{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

se lige hvad jeg har købt ( ikke en hund, men næsten) {{forumTopicSubject}}

ja man må jo nok sige at jeg var lidt på pony shopping i sidste weekend, hvor det ikke blev til mindre end to ponyer og en låne pony, finanskrise min bare, åbenbart.
Rolig nu inden janteloven springer ind, jeg havde sparet op til begge ponyer, og ja lad os sige det sådan, prisen var mere end god smiley
Den første har jeg desværre ikke nogen billeder af endnu, men den hentede jeg i fredags, en lille sort shetlænder uden stamtavle desværre, hun er ellers ret lækker af en shetlænder at være.
Den anden er faktisk lidt mere spændende, da jeg har ønsket mig sådan en pony i mange år, men har aldrig haft råd til dem når de var i udbyd, lige indtil en avler kontaktede mig og spurgte om jeg ikke havde lyst til at købe dette føl for billige penge, da hun ikke selv kunne bruge ham.
Ja det gjorde jeg så, oveni købet har jeg fået lov til at låne moren med hjem som jeg kan gå og hygge mig lidt med.
Jeg var endda så heldig selv at måtte finde på et navn, det er jo svært sådan noget, men må jeg præsentere Harvest Mr. Charlie Brown, intet mindre kunne gøre det.
(link fjernet)
Sammen med mor.
Men ak ja, nu har jeg brugt en masse penge og kommer til at bruge en masse recourser på at opdrage ham det næste stykke tid, så drømmen om hund må altså endnu en gang vente.
Men det kan vidst ikke helt være min skyld, for hvem kan da stå for denne dejlige Charlie, så skylden må helt klart være hans når han nu har valgt at blive født i år som det føl jeg altid har drømt om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  se lige hvad jeg har købt ( ikke en hund, men næsten)
Kommentér på:
se lige hvad jeg har købt ( ikke en hund, men næsten)

Annonce