Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herbalife - godt/dårligt - Jeres erfaring søges
  • #3   30. okt 2012 Ja, man kan vel købe andre proteindrik-produkter som koster det halve ?

• #4   30. okt 2012 Andre må også gerne fortælle mere

• #5   30. okt 2012 Jane H
    Tog han også alle de der kosttilskud af Herbalife's ?

• #6   30. okt 2012 Min mor startede på det, da de ringede med et tilbud. Hun meldte sig ind og de ville lave hende en kostplan, hvilket vi forventede også indeholdt rigtig mad - men nej, kun deres produkter. Så kan man sikker finde et alternativ der er billigere - min mor nåede ikke rigtig at prøve det, da hun ikke vil undvære sin mad.

Min grandfætter har også arbejdet med det engang, hvor han reklamerede godt for det, hans mor tabte sig meget på det - men i dag siger han at det er noget lort (ved ikke hvorfor)

• #7   30. okt 2012 Jeg bliver nødt til at komme med en lille bekymring - tag det som du vil, mener intet ondt =)

Jeg begriber ikke man vil slanke sig vha kure og sære pulverdrikke med vitaminer tilsat; du bliver ikke mæt og sukkererstatningerne tricker hjernen til at blive sulten.

Kostomlægning og et par powerwalks indlagt på hver gåtur, hav tålmodighed og nyd energien der kommer af at spise mere frugt og grønt; korrekt sammensatte måltider mætter, smager skønt og giver dig alt hvad du har brug for - både for øjnene og maven =)

Frarøv ikke dig selv en fredagskage, men nøjes bare med at spise et par stykker i stedet for hele pakken; spis et æble først evt. =)

Jeg bliver rigtig ked af det på andre folks vegne når de bliver så desperarte og kede af deres uheldige madvaner og deraf kropslige fedtdepoter, og så vil ændre sig hurtigt og helt i går, så kroppen slet ikke kan følge med, og når "kuren" er overstået tager de det hele på og har et nederlag at bære rundt på sammen med de uønskede kilo =/

• #9   30. okt 2012 puh ha, undgå det. det har været i Kontant. Er snyd og bdrag. fiberpiller og så ellers sult dig.

• #10   30. okt 2012 Jeg var på det for 16 år siden nu til januar.. Tog kun pulveret og de 2 slags piller der følger med i pakken.. Jeg spiste normal aftensmad dog var jeg meget obs for hvad jeg " puttede ind" ingen sovs ingen smør osv osv.. Jeg tabte mig næsten 20 kg.. Gik fra en 44- 36 i str. på 5 mdr. Jeg kan sagtens forstå at man har brug for et hjælpemiddel til at tabe sig , men man skal også ændre sin mad.. En slankekur er en kostændring på livstid og ikke bare noget man er på i en periode.... Ps . Vægttabet er stadig det samme ..

• #11   30. okt 2012 ja det var nok kostomlægningen der gjorde det, ikke pillerne.

• #12   30. okt 2012 Doggymom: Nej jeg tabte mig ikke pga pillerne men pulveret.. Du ved ikke hvordan jeg tabte mig, så lad være med at tolke på det jeg skriver

• #14   30. okt 2012 * Nina - Siger mange TAK *
    Hvorfor tror du at jeg spørger her til produktet ?

Jeg er blevet ringet op af nogle som ville hjælpe med vægttab - jeg er nok kommet til at krydse et eller andet sted på nettet at jeg godt ville tabe mig. De første opringninger er jeg også blevet lovet kostplaner, råd og vejledning. Men her til aften kom det så frem, at jeg skulle drikke to protein-smoothie (som hun kaldte det) i stedet for 2 måltider om dagen. Og så skulle jeg købe en pakke med proteinpulvert og diverse kosttilskud og vitaminer - produktet var Herbalife.

Jeg må indrømmede at jeg stejlede lidt, for er egentlig ikke interesseret i at skifte mine måltider ud med pulverdrikke. Det eneste måltid som jeg for nuværende gør nemt, er min morgenmad som enten er en Nupo eller en Alloveo (staves), men det er fordi jeg ikke har tid til andet end at ryste og hælde ned.

