{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Kom nu hjem, Joey {{forumTopicSubject}}

.. På den ene eller anden måde.

I har vel hørt historien om den 19årige dansker, der er forsvundet i Sverige siden forrige onsdag.

Jeg sad hjemme hos mine forældre i søndags, læser BT og pludselig "Moooooor, er det ik Joey, det her?" Og det var det!

Bor i samme by og det er min mor's venindes dreng. Har mødt ham flere gange, når man lige var oppe og sige hej,

Jeg tjekker tv2 hver dag, flere gange om dagen og håber sådan. Ihvertfald at de finder ham på den ene eller anden måde, så familien kan få vished.
Når man kender familien, er det helt utroligt, som det kan påvirke.....

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det, nok bare ud med det...

( http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-52478442:joeys-for%C3%A6ldre-vi-tror-han-lever.html )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom nu hjem, Joey
  • #1   4. aug 2012 Det påvirker altid, når man kender noget til personen der er væk.
    Og ja du havde nok bare brug for at komme ud med det!!!

Håber snart de finder ham!

• #2   4. aug 2012 Jeg håber også, de snart finder ham! Han har godt nok været væk længe...!

Et kram til dig herfra i hvert fald. Det er aldrig sjovt at være tæt på.

• #3   4. aug 2012 Det må være så umenneskelig rædselsfuldt for en familie at svæve i uvished på den måde :(. Jeg kender jo slet ikke området eller deres eftersøgning, jeg synes bare, det virker mystisk, at han ikke er dukket op ud fra, hvad myndighederne lagde ud med at sige og kan ikke lade være med at tænke, om han har valgt, at han har brug for at være for sig selv

• #4   4. aug 2012 De mener vist at han muligvis kan været gået over grænsen til Norge, så det norske politi vil starte en eftersøgning.
    Det skulle være et enormt område der er let at fare vildt i, hvis man kommer væk fra de afmærkede ruter.
    Jeg kan da ikke lade være med at tænke på, om han er kommet til skade og ligger et sted hvor han ikke er til at se fra luften..

Men frygteligt er det, håber virkelig han bliver fundet i live.

• #5   4. aug 2012 Tien
    De har også bare vandret området tyndt med hunde og frivillige hjælpere og ledt efter ham.

Nordmændene har tilsyneladende ikke tænkt sig at lede efter ham alligevel smiley

• #6   4. aug 2012 Marianne..
    Det skulle være et kæmpe mæssigt område, og selvom der er mange der har ledt har jeg hørt at det næsten er umuligt at komme overalt. Så tror nu sagtens han kan være et eller andet sted - forhåbentligt i live.

• #7   4. aug 2012 Tine
    Ja man kan selvfølgelig ikke garantere, de har fået søgt overalt. Jeg synes bare i starten, de forklarede det som om, det var forholdsvis overskueligt at lave en eftersøgning der, selvom området var stort

• #8   4. aug 2012 Sådan forstod jeg det også først. Men forleden dag snakkede de i nyhederne med en dansk mand, der har vandret meget i området. Han mente det kan være svært at finde ham hvis han har forvildet sig væk fra de mærkede ruter.
    Ved det ikke, men det er uhyggeligt at folk bare kan forsvinde uden et spor.

• #9   10. aug 2012 Pyha, som dagene går og de har stadig ikke fundet ham smiley

http://www.facebook.com/groups/154387358018225/

Kommentér på:
Kom nu hjem, Joey

Annonce