{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Svær ventetid når vovsen er indlagt {{forumTopicSubject}}

I guder hvor er det svært når ens vovse er indlagt. Scooby Doo er lige pt indlagt. Han gad ikke spise noget som helst og blev mere og mere svækket. Jeg troede først at det var en forstoppelse eller begyndende mavedrejning, selvom de klassike symptomer på en mavedrejning ikke var der, men han har haft en begyndende mavedrejning for en 4-5 år siden, der heldigvis endte godt.
Jeg tog afsted med ham akut i torsdags, men dyrlægen sagde at det næppe var forstoppelse, da vovsen ikke havde hård mave.
Vi fik noget paraffin emulsion med hjem og skulle kontakte dyrlægen igen om mandagen, hvis det ikke blev bedre.
Mandag. igen til dyrlægen.. Prostata var ikke forstørret. blodprøver blev taget og der var intet galt. Ej heller røngten viste nogen unormalheder.
Jeg snakkede med dyrlægen mandag aften og jeg sagde at nu var Scooby derhenne hvor han var, da han fik den begyndende mavedrejning for de der 4-5 år siden og jeg mente at en maveskylning var på sin plads. Det fik han nemlig den gang og det hjalp.
Afsted til dyrlægen igen idag. Men denne gang var det så en anden dyrlæge.. hun mente så at en en billedserie med kontrastvæske ville være det bedste lige nu... Grrrr.. hunden kan sgu da ikke vente til al evighed.. Jeg ved godt at han er tudsegammel af en GD'er at være, men når de andre prøver intet unormalt viser , sååå... nå .. han er nu indlagt og jeg ventrer spændt på svar fra dyrlægen... krydser fingre og tæer.
Hav en god dag allesammen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svær ventetid når vovsen er indlagt
Kommentér på:
Svær ventetid når vovsen er indlagt

Annonce