4.492 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Børnefødselsdag 9 år Børnefødselsdag 9 år

Er her ikke nogle, der er lidt mere inspirationsrige og kreative end mig på dette område? - Hvordan kan man holde en drengefødselsdag først i november, hvor vejret ikke ligefrem indbyder til udendørs aktiviteter?

Vi kan holde det herhjemme, men det er mindre sjovt med 3 dyr, der IKKE ville nyde det, og så har vi bare ikke meget reel plads, med mindre vi lukker op for de rum, der er fyldt med byggerod:-/ - og det gør vi jo nok ikke...

Mangler idéer til hvor man evt. kunne tage hen, eller hvad man evt. kunne lave hjemme - Har en kæmpe have - eller rettere sagt mark, hvor man godt kunne lave et eller andet, bare det ikke er hele tiden, for det er sgi nok for koldt at være ude i længere tid af gangen...

Idéer anyone?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnefødselsdag 9 år
  • #1   28. okt 2012 Hvor mange børn er der? Hvor mange voksne? Hvor lang tid regner du med, det skal vare? Hvor befinder I jer ca? Og må det koste noget?

Man kan sagtens være ude nogle timer, hvis de er ordentlig klædt på og bevæger sig så skoven er også en mulighed. Man kunne tage i skoven og lave noget skattejagt eller forskellige konkurrencer og så hjem i haven og lave bål og spise. Måske er der endda bålplads i skoven? Det er der i "min".

Der er også mange steder med naturlegepladser med offentlig adgang og bålpladser eller forhindringsbaner i skoven

Indendørs kunne man tage i svømmehallen (det ville kræve en del voksne, hvis jeg skulle gøre det med andres børn), skøjtehal eller til bowling.

Måske er der noget andet spændende i nærheden af, hvor i bor? Der er et teknisk museum i Nordsjælland, som man godt kunne kombinere med noget udendørs

• #4   28. okt 2012 Male børneværelse, tøm barnets værelse og sæt 10 farver ind med 3 pensler til hver gæst.

Lav boller og lagkage til at starte på.
    og som afslutning hotdogs eller vafler smiley

• #5   28. okt 2012 Vi er omkring Viborg - og det drejer sig om ca 12 drenge - og vi er 2 voksne. - et par timer regner jeg med de skal være der, og det må gerne koste noget - med måde, altså.

Svømmehal er nok ikke en god idé, eftersom ingen af de voksne kan svømme;-)

Bowling kunne være en mulighed, og så må det vel kunne lade sig gøre at få en anden forælder til at køre et hold unger.

Logistisk i.f.t. transport, ville det bare være nemmest at være hjemme, men så skal der dæleme være en god bunke aktiviteter udenfor. (som sagt er der mark, men der er skov i 10 min. gåafstand.)

• #6   28. okt 2012 Male børneværelse - OMG - idéen er super sjov:-) - men nej - men man kunne måske finde et eller andet "STORT", som ungerne kunne male på.

• #7   28. okt 2012 Nej svømmehal ville jeg heller ikke påtage mig med seks børn til hver at holde øje med smiley

Hvis det kune er et par timer, ville jeg helt sikkert bruge skoven. Så er der også allerede gået tyve minutter med at gå frem og tilbage :D. Det ville være perfekt, hvis der lige var en tredje voksen, der kunne passe et bål derhjemme, så det var klar, når i kom tilbage, men man kan jo også have lavet noget klar i forvejen, man ikke skal tilberede på bålet og så bare tænde det op til at sidde og spise omkring.

Dele dem op i to hold med en voksen på hver. En skattejagt, hvor de allesammen går sammen og så undervejs nogle poster med konkurrencer de to hold imellem. Man kunne fylde en rygsæk med pølsehorn og saftevand, som de kan spise i en pause i skoven. Skatten kunne være desserten, som de så tager med hjem i haven og spiser ved bålet med varm kakao.

Konkurrencerne kunne både være nogle spørgsmål, de skal svare på, ting, de skal finde og samle i skoven, små opgaver og forskellige lege.

Tæppestafet kræver to hundetæpper, ét til hvert hold. Ét barn sidder på tæppet, to andre trækker barnet rundt på en bane og overgivet tæppet til de næste tre børn.

12 fyldte vandpistoler og en stak plastickrus. Sæt krusene op på et eller andet og dem, der først får skudt alle ned eller har væltet flest, når de ikke har mere vand, har vundet

• #8   28. okt 2012 på sjæland er der legejunglen.dk og næstved legeland har i ikke noget ligene

• #9   28. okt 2012 Mange tak for brugbare, fine idéer - vil tænke videre...:-)

• #10   28. okt 2012 Min lillebror bliver 9 i næste månede.
    - der er inviteret til biograf i stuen med popcorn og alt der hører til.
    Så skal de have fodbolds kage, boller og det der hører til.
    - og så er der skattejagt med små poster..

• #11   28. okt 2012 bowling ?
    vi arrangerede bowling til min datters 10 års fødselsdag :))

Kommentér på:
Børnefødselsdag 9 år

Annonce