{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Allergi eller noget der ligner ?! ;) {{forumTopicSubject}}

Rottweiler hvalp, på 7 mdr, søger aflastningshjem de næste 5-8 mdr !!
Diesel er en rigtig dejlig hund ( når han sover)
Rimelig lydig (når han gider)

Håber en eller anden, har lyst til at, have min (knap så)dejlige(møg) hund i aflastning, da jeg kan mærke den der "allergi" der kan komme, når hundene når præcis denne alder, er i udbrud !! smiley

Nej helt seriøst, har vi virkeligt et problem med Diesel.. Han er total umulig : Kan ikke længere gå ordenligt i snor, Stikker af når han luftes i haven, stjæler ALT på borde osv, jagter kattene (total NO GO), indkald virker ikke, mental øvelser gider han ikke... Alt dette er kommet, samtidig med de grimme gevækster lige under hans mås smiley Gid fanden da havde det bæst og beholdte ham til hans hormonelle forstyrelser er ovre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi eller noget der ligner ?! ;)
  • #1   22. okt 2012 smiley Ja noget må gøres for vi, ikke rykker håret af os selv !! Han er en lille modbydelig djævel i tiden... Har haft flere hunde fra hvalpe, men aldrig nogensinde om vi har mødt en, halv så strid som Diesel...
    Håber han en dag, bli'r en dejlig hund smiley

• #2   22. okt 2012 Åh ja... Den tid er vi heldigvis langt ovre, men nogle gange kommer der perioder med tilbagefald! smiley
    Nøøøj de er ellers lækre dine rotter! smiley

• #3   24. okt 2012 puha synes jeg genkender lige den form for allergi alt for godt og den holder ved i 2-3 år, den er lissom en influenca, men bare længere varene.
    håber du kan finde en god vaccine

• #4   24. okt 2012 Takker for jeres trøst smiley Diesel er simpelthen, en STOR torn i røven lige for tiden.. Han er mere strid end jeg nogensinde troede en hund kunne være... Men der er nok ikke andet end tålmodighed og håb ;( Mon ikke tossen, en morgen vågner op, helt normal igen smiley
    ( tro skulle kunne flytte bjerge )

• #5   24. okt 2012 Dejligt med teenager i huset smiley

Har hele to af menneske-slagsen i hjemmet pt. Det er skønt smiley

Om ikke andet tager jeg ham gerne i aflastning, send ham bare med posten smiley

• #6   24. okt 2012 Pas du på jeg ikke tager dig på ordet smiley Har selv 2 knægte på 18 og 19 år og de har da aldrig, været så stride som ham den 4 benede Dæmon, jeg har lige nu smiley

• #7   28. okt 2012 Nøjj hvor er efterhånden er helt desperat !! Diesel bliver, simpelthen mere og mere, umulig dag for dag !! Jeg aner virkelig ikke mine levende råd længere..
    Han bliver trænet og aktiveret, også mentalt, dagligt, men er til trods, så træls og destruktiv !!
    hva dælen gør vi ?

• #8   28. okt 2012 af med bollerne og bid sig fast i brodkanten, altså det første var ment for hunden og det andet er dig ;o) ej just kidding.
    det hårdt med unghund i faser

• #9   28. okt 2012 Han er virkelig en djævel !! Han skal af med bollerne, men ville gerne han blev lidt ældre...
    Og uden tvivl, så har hans opførsel, en del med bollerne at gøre, for jo større de bliver, des mindre fatter han smiley

• #10   29. okt 2012 Pyha beklager at sige det, men denne tilstand kan vare lææænge evt. med en kort pause mellem anfaldende. Min labbedreng på 1år og 7mdr er præcis som du beskriver. Så hvis du får tilbudt flere aflastningsfamilier så giv lige et praj så er jeg glad aftager til en indtil miraklet sker og han falder til ro igen smiley

• #11   29. okt 2012 Puha 1 år og 7 mdr ;/ Crist ! Så længe tror jeg ikke han kan strække vores tålmodighed !! Han er frygtelig ;( Vi har, i 8 år, afholdt julefrokost for en del venner, vi er som regel 30 personer, og det er altid afholdt her, MEN i år har vi meldt ud at vi ikke afholder julefrokosten, simpelthen pga Diesel...
    Dét er sgu da træls, at vi er nødt til det, men vi magter ikke at ha så mange gæster sammen med vores hovedløse høne, farer rundt som en kakerlak !!!!

• #12   29. okt 2012 Ihh hvor jeg husker sådan en vildøv teenager, selvom min er en tøs. Det er nu længe siden, så mon ikke jeg er klar til nye allergiske reaktioner, så jeg ikke glemmer det.
    Kom hid med banditten, imens du tager din RRSI-medicin (ro, rødvin, selvforkælelse og is) smiley

• #13   29. okt 2012 Trøsten her må være der heldigvis er en kort pause mellem anfaldende så der er mulighed for at samle bare lidt kræfter til næste runde ;-). Vi kan heller ikke have gæster her uden han trækker det meste af opmærksomheden,tror alt er tilladt og at verden drejer rundt om ham. Det får vi mange forskellige reaktioner på. Men tålmodighed skulle jo være nøgleordet så det sætter jeg min lid til ;-). Lige nu er han dog virkelig billigt til salg da jeg mistede min mor i torsdags og min tålmodighed derfor ikke pt er den største til sådan en krudtkugle "med hovedet under armen".

• #14   29. okt 2012 nu ved jeg ikke hvordan du har det med kemisk kastretion, men måske du skulle overveje da den er ude af kroppen efter ca 6 mdr.
    jeg mærkede forandring på vores sidste rotte efter 3 dage og han blev så behagelig og nemmere at træne i fasen, det eneste bivirkning af sprøjten, var hans bolle blev lidt mindre.
    grunden til at han fik den kemiske, var at han urinmærkede op af vores møbler.

Kommentér på:
Allergi eller noget der ligner ?! ;)

Annonce