{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

modtager en andens abonomentblade {{forumTopicSubject}}

ja det er en lille ting der undre mig lidt.
Det er nemlig sådan at jeg i de sidste 4 måneder har modtaget det der blad Alt for damerne, uden nogensinde at have bestilt det eller betalt for det, jeg kan også se på adressen der står på at det er naboen til min gamle adresse i Skovlunde der oprindeligt skal have det, det er deres adresse der står i adresse feltet og hverken min gamle adresse i Skovlunde eller min nye adresse i Roskilde, på bladet er der så fra postdanmark af, så klistreret et flyttemærke på hvor min nye adresse i Roskilde, men jeg har aldrig bestilt alt for damerne eller betalt for det og har heller ikke modtaget nogen regninger på det.
Jeg vil da indrømme at første gang så åbnede jeg da bladet og læste det og nød godt af den gratis gode, anden gang jokede jeg lidt med at hey nu ville jeg være fast læser af Alt for damerne uden aldrig at have betalt for det eller bestilt det, 3. gang bladet kom, synes det var for meget og ringede først til forlaget og forklarede dem hvad der skete, men de mente at det var postdanmark der stod for fejl sendelsen, så dem ringede jeg til, men de mente ikke at de havde havde lavet nogen fejl med min adresse eller alt for damerne, men de ville undersøge det.
Nu fik jeg så alt for damerne igen den her måned, og nu synes jeg ikke det er sjovt, jeg har prøvet at sætte kryds over klistermærket med min adresse på og sende den igen, hvor der så gik 4 dage så fik jeg bladet igen med et nyt flyttemærke på.
Så nu sidder jeg lidt og er i en situation hvor jeg er lidt bange for at jeg så får en regning på de blade jeg nu har modtaget, og hvem dælen skal jeg have fat i for at bladene blive sendt til deres retmæssige ejer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  modtager en andens abonomentblade
  • #1   17. okt 2012 jeg døjede med det samme med en masse post fra en tidligere ejer af det hus vi bor i...
    Jeg ringede til posthuset og derefter ringede jeg til kommunekontoret for at høre om de kunne fortælle mig hvor de tidligere ejer var flyttet hen
    det kunne de ikke , men jeg var så heldig at en af naboerne stadig havde kontakt til dem og så fik jeg de tidligere ejer til at rette det...

• #2   17. okt 2012 og hvis intet hjælper vil jeg snakke med store bogstaver og true med avis artikel og klager og derefter advokat for du gider ikke skulle betale for en masse blade du ikke har bestilt.!

• #3   17. okt 2012 hvad med at kontakte beboerne af den adresse, som du skriver tilhører naboen til din gamle adresse?
    hvis det er dem som har bestilt bladet, så er de nok ikke taknemmelige for at modtage en regning på et blad som de over flere udgivelser ikke har modtaget - og når du har forklaret dem at nogen har fåkket op, sådan at du får bladet, så kan de rette ejermænd selv ringe til blad/postdanmark og true med bål og brand.

Kommentér på:
modtager en andens abonomentblade

Annonce