Derfor spørger jeg herinde - har fan... ikke lyst til at betale 389 kr for proteinpulver til kun 21 måltider. Og slet ikke når jeg hellere vil tygge mig igennem mine måltider.

• #15   30. okt 2012 Pia H
    Nu er det ikke sundt at tabe sig ved at sulte sig !

• #16   30. okt 2012 Pia : Enig, men når man sætter sit kcal indtag væsentlig ned, så ryger der automatisk nogle kg..

• #17   30. okt 2012 Anne R alt deres tillægs fis er lige meget.. Det er pulveret det drejer sig om og ikke andet.. om pulveret så hedder Herbalife, Nupo eller noget 3. er sådan set lige meget..

• #18   30. okt 2012 Marianne og Asger
    Det er også min tanke - om tillægs fiset. Synes faktisk at jeg er dækket rigtig godt ind med vitaminer og kost-tilskud.

Tager en mixtur hver morgen - udover div. vitaminer - som har gjort at jeg IKKE har været sådan rigtig forkølet i over et år nu. Haft perioder med tendens til forkølelse, men det er ikke blevet til noget. Før denne mixtur var jeg minimum rigtig godt og grundig forkølet mindst 4 gange om året med tilhørende bronkitis. Så min mixtur slipper jeg IKKE.

• #19   30. okt 2012 Jeg har taget det for nogle år tilbage - jeg erstattede morgenmad og frokost med Herbalife, og spiste alm. aftensmad. Jeg tabte 52 kg. Hvorfor prøver du det ikke i en måned, så kan du vurdere, om det er noget du vil fortsætte med eller ej.

• #20   30. okt 2012 Annette N
    Fordi jeg synes 389 kr er ALT for dyrt for et protein-pulver præparat, og det rækker kun til mellem 19 og 21 måltider, dvs. omkring 10 dage, og der er ca. 30 dage på en måned, så regn selv ud hvor meget det bliver.

• #21   30. okt 2012 Jeg brugte to tsk. fulde med top pr. måltid, og med to måltider pr. dag, havde jeg til knap én måned. Og tro mig ... jeg spiser for mere end kr. 390.- om måneden i alm. mad. Men følg din mavefornemmelse smiley

• #22   30. okt 2012 Det smager af H til og så er det ret dyrt. Nupo og de andre er meget billiger og bedre , hvis du spørg mig. Jeg kastede op næsten hvergang jeg drak det !!

• #23   30. okt 2012 Annette N
    På siden hvor jeg ville kunne købe Herbalife proteinpulvert står der, at der er til 19-21 måltider. Og det er jo ikke meningen at jeg skal bruge mindre end der står på pakningen, for så ville jeg jo ikke få nok.
    Selvfølgelig spiser man for mere end 390 kr om måneden, men det er da hul i hovedet at give 390 kr for et pulver - som kan fåes billigere i et andet produkt.

• #24   30. okt 2012 En dåse pulver er til 20 dage..

• #25   30. okt 2012 Jeg fik at vide 19-21 portioner, og anbefalingen var 2 portioner om dagen, dvs. en dåse ville kun vare omkring 10 dage.

• #26   30. okt 2012 Så er det nogle mindre dåser, deres normal dåser er til 20 dage og pillerne de sælger til er til 30 dage

• #27   30. okt 2012 tjekkede lige.. Dåsen til 389 er til 20 dage..

• #28   30. okt 2012 Hvor ser du det henne ? For det var ikke den besked jeg fik at vide af hende der ringede. Gerne link smiley

• #29   30. okt 2012 Lavede et login til slankeshoppen, der kunne jeg se at det var den samme dåse som dengang

• #30   30. okt 2012 Jeg brugte ikke den mængde, der stod på bøtten - jeg fik at vide, at 2 tsk m/top var nok. Jeg havde ikke problemer med at blive mæt, og tabte mig fint igennem forløbet. Men du virker meget skeptisk allerede nu, så min anbefaling vil være, at finde en anden metode. Pøj pøj med projektet - jeg ved det er svært smiley

• #31   30. okt 2012 Annette N
    Ja, jeg bliver skeptisk når det først viser sig, lidt inde i forløbet, at det "primære" formål er at sælge et produkt. Sådan noget synes jeg helt klart skulle være meldt ud fra starten - det blev det ikke.
    Det var ikke noget man kunne se på hjemmesiden, en hjemmeside som man først rigtig kunne få adgang til når man havde meldt sig ind. Så hvis jeg virker skeptisk, så har jeg måske god grund til det.

