{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Se og Hør {{forumTopicSubject}}

Synes det er utroligt at Se og Hør bringer billederne af engelske Kate i denne uge. Jeg har ikke selv set bladet, blot hørt og læst at de ville bringe billederne for at tilfredsstille læsernes nysgerrighed.

Ret underligt, når det franske blad nu allerede har fået en dom for det. Og kan et par kongelige bryster virkelig være så interessante?

Kunne da være spændende at høre jeres reaktion på det.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se og Hør
  • #2   20. sep 2012 jeg er enig med dig. synes virkelig de burde ta sig sammen. Bryster er ikke interessant. nøgne kendte mennesker har også ret til privat liv

• #4   20. sep 2012 Jeg læser ikke bladet, og ville heller ikke læse det pga. der er kongelige bryster, synes ikke det er okay.

• #5   20. sep 2012 Det er helt ude i hampen, jeg har virkelig ondt af det unge par, der ikke kan få lov til at holde ferie uden at der skal ligge en latterlig paparazzifotograf og forstyrre deres privatliv.
    Og hvad der er så interessant ved de billeder fatter jeg ikke!!

• #6   20. sep 2012 nu så jeg de bryster på nettet for et par dage siden, og hold da op jeg blev skuffet, efter al den postyr, og hvad ser man så et par kedelige bryster, og som hende der siger, så er det jo ikke første gang de bliver taget med bukserne nede, så vidt jeg husker blev der også for kort tid siden vist nøgen foto af prins harry. men i en perfekt verden ville det være rart for dem at slippe for den dårlige slags presse, men det vil aldrig ske og så må de tage deres forholdsregler og ikke løbe nøgne rundt udendørs

• #10   20. sep 2012 bare fordi man er kongelig har man vel ret til at holde ferie i fred. desuden har jeg hørt at hun lå bag en skærm på privat område. det bør pressen vel respekter. kendt eller ej. håber virkelig se og hør får den retsag på halsen det engelske kongehus har snakket om.

• #18   20. sep 2012 Jeg synes det er helt og aldeles forrykt....intet mindre. Lad dem dog være i fred lidt. I øvrigt synes jeg det er lige lovligt flabet at billedet er taget med en linse ca. 1km fra deres ejendom, det viser bare lidt om hvor langt en fotograf vil gå for at få et godt billede af en halv nøgen prinsesse smiley godt det ikke er mig.

Se og hør har lavet et 28 siders ekstra tillæg om netop disse billeder.. Der er masser af piger som gerne stiller op med meget mindre tøj, så hvorfor ikke lave 28 ekstra sider med dem i stedet???

Jeg har ikke selv købt bladet, og gør det heller ikke.

• #19   20. sep 2012 Lad være med at købe dem, så har de ikke noget at leve af. Nøjagtig ligesom hundehandlere smiley

• #21   20. sep 2012 jeg troede der var ytringsfrihed i danmark og pressefrihed når vi kan bringe billeder af muhammet tegninger ,så hvorfor ikke et par bare bryster hvem de så end måtte tilhøre!

• #22   20. sep 2012 Allergisk overfor snobber og storhedsvanvid .

Allergisk overfor snobber og storhedsvanvid .
    ja men vel også fordi hendes kærestes chauffør var skide fuld og ikke byrde have kørt bil

og at fotograferne kan finde på at ligge på lur forstår jeg godt, det er milioner af kr. de får for et foto som dette, og det er vel også op til os forbrugere at sætte en grænse for hvad vi vil købe, så der ikke er et marked for disse foto

• #25   20. sep 2012 Men Se og Hør må jo virkelig tro på, at vi danskere er så nysgerrige og gerne vil se brysterne....... Ellers havde de vel ikke, først betalt for billederne og dernæst risikeret en bøde oveni.
    Er vi danskere så nysgerrige, at de kan betale sig at smide så mange penge i et par bryster?

• #27   20. sep 2012 Jeg sys det er utrolig de skal i bladet...helt ærligt!!
    Tænk ikke at kunne ligge på privat grund og solbade, uden der er en idiot 1 km væk der tager billede.... det er sgu utroligt!
    Om man er kendt eller ej, det er sgu ik iorden!

