2.454 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjernerystelse eftervirkning? Hjernerystelse eftervirkning?

Sagen er den at jeg har haft hjernerystelse i næsten halvanden måned og slap for hovedpinen for ca 2 1/2 uge siden..
Igår havde jeg en ret hektisk dag hvilket jeg faktisk har hverdag men har ferie indtil søndag så der har jeg self slappet af..
Anyway idag har jeg sovet været vågen en time ca og så har jeg igen måtte sove fordi jeg virkelig ik ku holde mine øjne åbne mere..
Nogen der har erfaring med sådan noget efter hjernerystelse? Ik første gang det er sket siden jeg fik hjernerystelse

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjernerystelse eftervirkning?
  • #2   15. sep 2012 Den vil jeg kigge på, takker mange gange smiley

• #3   15. sep 2012 Det er lige sådan det er - jeg havde en hjernerystelse for 6 år siden, og var sygemeldt 6 uger. Startede op på deltid over længere periode. Døjede med ret svære følger i et halvt års tid - tilbagevendende hovedpine - stor lydoverfølsomhed - træthed osv. Har lige for nylig tænkt over, at jeg godt nok stadig er meget lydoverfølsom - om det er alder (47) eller sene eftervirkninger ved jeg ikke.

Måske ikke så opmuntrende for dig - men et godt råd: Anderkend, at det tager lang tid, og lær dig selv og dine omgivelser, at du ind imellem har brug for time-out. "God bedring" - eller hvad man siger her

• #4   15. sep 2012 Det er rart at høre jeg ik er ene om problemet ihvertfald

Kommentér på:
Hjernerystelse eftervirkning?

Annonce