{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Hund på motorvejen {{forumTopicSubject}}

Jeg taler med min kæreste i telefonen, -han er langturschauffør.
Han kører fra ved nyborg v. retning mod sjælland og ser i det samme en foxterrier lign. hund løbe rundt på kørebanen.
Jeg har ringet 1812 og fik ingen hjælp, ..med mindre hunden var påkørt, -hvilket den ikke var.
Jeg ringede 114, som ikke ville hjælpe hvis 1812 ikke ville....
FRUSTRATION....

Nogen som bor i nærheden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund på motorvejen
  • #1   14. sep 2012 pokkers... det er et stykke tid siden jeg sidst har været her, men hvor er HG blevet af?

• #2   14. sep 2012 Undrer mig at 112 ikke ville hjælpe. Hunden kan jo også forårsage en stor ulykke på motorvejen.

• #3   14. sep 2012 -præcis mit argument! ..hunden var ikke påkørt, men never the less.. så forsøg da at undgå tragedien!

• #5   14. sep 2012 Det kommer ikk bag på mig .. politiet gjorde heller ikk noget sidst da jeg ringet og 1812 gjorde heller ikk først da jeg løg år den. Var blevet på kørt .. men kunne ringe til et nummer mere for se om manden havde tid !!!

• #6   14. sep 2012 Ja jeg giver heller ikke så meget for 1812. Ringede efter dem med en meget syg ræv.. Jeg kunne komme på 5 m afstand af den, og så løftede den først hovedet der, og de ville kun komme hvis jeg indfangede den...
    Da jeg dagen efter ringede til dem, at nu ligger den det samme sted igen, den ligger frit, om de ikke ville sende en skytte.. Så efter 2 timers venten, sender de kun en med en snarre... som siger, en anden gang skal i fange den først... Come on....

Kommentér på:
Hund på motorvejen

Annonce