{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Ødelagt computer - redde filer? {{forumTopicSubject}}

Min gamle computer kan ikke rigtig tænde. Den lyser godt nok og siger lidt bib-lyde, når jeg trykker på nogle knapper, men thats it.

Jeg har back-uppet en hel del, men ikke de seneste dokumenter og billeder.

Kan man på en eller anden måde få filerne ud på en ekstern harddisk? hvis ja, hvor henne - og hvad koster det ca?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagt computer - redde filer?
  • #1   20. sep 2012 Er det ikke bare skærmen, der er gået?

• #2   20. sep 2012 nej, for jeg har prøvet at sætte en ekstern skærm på - og den viser bare en masse tegn smiley - og kan ikke komme videre derfra.

• #3   20. sep 2012 Er det en bærbar eller stationær?

Du kan tage harddisken ud og tilslutte den en anden computer som Slave - og så bare hente filerne som ved en ekstern harddisk.

Hvis det altså kun er styresystemet og ikke selve disken, der har det skidt.

• #4   20. sep 2012 Det er en bærbar.

Øhm, hvordan tager man harddisken ud? og hvad er slave? smiley

• #5   20. sep 2012 Harddisken kan skrues ud via bunden.
    Men du skal have en dims at lægge den ned i, den kan fungere som ekstern harddisk.

Den koster knap et par hundrede kroner, så vidt jeg husker.

Hvis der er to diske på puteren (hvilket der jo er, når du kobler den anden på) så skal den ene være master - herfra skal styresystemet køre, og den anden være slave.

Og så lige et forbehold for udviklingen - for jeg har IKKE fulgt med.

• #6   20. sep 2012 Uh, det lyder lidt svært smiley kan man ikke betale nogen for at gøre det? kan de mon en computerforhandler eller?

• #7   20. sep 2012 du skal i hvert fald tænke om det der ligger der er værd at rede for skal du have en forretning til det vil det koste 500 kr bare at åbne den og så kommer time og reservedele oven i, jeg ville gøre som ch forslår og da du ikke kan selv så få en kamerat til det, eller er der opslag i gul og gratis med folk der hjælper med computer problemer for ca 100 kr. i timen så der er det bare med at finde en i dit område, her i odense hænger der ofte sedler fra folk der kan hjælpe med pc, oppe på opslagstavlen i det lokale indkøbsted

Kommentér på:
Ødelagt computer - redde filer?

Annonce