1.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Lejlighed i Viborg Lejlighed i Viborg

Er der nogle, der har nogle gode tips, til at finde en lejebolig til mig, kæresten og to små hunde her i Viborg?

Vi er faktisk ikke så kræsne, vi vil gerne have en 2- eller 3-værelses på over 55 kvm, i stueplan eller 1. sal. Have er ikke et must, men selvfølgelig et plus, og nogenlunde tæt på indkøb da vi ikke har bil, og tæt på Via university college smiley

Nogle gode råd? Synes jeg har kigget på boligportal, lejebolig osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighed i Viborg
  • #1   22. okt 2012 Danhousing i Viborg er måske til at forhandle med i.f.t. dyr - tror ikke de skriver husdyr tilladt i deres annoncer mere, men tror måske de er til at snakke med:-)

Boede i Mathiasgade - tæt ved Domkirken på 88 kvm - 3 værelser inkl. stue - med hund og 2 katte - over mig boede 3 katte, og på øverste boede der en hund, og i kælderen 3 katte - betongårdhave, og husleje på omkring 5700 - altså ikke just det billigste..... - ellers er der husdyrtilladelse i Grønneparken, tror jeg det hedder - ude i vestbyen - men det ligger selvfølgelig ikke helt tæt på seminariet...

• #2   22. okt 2012 Ellers så tag en gåtur i midtbyen og i alle gaderne, der støder op til - synes ofte jeg ser skilte i vinduerne på tomme lejligheder, hvor der står "udlejes".

• #3   22. okt 2012 Hej Karina...
    Hør ved Bach-Gruppen smiley
    Selvom der står man ikke må have hund, så kan man nogen gange godt få lov alligevel.... Hvis det er små/mellem hunde, der ikke står og gør 24-7 smiley

• #4   23. okt 2012 Det lyder som en næste umulig opgave... Jeres bedste chancer er at melde jer ind i boviborg og vente ca et år...

• #5   23. okt 2012 Jeg fandt op til flere lejligheder på bare to uger, så helt umuligt er det ikke:-)

• #6   23. okt 2012 hvis der må være hund ikke? og i stueplan? smiley

• #7   23. okt 2012 Jeg ledte efter steder med mulighed for flere dyr. - og tror ikke det er sværere at finde noget i stueplan end andre etager?... I don't know:-P. Måske du har ret, men det gik nemt for mig.

• #8   23. okt 2012 Rie:
    på danhousings annoncer på lejebolig.dk står der husdyr er tilladt, så holder også øje med dem..

Rikke:
    Dem kender jeg også.. og vi overvejer det lidt, men de er lige i overkanten af vores budget..

buller
    Jeg er selv ved bachgruppen, og kigger også på deres boliger, men det rigtige er ikke lige dukket op.

bulliebana:
    ja, hundene skal være tilladte. et er et krav. og stueplan eller første sal, da min kæreste har et meget dårligt knæ, og det vil blive for hårdt for det, hvis han skal højere op mange gange hver eneste dag

Rie:
    der er også en del ledige, men når vi er to der skal være enige, og kæresten ikke er god til skråvægge og har et dårligt knæ der ikke fungerer med trapper

Det er ikke på et gamle seminariet. Der er jo bygget ny skole på prinsens alle, hvor de fleste vidergående uddannelser er samlet

• #9   23. okt 2012 Ved jeg måtte have hund da jeg boede på Falkevej i Viborg..
    Boligforeningen er den der ligger i starten af vejen og som også har VVS firma.. Kan ikk lige huske navnet..

• #10   23. okt 2012 Elsker;:
    Har spurgt på nogen af dem, der måtte man ikke.. Men scanner dagligt annoncer, og vi har også været ude og kigge på et par stykker. især for at blive sikre på hvad det er vi begge kunne tænke os. for vi vil helst vente til efter nytår med flytning.

• #11   23. okt 2012 Karina;

hold nu kæft - altså ikke dig:-) - Det er da rigtig, at de er flyttet.

Kommentér på:
Lejlighed i Viborg

Annonce