{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny blog, hjælp
  • #1   2. okt 2012 Tips jeg har fundet ud af efter jeg selv er i gang med min egen.
    Skiv, skiv og skiv, lige pluslig bider de på når de finder den spænderne og det første tid er der nok ikke så mange der se -/ læser med.
    Men med godt gå på mod så skal det nok ende godt. Det tager bare lidt tid inden folk få øjne op for det smiley

• #2   2. okt 2012 Jeg har løst headerproblemet! smiley

Sune A: Mange tak for tippet, det kan jeg sagtens forestille mig, man er jo noget ukendt i starten.. smiley

• #3   2. okt 2012 Var så lidt smiley
    Men netværk er også en god ting har jeg fundet ud af,
    Fx henvis til den når det er mulig uden at gøre det for meget.
    Fx vis det er en tegnetråd så kan det være ok, men vis en tråd om biler, er link til den nok bloggen nok ikke det bedste smiley

ps: der er sådan en:
    ''Hej Verden!
    Velkommen til Bloggers Delight. Dette er dit første indlæg. Rediger eller slet det og begynd så at blogge!'
    Nederst på siden'' går ikke ud fra det er dig der har poset den der smiley

• #4   2. okt 2012 Jeg forstår udemærket hvad du mener, man skal self. overvejer hvornår og hvorfor man sætter et link en til sin blog, ellers bliver folk da også godt trætte af en smiley

Og nej, det har du da helt ret i! Vil forsøge at slette det indlæg smiley

• #5   2. okt 2012 Super, har bare set mange misforstå det og så poste link til lyserøde blomster blogs eller hvad det lige kan være i tråde om biler, fodbold osv smiley

Bare i orden, Held og lykke med det, at blogge kan være spænderne vis man bare kommer i gang smiley

Kommentér på:
Ny blog, hjælp

Annonce