Forsvars træning {{forumTopicSubject}}
For at træne forsvar så er der nød til at være et angreb, jeg formoder så at man udarbejder en teknik der gør at man kan undvige eller modstå det givne angreb.
Hvis den udviklede teknik er effektiv vil den blive indøvet og brugt af andre.
Det vil så igen afføde nye angrebsvinkler eller modforsvar.
Som igen afføder nye forsvar.
Eksempel:
-Blondinens bedste våben er at trække i land, dette forsvar er blevet bevist yderst effektivt så det er taget i brug af mange, et eksempel på det er at slette en tråd hvor man ikke kan lide svaret.
-Det er så bevist at der er et våben mod blondinen, men det er et der er så kraftigt ikke alle har adgang til det, men Mr Freeze fra Batman har, har selv set Arnold fryse folk, det gør at der kan føres yderligere dokumentation, og muligvis trænge igennem når Blondinen er tøet op.
-Der er så kommet et nyt forsvar som annullere selv fryse strålen, nemlig Houdini Manøvren, som er at forsvinde fra jordens overflade og KUN efterlade undren hos omverden.
Når jeg nu sidder og tænker over dette, kommer spørgsmålet er det noget vi overhovedet kan gøre noget ved ?
Er der noget at sige til at der fremkommer skarpe bemærkninger fra start, ironi, nedladenhed osv. når man gentagene gange ser at når man bruger tid på noget så forsvinder det, og andre heller ikke kan få glæde af guldkorn.
Og dette får mig igen til at tænke, bør man tage sig sammen og så bide sig selv i tungen og overbevise sig selv om i alle sager at det er tiden værd og så blive skuffet igen og igen ?
Måske man skulle nøjes med at tælle success oplevelserne ?
.oO(Ja så kan man tælle på fingrene lidt endnu)
Bare lidt tanker
og de må gerne debatteres
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Tror bare at ja.. " Sådan er det bare"
Man må vel bare lære at leve med det og evt trække lidt på skulderen
Forsvars træning