893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Jeg er da bare havnet i en uheldig uge :-( Jeg er da bare havnet i en uheldig uge :-(

ØV, er ude og gå med Walde, vi går på en lille vej op mod skoven, den ene side er der så vejarbejde, det fylder halvdelen af vejen (der er godt 1.5 m at gå på) en familie med deres 2 hunde kommer så bagfra og jeg maser mig helt ind i siden så de kan passere ( Walde er ikke helt tryg ved at blive "forfulgt" ) pludselig kommer der en crossercykel eller hvad det nu hedder racende forbi os, både jeg og Walde samt familien springer til siden og alle hunde bliver fluks revet ind til siden, idioten vælger at vende om og tager den i samme dur tilbage mod os men nu kun på baghjulet, da han passere mig mærker jeg næsten forhjulet forbi mit hovedet så tæt var det! Jeg skriger, ingen ord bare skriger og han standser så længere nede og kigger lidt...Fanden tog ved mig og div bandeord bliver skudt ud som på en kanon af min mund i ren chok og raseri truer jeg med død og helvede, jeg har ikke brugt så mange bandeord i en sætning siden teenagealderen, det var så slemt at selv den værste sømand ville skamme sig (overdrivelse kan forekomme) en voldsom følelse af had vælter ind over mig og jeg er for første gang i mange år parat til at angribe denne unge vanvids-racerkører af en latterlig, hjernedød spasserf****hoved! Han kører videre og jeg fortsætter op i skoven, mens Walde træder af på naturens vejne for to (guddommelig smukke) border collier sneget sig ind på os, meget nysgerrige og venlige hunde, men Walde snuser sig frem til den ene er en hanhund og begynder at knurrer, i samme øjeblik dukker ejeren og kalder hundene til sig, eller det vil sige den ene lystrer på sekundet, hanhunden (selvfølgelig) har ikke fået stillet sin nysgerrig og fortsætter efter Walde som jeg er igang med at få væk, det ender med at Walde siger HAPS i øret og så kunne den forstå det, vi fortsætter og resten af turen går rigtig godt og mit humør er begyndt at vende. Nu er det tid til at hente sønnen i børnehaven og vi skal selvfølgelig også handle ind, da jeg står i kø med en træt dreng, stadig i ok humør, vælger denne ubehøvlet dame at mase sig ind foran nogle i køen, hun bliver dog bedt om at gå om bagved, gør hun det? Nææh, hun maser sig istedet ind foran mig, min søn reagere hurtigst og siger højt: Du må altså ikke springe over, så bliver jeg rigtig sur på dig (han er kun 3 år skal det lige siges) hun vender sig om og vrisser tilbage at han ikke skal være fræk. HVAD! der flød bægeret over og beskeden var: Du skal absolut ikke snakke sådan til min søn! Det er utroligt at du tror du bare kan mase din fede r*v ind foran os, fis ned bag køen inden jeg tromler dig ned med klapvognen din åndssvage k*lling og ja det endte næsten i hångemæng hvis det ikke var for resten af køen der bakkede mig op...Puuuh jeg kom vist af med en masse agression idag, synes dog det var velfortjent. Heldigvis kan jeg finde smilet frem af at se søn og hund hygge sig sammen, mens kæresten er så sød at står for aftensmad og andet praktisk resten af aftenen smiley God aften til alle jer andre og så sidder jeg bare og håber på at resten af ugen går bedre, ellers lukker jeg mig inden til heldet vender!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er da bare havnet i en uheldig uge :-(
Kommentér på:
Jeg er da bare havnet i en uheldig uge :-(

Annonce