• #28   20. sep 2012 det ved jeg ikke helt om jeg gør, for mig at kan ingen af dem undvære hinanden.
    forstået på den måde at ingen skandale foto ingen omsætning, ingen presse ingen kongehus, for hvem vil betale til et kogehus de ikke kan se.
    min private holdning er at så længe de ikke fysisk bliver hevet og skubbet i så er det ok at tage foto, og så må vi som forbrugere boykotte de medier vi ikke kan lide

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #29   20. sep 2012 Hvis de vil være i fred er det dem frit for at melde fra over for det cirkus det er,at være kongelig.Hvis de ville kunne de jo leve et normalt liv,men vælger man at leve for andre folks penge,må de også tage med at de er genstand for opmærksomhed.

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om de viser foto af hendes bryster.Hvis hun var frisk ville hun tage det for hvad det er og ikke kører det helt op

• #32   20. sep 2012 Jeg er helt enig med Kennelmor og Allergisk.

• #33   20. sep 2012 Er enig med Bente ;o)

• #34   21. sep 2012 Håber der er en eller anden smart person , der vil ligge på lur.... og tage et par nøgenbilleder af den fotograf... ( der har taget billederne af Prinsessen ).... og smække dem op på forsiden af alle landets aviser.... løbesedler ... og Face-book...

Og så vil jeg håbe journalisten/ fotografen , har en MEGET lille rynket Diller.... ....

Så ka' han lære det ,,,, ka' han....ha ha ha

• #35   21. sep 2012 NITTIB: Det kunne jeg også godt ønske, så kunne han smage sin egen medicin. Og billedet skal forstørres op, så evt. smegma også bliver afsløret.

• #36   21. sep 2012 Bente H........ adddrrr...

• #37   21. sep 2012 abomination -nu er jeg på ingen måde "brystforskrækket", men det betyder altså ikke at jeg har lyst til at dele mine bryster med verden.
    Man kan da sagtens være glad for sin krop, uden at have ønsker om at alle skal se den, så det synes jeg da godt nok er et dårligt argument.

I forhold til disse billeder, har jeg det lidt som en anden i tråden. Var billederne taget et mere offentligt ted, så ville jeg synes det var helt ok. Ikke at det ville få mig til at købe sådan et blad, men vælger man som kendt at rende rundt på offentlige steder uden ret meget tøj på, må man affinde sig med at det kan havne i pressen.

Men her er der altså tale om at være topløspå sin egne private grund. Og mig bekendt må JEG ikke tage et billede af en på dennes private grund og offentliggøre det uden vedkommendes tilladelse.
    -hvorfor gælder der andre regler fordi der er tale om en kendt person (det gør der jo så heller ikke, hvis der er faldet dom om det modsatte ;))

at drage ytringsfrihed og muhammedtegninger ind i det, synesjeg er noget malplaceret -det her er vel en debat om krænkelse af privatlivets fred, ytringsfrihed er en helt anden debat.

Hvis der skal debateres ytringsfrihed, så skulle det vel have været en sag om at nogen havde udtrykt (ytret ;)) en negativ holdning til det engelske kongehus -at tage billeder på privat grund og offentliggøre dem, har intet med ytringsfrihed at gøre

• #38   21. sep 2012 Jeg tager sgu hatten af for den forhandler , der ikke vil sælge Se & Hør .. i denne uge og har sendt bladene tilbage....... Dem skulle der være nogen flere af ...

• #39   21. sep 2012 Ytringsfrihed..... min bare røv...... det der sker lige nu i verden er ren chikane.
    Ja.... vi har ytringsfrihed.... og det er godt...... men det er ikke ALTID nødvendigt at bruge den...
    Men det er jo bare MIN mening .

• #40   21. sep 2012 NITTIB: Og min smiley

Og ja, det er adrrrrrr smiley

• #42   21. sep 2012 M selv...... du skal få PATTER ska' du..... her er et par..... Det er mine bogstøtter.
    Men hvis du vil have dem.... er det dine... ha ha

profilbillede
  • #43   21. sep 2012 M selv..... du kan også få dem fra siden af... *GG*

profilbillede
  • #44   21. sep 2012 M selv...... tjaaa.... så må du jo bare komme og hente dem.... *LOOOL*

• #45   21. sep 2012 lol

• #46   21. sep 2012 hahahaha de er nok også bedre M ;oP

Kommentér på:
Se og Hør

Annonce