{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

De der tøsespørgsmål! Hvor er man dum! {{forumTopicSubject}}

Damer, kender I det der, når man stiller et spørgsmål og fisker egentlig lidt efter et kompliment, men det ikke lykkes, og manfår det ærlige svar, som man egentlig ikke ville have?

Jeg har stalket min nye kærestes x på facebook. Og hun er simpelthen så pæn! Normalt får jeg ikke mindreværdskomplekser over andre piger, men hun er bare smuk og står i en brysttop og med et pænt vaskebræt! SUK!

Men så prøver man at hive selvtilliden op igen ved at fiske et kompliment fra manden:

"skat, ville du gerne, at jeg var mere fit- sådan med vaskebræt og slankere?"

Svaret: "Yees babe. Jeg vil have, at du er supermodel sexet!!!.... nej selvfølgelig ikke. jeg elsker dig for det, du er. "

Meget sødt ikk'? men nu sidder jeg bare og tænker:
NÅ! så du synes ikke, jeg er supermodel sexet hva???
Ha ha det er fandme ikke nemt at være mand!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De der tøsespørgsmål! Hvor er man dum!
  • #2   26. okt 2012 Hahaha, hvor godt smiley

Men nej, det er ikke nemt at være mand. Ligemeget hvad de siger, så er det ikke godt nok til os.
    ''Dine øjne er pæne!'' SIGER DU MINE ØJNE ER DET ENESTE PÆNE VED MIG???

Godt jeg er kvinde smiley

• #3   26. okt 2012 Så kan du bare lade være med at spørge jo smiley

• #4   26. okt 2012 Hende der: I know... Og normalt sammenligner jeg heller ikke, og jeg har en ganske pæn portion selvtillid og selvværd. Men hun er simpelthen så flot! Men til gengæld er hun en cunt. Så det hjælper jo lidt på det.

Smut: Ha ha præcis!! Stakkels mænd!

Nu som medløber: Ja man burde have lært det ikke?

• #5   26. okt 2012 man fisker altid efter det der "du er det mest fantastiske og smukkeste væsen i verdenen"-kompliment:) og så ville man sikkert blive fornærmet over at blive kaldt for væsen smiley

• #6   26. okt 2012 Smut. Uhhhh hvor har du ret smiley

• #7   26. okt 2012 Jackies ydmyge tjener: Ja præcis. Og så kan vi ikke forstå, at de ikke bare kan forstå, hvad vi vil have smiley

• #9   26. okt 2012 Christian Poulsen: det er et engelsk slangord for kusse.

• #11   26. okt 2012 Min kæreste svarer altid totalt ærligt, uanset hvad jeg siger. Og når jeg så lettere fornærmet siger "Ej, skat... det var jo ik det du sku sige, du ska sige jeg er smuk og dejlig", lyder svaret temmelig mekanisk "du er smuk og dejlig".. Hehe. Han er (heldigvis) sådan indrettet at han ikke gider give komplimenter når man fisker efter dem. Tværtimod kommer de gerne når man, ifølge en selv, står og ligner lort med daggammel make-up, lettere fedtet hår og en forvasket, måske hullet bluse på. Så kan han godt finde på at sige at jeg er dejlig eller har smukke øjne eller hvad han nu lige finder på. Og så er komplimenten bare tusind gange bedre end hvis jeg havde fisket efter den!

• #12   26. okt 2012 Christian> En dum so, ville umiddelbart være min oversættelse!

• #14   26. okt 2012 Christian Poulsen: Som Tine siger. En frygtelig dum so.

• #15   26. okt 2012 Det har mange betydninger
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cunt

Det skal lige tilføjes, at både mand og x er englændere, så det er det præcise ord, som bruges om piger, som hende.

• #17   26. okt 2012 Synes kusse er et værre ord end so.. Jeg HADER ordet kusse og synes det er det grimmeste ord i det danske sprog. Det er SÅ grimt et ord, SÅ nedværdigende og ækelt! AD!

• #19   26. okt 2012 Poulsen> Ja, virkelig! Kan heller ikke ret godt sige fisse, så min hedder Fie, selvom min kæreste ik rigtig kan tage det seriøst.. hehe.. Nå, slut med spam! Sorry, TS!

• #20   26. okt 2012 Jo Julie, det burde man efterhånden smiley

• #22   26. okt 2012 Christian Poulsen: Altså nu mener jeg ikke noget voldsomt med det. Hun har bare været en rigtig so overfor ham. Og cunt har ikke helt den samme vilde betydning, når man siger det som dansker til dansker- i hvert fald i mit sprogbrug. Jeg ville i hvert fald bestemt ikke træde nogen her over tæerne.

• #23   26. okt 2012 Fatter ikke folk spørger om noget de egentlig slet ikke vil have svar på... smiley

• #24   26. okt 2012 Anika: jamen jeg ville jo gerne have svar på det... bare ikke det svar smiley

• #26   26. okt 2012 Jamen hvis man ved man kan få et svar man ikke bryder sig om så spørger man bare ikke... smiley

Min søn ved jeg kan finde på at bede ham om at finde tøj frem til mig hvis vi skal en tur i byen, for så slipper jeg for at spørge ham om det er flot nok det jeg har på... smiley

• #27   26. okt 2012 Christian Poulsen: jeg er helt enig, og ordentlig sprog (og stavning) er en af mine kæpheste. Hun har bare været så modbydelig overfor manden, som jeg elsker, at jeg kun kan finde på så grimme ord.

