{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

mine overtalelsesevner behøver opgradering {{forumTopicSubject}}

Vi har små hundehvalpe her hjemme, som skal hentes den 29 september. MEN vi har en, der ikke har fået et hjem endnu, det er nok lidt fordi jeg ikke vil af med hende smiley så er igang med at overtale kæresten til, at beholde hende. Men mine overtalelsesevner rækker ikke, hjælp hjælp smiley jeg bruger gerne både feje og fair tricks :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine overtalelsesevner behøver opgradering
  • #1   17. sep 2012 Sex? smiley

  • #2   17. sep 2012 Haha Bente, det værste er, at jeg har prøvet smiley 6 gange om ugen, den virker ikke....

  • #7   17. sep 2012 Hahahahahahah smiley ingen aftensmad OG ingen sex... hmmm den prøver jeg lige når han får fri smiley
    Solstråle, 6 gange om ugen resten af vores liv, ikke mere da !!! så går jeg da til..


  • #8   17. sep 2012 Han har et meget elsket akvarie, som jeg har sagt at han skal gå af med, hvis jeg skal gå af med Cala.. virker heller ikke, så siger han bare at akvariet var det først. bla bla bla

  • #11   17. sep 2012 tricket er at plage om noget som er "større" smiley
    da jeg ville have cuba, sagde han nej. så begyndte jeg at snakke om vi ikke snart skulle have børn.
    og ja, som i kan se så fik jeg lov at købe Cuba smiley og i dag kunne han jo ikke undværer hende alligevel smiley


  • #12   17. sep 2012 Lille solstråle, hvis han havde sagt ja til 6 gange om ugen, så var jeg død efter 2 uger !! tør slet ikke tænke på det smiley jeg plager løs gør jeg, vi snakkede meget om det igår, men han er hverken til at hugge eller stikke i.. Har også sagt, "vi er nødt til at beholde hende, hvis der ikke kommer nogen henvendelser" jeg har sagt at jeg ikke vil sælge nogen af hvalpene til nogen jeg ikke kender, så det kan tage laaaaaaaaang tid, nu vil han så sætte et billede op på hans facebook, for hans relationer, må være lige så gode som mine.. NÆ NEJ !!
    Michelle - det var f***me en god ide smiley hæhæhæhæh


  • #14   17. sep 2012 minion tog du bare en hund med hjem uden, at spørge "chefen" derhjemme ? smiley fedt !

  • #16   17. sep 2012 Hahah Minion ;D
    Hmmm Christian det er et godt spørgsmål smiley


  • #20   17. sep 2012 Hvad er hans modargument ?

  • #21   17. sep 2012 hans modargument er at vi nok var kommet til at "aftale" at vi ikke skulle beholde en.. men han har ikke noget på skrift smiley

  • #22   17. sep 2012 Ikke andet ? .... Ja så begynd bare kampen smiley Nogengange skal man jo lytte, for måske har de ret i deres modargumentation, men det har han så ikke i det tilfælde *g*

  • #23   17. sep 2012 Altså... Hvis man nu skal være rigtig rigtig barnlig, så gør man som jeg gør hvis jeg VIRKELIG bare vil have min vilje. Så bliver man tøsesur og hvis man så os græder lidt, og piver om hvorfor man bare SKAL have sin vilje, for det er jo sååå synd for en.
    Det kan min kæreste vidst ikke rigtig håndtere. Jeg har så også kun brugt det én gang, men det var da jeg bare måtte have Kaya. Og tada det virkede...
    Men jeg ville aldrig have gjort det hvis jeg ikke vidste han ikke ville kunne stå for hende, og jep han er lige så glad for hende som jeg havde regnet med smiley
    Sex hjælper ikke herhjemme hverken at nægte det eller give meget af det... Jeg kan vidst ikke holde længe nok, desuden har vi barn, så vi er vant til det svinger mellem sex hver dag, og i andre perioder med længere pauser. smiley

    Held og lykke med at få ham overtalt...


  • #24   17. sep 2012 kaj - Sex virker kun til de mindre ting her hjemme, men her virker det altså heller ikke smiley jeg plager, tigger og ber smiley jeg spiller virkelig på selvmedlidenheden her, men det virker bare ikke (det plejer det) Jeg plejer ofte at få min vilje smiley
    - Nej vel Marianne? synes jeg heller ikke han har, han er ingen beviser, kan være jeg bare skal lade som, at det kan jeg ikke huske smiley


  • #26   17. sep 2012 Hahaha Christian, ja det lyder som en god ide smiley få det til at lyde som at jeg er gået på kompromis med vores aftale, med kun en istedet for to smiley

  • #28   17. sep 2012 held og lykke med at få ham overtalt smiley

    camilla, det med forældrene kender jeg godt.
    da vi skulle have Milo, sagde min mor "ja vi passer den ikke"
    da vi så fik Nala sagde hun "jeg passer ikke en mere"
    og så kom Cuba "jeg kan altså ikke passe 3 hunde"

    og se bare, på lørdag skal hun igen passe alle 3 + Nalas hvalp smiley

    de forældre ender jo alligevel med at være glade for dem


  • #29   17. sep 2012 Håber det lykkedes dig smiley

    Både med og uden sex, en masse og ingen aftensmad, endnu en hest og en kamel, så MÅ han da give sig til sidst!


  • #31   17. sep 2012 Vel egenligt lidt trist at han skal "overtales", er han ikke interreseret i det , så mener jeg man burde lade være, specielt hvis aftalen på forhånd var at der ikke skulle beholdes nogen hvalpe....

    Pudsigt som det med nogen ting er helt iorden at bruge alle mulige kneb og i andre er det slet ikke velset.

    I bund og grund kan det jo koste et forhold på længere sigt, hvis det viser sig at hvalpen/hunden er en "kilde" til uro og diskussioner


  • #33   17. sep 2012 Ja det er nu ikke så mange af rådene jeg tager sådan helt seriøst, men jeg vil lidt for sjov prøve dem af her hjemme i den gode tro om at jeg nok ikke kommer videre med overtalelsen smiley Tror nu ingen hvalp kan blive en større kilde til diskussioner end min kærestes egen baby (hans bil) Der er flere herinde, hvor kæresten måske ikke lige har været helt lige så opsat på ideen om hund, som en selv, men jeg ved nu, at han nok skal bløde op, jeg kan jo se han godt kan lide hende, han vil bare ikke indrømme det smiley

  • #34   17. sep 2012 Kan sagtens følge dig Rene, også derfor jeg spurgte om kærestens modargumenter.. For ja, man skal ikke bare overtale fordi man kan .. Jeg kan også få min vilje i sådan set alle situationer .. Man behøves ikke at bruge " sin magt " fordi man kan.. Nogengange må man også kikke realistisk på " tingene "

Kommentér på:
mine overtalelsesevner behøver opgradering

Annonce