{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen ! {{forumTopicSubject}}

ja altså... det hedder bare Møståen, men kan ikke få den "betydning" ud af hoved... *G*

nåmen smiley

Det var en helt fantastisk dejlig tur vi havde ! fra mandag til fredag - i et "lille" hus med plads til 8 personer, hund tilladt, pejs ( som vi desværre ikke fik brugt pga varmen :S ) 100 m fra vandet og tæt på Nykøbing S. med dejlige indkøbs muligheder og en ret så fantastisk gågade synes jeg smiley

Klintebjerg ligger ikke langt fra ( det er der billederne af firben er fra ) og sikke et fantastisk naturområde ! - virkelig værd at besøge hvis man har lyst til bakker og uberørt natur smiley
+ med chance for at møde firben, snoge og hugorme *G*

Gågaden havde vi en rigtig hyggelig gåtur ned af, som nogen nok ved, har pølsen det med at være en rigtig bisse - en højråbene bisse - men hun var simpelthen så dygtig på den tur at jeg slet ikke kan få mine arme ned *G* MEGET stolt Frejs smiley
Vi mødte rigtig mange dejlige mennesker !
Eneste problem var nok at vi startede med at gå ind og få vand og godbidder i dyreforretningen og ja - så ville pølsen ind i ALLE butikker smiley hehe

Vi tog færgen fra Rørvig til Hundested idag, pølsens første færgetur - hvilket var NOGET af en oplevelse skal jeg hilse og sige *G* - altså, ud over vandet og larmen , så var der en masse små piger der virkelig gerne ville hilse på hende - og det fik de lov til men vuf var noget ukoncentreret !

Aaanyway - Nu er vi hjemme igen, og jeg har fast internet ! - så nu skal jeg nok gøre livet på HG svært for jer igen ;)))

HER er billeder, hele 34 stk fra hele turen - så må i selv regne ud hvilken dag de høre til smiley : http://flickriver.com/photos/street-frey/

og den mere overskuelige version : http://www.flickr.com/photos/street-frey/sets/72157631224176032/detail/

smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen !
  • #1   24. aug 2012 wow det blev lidt langt..... håber i kan overskue det !

  • #3   24. aug 2012 Maj-Britt - jaaa , han er ret heldigt fundet *G* - vil du høre historien ????? smiley

    Christina - Tusind tak ! og "shh"... der er en grund til at jeg altid er bag ved kameraet ( jeg er bare ved at lære at der nok hellere også må være noget dokumentation for at jeg også var med på ferien *G* ) - men jeg haaader billeder af migselv ! - jeg fokusere på Zoe når jeg redigere og ja, så kigger jeg ikke mere på det smiley
    Men tusind tak ! Det varmer smiley :)


  • #4   24. aug 2012 Rigtig dejlige billeder smiley
    Er de alle taget med 70-200 mm? Og hvordan dælen får du den til at fokusere på alle de insekter, larver mm..? smiley


  • #7   24. aug 2012 Betina - Nej nogen af dem er taget med 18-55´eren smiley
    men jeg bruger "live-view" ret meget til de små insekter og edderkopper smiley
    Og tusind tak !

    Maj-Britt - hahaha jeg skal nok holde øjne åbne efter nogle værdige tøser smiley

    Christina - hehehe jeg bruger heller intet makeup overhoved, så det er vist så naturligt som det kan blive *G* og håret er ikke blevet redt i 4-5 dage ( uuups... ) - så knolden er som den er når man sætter den om morgnen *GG* smiley

    Det er udelukkende fritid , mit udstyr eller erfaring er ikke helt til at tage store penge for det endnu - har taget penge for et par "shoots" men det er mest symbolsk for tid ( bruger gerne nogle timer på redigering selvom jeg er typen der bedst kan lide hvis fotografen kan klare det "gode billede" fra kamera og ikke via photoshop smiley ) og evt benzin smiley


  • #8   24. aug 2012 LOL nej , ikke flere af mig ! - jeg er såååå slem smiley

Kommentér på:
Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen !

Annonce