Anika: Ja ja, du lyder sgu som en mand smiley

• #30   26. okt 2012 Tja bedre han finder tøjet frem og så ved jeg han syntes det er fedt tøj... smiley

Nu er han så osse 21 og kender både min smag og ved hvordan man sætter tøj sammen, jeg har jo opdraget ham ordentligt...
    Men han ville aldrig svare sådan på dit spørgsmål, han ville sige jeg elsker dig som du er nu og hvis du mener du ville være bedre som model typen så får du min fulde støtte, men du skal gøre det for din egen skyld ikke min... smiley

• #31   26. okt 2012 En "pænere" dansk betegnelse for cunt og so, kunne måske være "en dum sæk"...?

Julie P - jeg kan godt følge dig i at man nogle gange spørger om ting, man måske ikke vil høre svaret på eller hvor man forventer et andet svar end det man får. Dog behøver det jo ikke være noget negativt, nødvendigvis. Selv har jeg det med at stille frygtelig mange spørgsmål engang i mellem. Også ting jeg i virkeligheden ikke vil høre svaret på, men min nysgerrighed tager mange gange over og oftest er det faktisk rart at få ting "ud af systemet" smiley

Din situation med din kærestes eks-kæreste, kan jeg dog ikke nikke genkendende til. Min kærestes eks-kærester syntes jeg er super grimme smiley så jeg fryder mig lidt over at jeg er meget mere lækker end dem smiley måske er jeg bare super selvglad smiley

• #32   26. okt 2012 Nina: Mine andre kæresters x'er har også været grimmere end mig- men hende her er altså en klasse for sig selv...

Rikke: stalke og stalke- når man ser kommentarer til sin kærestes billeder som "i love you babe" osv, så vil man jo gerne lige se giraffen...

• #33   26. okt 2012 Ha ha nej, men det er faktisk lidt mærkeligt. X'en var halvt englænder, halvt dansk, af militærfamilie og så herboende. Den nye er halvt englænder, halvt amerikaner, af millitærfamilie og bor så i England. Mødte ham i London.
    Der er bare noget over de halvenglændere smiley

• #34   26. okt 2012 Jeg ville helt sikkert komme der, hvis der var sådan et sted smiley Og jo, det er superhårdt. Bliver ikke bedre, når han joiner den amerikanske hær i januar....

• #35   26. okt 2012 Min kæreste er super god til at prøve at give komplimenter - Som så som regel ikke kommer så heldigt ud...

Som da vi så en film med en ret lækker kvinde i og han siger noget i retning med at han er glad for jeg ikke er så lækker, for så ville jeg sikkert havde en dårlig personlighed, og han var virkelig glad for min personlighed >.<
    Jamen tak! Han mente det sødt, men nøj den sved :b

Jeg har så rigtig dårlig selvtillid omkring mit udseende og min person... Så jeg kunne godt bruge en der enten holdte mund eller sagde noget pænt... Ikke bare prøvede og fejlede total---

• #36   26. okt 2012 - Og jeg lærte lynhurtigt ikke at fiske efter komplimenter hos ham ;o)

• #37   26. okt 2012 Rikke, I KNOW! Det bliver helvede. Især fordi han ikke må få besøg i 6 mdr. og de første 2 måneder må han kun kommunikere via breve. Men han har en friweekend efter de to måneder, hvor jeg tager over og overrasker ham smiley Vi ses sådan ca hver 14 dag- tre uger. Flybilletterne til london er jo faktisk billigere end togbilletter til Aalborg. så det går fint nu, men bliver røv om et par måneder

Trustnoone: Ha ha JA tak for lort! De er sgu sådan lidt uheldige en gang imellem de mænd!

• #38   26. okt 2012 Jeg har date en der trænede 2-3 timer om dagen og han synes jeg skulle det sammen. Har aldrig følt mig så grim, og fed til trods jeg er 154cm og vejede 44 kg. I dag kommer jeg sammen med en fyr der elsker mig for den jeg er, han hader når jeg har makeup på og elsker mig kop selv om jeg har tage 5 kilo på som sidder på mave, røv og lår.
    Jeg er meget selvkritiks og har svært ved at accepere mig selv og har aldrig i mit lav fået så mange kompliment, som jeg gør nu. Men han kender mig og de hvornår han kan være 100% ærlig og hvornår han smøre lidt på. Men vi tog også snakke om hvad jeg mest kritisk over smiley

• #39   26. okt 2012 Eks kærester er noget Fanden har skabt smiley

• #41   27. okt 2012 Ekskærester er til for at man kan kan lære af sine fejl smiley

• #42   27. okt 2012 Orker ikke x'er.. skal vi snakke om åer?

Kommentér på:
De der tøsespørgsmål! Hvor er man dum!

Annonce