tilstede, der har lidt forstand på hvad min bil muligvis kan fejle?

Her til aften kørte jeg en kort tur ca 10 km og pludselig vil den ikke rigtig tage fat i gassen mere. Den kunne godt holdes på ca 80 km/t og øges meget lidt og langsomt, men den var godt nok ikke glad for det og den var også meget varm. Jeg holder ind til siden og kigger i "manualen" og der er en knap i instrumentbrættet der lyser, som betyder noget med en teknisk fejl og at man skal søge hjælp snarest muligt.
Der står dog at man god må køre lidt, bare man kører ved lave omdrejninger og undergår hurtig acceleration.
Jeg når hjem ad igen (ca 10 km) og den bliver stadig hurtig varm men hvis jeg holder mig ved 1800 omdrejninger og 60-70 km/t er den ikke varmere end den plejer...

Er der nogen der har bare en anelse om hvad det kan være?

Står og skal til og på ferie (og endda kører helt til sjælland først), så jeg er lidt (meget) bekymret for at det er noget der er dyrt at lave smiley Det er forresten en ford focus st.car fra 2000 hvis det kan bruges til noget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En med forstand på en bilmotor? :/
Kommentér på:
En med forstand på en bilmotor? :/

Annonce