{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.494 visninger | Oprettet:

Tattoo heler ikke {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået lavet en tattoo på armen her for snart 4 uger siden. Det er tekst, så den er ikke særlig stor.
Men men men, den heler ikke rigtigt. Der er ikke rigtig faldet skorper af eller overskydende farve og jeg kan mærke tattoveringen når jeg køre fingeren over.

Jeg har flere tattoveringer, og der har aldrig været problemer, de er lavet det samme sted.
Den klør ikke eller gør ondt - det ser bare dumt ud fordi den stadig er meget sort og "buler op". Nogen der ved om det er normalt og om der sker noget ved det?
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at kontakte min tattovør når han kommer tilbage igen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo heler ikke
  • #1   17. sep 2012 Det kunne godt lyde som om at der er blevet kørt for dybt, da de tattoo er blevet lavet...

• #2   17. sep 2012 Kørt for dybt? Det må du lige uddybe smiley

• #3   17. sep 2012 Altså, at nålen har været for dybt i din hud i forhold til hvad den skal være smiley jeg har nemlig fået lavet en for nogle år siden, og den buler op engang i mellem, simpelthen fordi at tattoovøren har kørt nålen for dybt i min hud smiley det er selvfølgelig ikke sikkert, at det er det som er galt smiley men kan prøve at spørge min kæreste senere, han er nemlig tatovør smiley

• #4   17. sep 2012 Aaah okay. Altså det med at den buler op, mener jeg med at jeg kan stadig kan mærke teksten når jeg køre fingeren over. Der er faldt meget lidt skorpe af i starten, og nu er den bare gået helt i stå og det ser lidt dumt ud.
    Du må meget gerne spørge din kæreste smiley

Kan man tegne sådan en op igen? For der er nogle steder hvor nålen ikke har fået ordenlig fat, så den trænger til en tur mere.

• #5   17. sep 2012 Umiddelbart tænker jeg også nålen er kørt for dybt smiley Derfor den virker "hævet"

Hvordan har du plejet den ?

• #6   17. sep 2012 ja den må vist ikke komme mere end 1 mm ned før end man siger den går for dybt, så det er ikke meget der skal til, men det er ikke unormalt at den vil kunne mærkes en smule 4 uger efter, specielt når det er tekst som skal stå hårdt og tydeligt frem, så vil der jo blive kørt en del farve i. men det er kun min erfaring der er nok nogen der kender det helt rigtige svar, med hensyn til pleje har jeg altid brugt panthenol creme, og smurt det på hver gang huden er ved at bliver tør, og det gerne i de første par uger

• #7   17. sep 2012 Den er ikke hævet overhovedet. Den hverken klør eller er øm, sårskorperne er bare ikke faldet af.

Jeg bruger også panthenol creme til at smøre med, har jeg også gjort ved mine andre tattoo's.
    Men men, jeg var lige dernede forbi idag - han var desværre ikke hjemme endnu, men hans lærling sagde at jeg skulle give det en uge eller lidt mere, for at se om den ikke ville danne sårskorper og hele.
    Så nu må vi se, men det ser lidt dumt ud fordi den stadig ser så ny ud.

• #8   17. sep 2012 nu bliver jeg helt nyserig på at se den. har du ikke et foto af den du kan vise, altså ikke for jeg kan hjælpe mere for det tror jeg ikke, kun at jeg elsker at se de forskellige tusser folk har

• #9   17. sep 2012 Jeg har dette billede, men billedet er lidt rystet, så den ser lidt skæv ud nogle steder (det er den ikke i virkeligheden) ;O)

Synes dog det er mystisk den ikke heler, den jeg har på foden og den jeg har på den anden arm helede rigtig fint.

profilbillede
  • #10   17. sep 2012 ja den ser faktisk ud som den jeg har fået lavet for to dage siden, hvor den kun er blevet streget op, den skal så lavet færdig om 14 dage.
    så underligt der ikke er mere forskel

• #11   17. sep 2012 Uha .. nu får jeg lyst til at få en til smiley

Den er ret flot Renée&Santos smiley

• #12   18. sep 2012 Ja, man bliver hurtigt afhængig af det skidt smiley

Altså billedekvaliteten er mægtig dårlig, så den er noget kønnere i virkeligheden end på billedet.

Men jeg er meget glad for den smiley Men nu må vi se når jeg skal ned til min tussemand om en uges tid, der er desværre ikke sket meget siden igår.

Kommentér på:
Tattoo heler ikke

Annonce