• #32   31. okt 2012 Anne: Sådan er det vel med flere telefonsælgere der ringer... Som jeg skriver længere oppe , alle pulverkure er hurtigvirkende, og sådan er det..

• #34   31. okt 2012 Jeg vil på det stærkeste anbefale Lavkarbo , spis det sunde fedt og hold kulhydraterne nede smiley Har tabt mig 14 kg med denne kur/livstil og resultatene kommer hurtig !. Æg og bacon til morgen mad.

• #35   31. okt 2012 du skal lave din kost om ,du kan få mange opskrifter til det på DDV side ,behøves ikke at købe deres dyre produkter,man kan tabe sig ved at bruge deres opskrifter,

• #36   31. okt 2012 laika R
    En mor til en af pigerne fra min klasse, har tabt sig gevaldigt med DDV, så tænker at det måske skulle være mit alternativ. Jeg er dog nød til at finde ud af/vide om DDV også kun er ude på at sælge deres egene produkter eller om de reelt bare er gode til at hjælpe til kostomlægning og vægttab.

Det er svært at tage sig sammen, det er endnu sværre at vedholde det og så ellers nogen at stå til regnskab overfor udover mig selv.

• #37   31. okt 2012 pulver er jo bare piller der ikke er lavet endnu. så det er hip som hap. snyd er det.

• #38   31. okt 2012 Anne R jeg kommer der selv det er jo helt op om man vil købe de produkter der bærer deres naven,bruger dem ikke selv ,bruger deres opskrifter ,og samsæting af deres mad .

• #40   31. okt 2012 jeg er da også allene så der heller ingen til at rose mig når jeg kommer hjem og har tabet 1kg eller merre.så du kan da skrive til mig hvis det går ad h til med dt vægt tab,så kan vi støtte hinanden.

• #41   31. okt 2012 Pia H
    Du har tydeligvis ikke læst ret meget af det jeg har skrevet. Jeg har netop skrevet tidligere, at jeg IKKE var interesseret i at skifte mine måltider ud med pulver/proteindrikke. Jeg vil hellere kunne tygge min mad og smage på den. Men derfor kan man jo sagtens spørge til, om et produkt som en slankeside helst vil have at man køber, om det virkelig er så godt som de påstår - og så til den pris.

• #42   31. okt 2012 laika R
    Lyder da som en god ide - jeg vil bestemt have dig i tankerne.
    Nu skal jeg først nok ud af det som jeg har været ved at rode mig ind i og så skal jeg kigge lidt på DDV

• #43   1. nov 2012 ja gør det du er altid velkommen til at skrive til mig

• Anni R
    Anni R Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #44   31. mar 2015 Jeg har været på herbelife i 2 mdr og har tabt 15 kilo. Og jeg træner 4 gange om ugen. Jeg prøvede alt fra almindelig mad plan til protein pulver og , sulte mig selv ! Gav op og blev ligeglad. Jeg følte træthed konstant og sulten var jeg hele tiden. Så blev jeg anbefalet herbelife og var meget skeptisk, da jeg går op i god og sund mad på den almindelige måde! Men jeg er overrasket i dag ?? det første produkt som virker. Det kan godt være det er dyrt. Men jeg brugte flere penge på mad og kaffe latte om mdr end på produktet som kostede mig 1300 kr. Og holde i 2 mdr fordi jeg erstattede rigtig mad med kuren samtidig smiley jeg føler mig sund og overskud agtigt ??

Kommentér på:
Herbalife - godt/dårligt - Jeres erfaring søges

Annonce