se lige hvad jeg har købt ( ikke en hund, men næsten) {{forumTopicSubject}}
ja man må jo nok sige at jeg var lidt på pony shopping i sidste weekend, hvor det ikke blev til mindre end to ponyer og en låne pony, finanskrise min bare, åbenbart.
Rolig nu inden janteloven springer ind, jeg havde sparet op til begge ponyer, og ja lad os sige det sådan, prisen var mere end god
Den første har jeg desværre ikke nogen billeder af endnu, men den hentede jeg i fredags, en lille sort shetlænder uden stamtavle desværre, hun er ellers ret lækker af en shetlænder at være.
Den anden er faktisk lidt mere spændende, da jeg har ønsket mig sådan en pony i mange år, men har aldrig haft råd til dem når de var i udbyd, lige indtil en avler kontaktede mig og spurgte om jeg ikke havde lyst til at købe dette føl for billige penge, da hun ikke selv kunne bruge ham.
Ja det gjorde jeg så, oveni købet har jeg fået lov til at låne moren med hjem som jeg kan gå og hygge mig lidt med.
Jeg var endda så heldig selv at måtte finde på et navn, det er jo svært sådan noget, men må jeg præsentere Harvest Mr. Charlie Brown, intet mindre kunne gøre det.
(link fjernet)
Sammen med mor.
Men ak ja, nu har jeg brugt en masse penge og kommer til at bruge en masse recourser på at opdrage ham det næste stykke tid, så drømmen om hund må altså endnu en gang vente.
Men det kan vidst ikke helt være min skyld, for hvem kan da stå for denne dejlige Charlie, så skylden må helt klart være hans når han nu har valgt at blive født i år som det føl jeg altid har drømt om
maj 2012
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 997
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.568
Charlie er renracet welsh mountain og da der ikke er særlig mange brune af dem i Danmark og slet ikke i hans kvalitet både i virkeligheden og på papirerne er han selvslrevet avlshingst, men mon ikke han får et lille bijob enten som ride eller kørepony måske begge dele
Stine: det lyder som om du er ved at gøre dig et rigtig godt køb
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Glæder mig til flere billeder af ham og de andre
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.568
Jeg er helt betaget af ham, og glæder mig virkelig til at se hvad han udvikler sig til
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Har engang haft en pony der var ½ Welsh mountain og ½ Connemara, hun var dælme en dejlig sag!
Tillykke med dem!
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
stort tillykke med lækkerheden
se lige hvad jeg har købt ( ikke en hund, men næsten)