734 visninger
|
Oprettet:
Stærk kvalme. {{forumTopicSubject}}
Jeg er gået hen og har fået en meget spontan og stærk kvalme her til aften, og søger efter tips til at få det til at stoppe som man har i huset.
- Udover det er jeg svimmel, og føler mig svag..
Det er utroligt varmt og har været det hele dagen. Er det grunden? Jeg er lige flyttet i lejlighed med min kæreste, men har dog ikke båret tunge møbler op, da jeg ikke kan tåle det.
Hjælp!
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 28
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1459 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 44 Svar: 8.538
Den gode nyhed er, at det er overstået på et par dage eller tre.
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.102
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 238
jun 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 647
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 7
For mit vedkomne er der tale om dehydrering og uballance i saltballancen.
Dvs kuren er vand vand og masser af vand MEN hvis du ikke samtidig får salt, så bliver du ved med at tisse og får det endnu mere dårligt, så ud og find en god gang saltede chips, penuts, saltkiks eller lignende, for du skal have din saltballance i orden igen.
Har du også sådan en dundrende hovedpine, som gør det hele meget værre bare du bevæger dig en lille smule? at du gerne vil ligge ned, fordi du ikke har kræfter til at sidde op, men ligger du ned så kører det hele rundt for dig og du er nødt til at sidde igen? sådan plejer jeg at have det samtidig med kvalmen (opkast somme tider) og svimmelhed.
Så frem med vandet og chipsene
For alt i verden ikke gå i seng før du har styr på det, og no offence men drop pillerne, for det hjælper ikke på det og du får det ikke bedre når de ikke virker tvært imod...
aug 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 130
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
Stærk kvalme.