{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Banker - hvornår er man personlig med sin bank? {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en tråd der kører lidt "højt", kunne jeg godt tænke mig at vide hvornår i syns at man har et personligt forhold til sin bank og hvad man betegner som et upersonligt forhold?

For mit eget vedkommende har jeg så godt som aldrig kontakt til min bank. Sidste år skiftede jeg bank og den forrige havde jeg aldrig i alle de år jeg havde den, kontakt til bankrådgiver på noget som helst tidspunkt.

Jeg var i banken et par gange for at sætte penge ind og én gang for at oprette netbank. That's it. Min nuværende har jeg haft kontakt til to gange (af hvad jeg ser som reelt kontakt) hvor det første gang drejede sig om en midlertidig kassekredit jeg skulle have pga. en flytning og anden gang var i år, da jeg indfriede kassekreditten, men dette var via telefon.

Det ser jeg på ingen måde som et personligt forhold til sin bank og egentlig ved jeg heller ikke hvad jeg ville betegne som et personligt forhold til en bank?

Hvad mener i? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banker - hvornår er man personlig med sin bank?
  • #1   2. nov 2012 Jeg har aldrig rigtig noget med min bank at gøre. Dog er jeg ved at skifte bank og købe hus så nu snakker jeg nærmest dagligt med dem. Men når der er ro på igen vil der helt sikkert gå lang tid imellem jeg er i kontakt med dem.

  • #2   2. nov 2012 Jeg er aldrig i kontakt med min bank. Laver selv mit budget og sørger for at tingene kører. Har en bankrådgiver, men han ville ikke ku kende mig hvis ikke han havde mine data på skærmen - jeg ville nok heller ikke kunne kende ham smiley

    I gamle dage fik jeg hjælp fra banken til budget osv, og følte at jeg kendte min bankrådgiver og hun kendte mig. Men nu kører alt jo bare over netbank...


  • #3   2. nov 2012 har ikke noget med min bank at gøre. Alt foregår med home banking.

  • #4   2. nov 2012 Jeg hilser oftere på min bankmand i Rema1000 end i banken...

  • #5   2. nov 2012 Jeg har et rigtig godt forhold til min bankrådgiver smiley

    Vi ser billeder af hinandens hunde, snakker uddannelse og skole, dumme lejere der pludselig er stukket af osv smiley
    Han hjælper ik med det økonomiske - er selv udd. i Nordea, så det klarer jeg fint selv..

    Her i marts da årsopgørelsen var kommet, der ringede vores rådgiver til min kæreste for at få indleveret dem så han var up to date - jeg troede først at det var en af hans venner.. Bankrådgiveren havde end ik præsenteret sig, men bare sagt noget i stil med "hva så champ, ville bare li høre hvordan det går" smiley


  • #7   2. nov 2012 He-he, min bank prøvede på at være personlig, den dag rådgiveren spurgte om jeg ikke snart skulle have nogen børn.......
    Hm..... Kæresten var skredet ugen før..... Og pga en operation får nogle år siden, kan jeg ikke få børn.......
    Så jeg tror bare de skal nøjes med økonomisk rådgivning. Hvilket jeg har haft brug for i forbindelse med et huskøb. Men ellers klarer jeg det hele selv via netbank smiley


  • #8   2. nov 2012 jeg ser et gensidigt godt forhold til banken som, når man kan ringe til banken og be om en eller anden given slat penge, og de siger, det sørger vi for.. jeg har hørt så mange der brokker sig over de ikke kan låne penge i banken, og skifter bank osv, må skam sige at jeg griner lidt af det.. fordi de er bare ikke gode kunder så.. =) det er ikke banken som er problemet, det er somregel kunden, og det har kunden somregel selv svært ved at se.. Jeg har et godt forhold til banken på den måde at jeg får det som jeg vil have det, og de er sikre på at jeg gør mit for at de får hvad de skal have.. men jeg snakker så heller ikke med min faste bankrådgiver, jeg snakker med den rådgiver som jeg vil snakke med.. for banken skal servicere mig, og ikke mig som skal servicere dem, med at sige, ja jeg skal åbenbart snakke med dig, når jeg har snakket med en rådgiver og jeg føler han vil mit det bedste, så henvender jeg mig som regel til ham, selvom han ikke er min rådgiver.. smiley

  • #9   2. nov 2012 Christian Poulsen - hahaha! Undskyld jeg griner, men hvorfor f.....k skældte hun dig nærmest ud, fordi du ikke havde (har?) en smartphone? Hvor er logikken i dét i forhold til økonomi?? Det kan jeg dælme ikke se...? Så burde jeg godt nok også få skæld ud, for jeg har en gammel Nokia slide, der ikke engang kan gå på nettet smiley

  • #10   2. nov 2012 Anna P - auch.... Den er så bestemt heller ikke fed at få "smidt i hovedet". Må man spørge om du svarede hende og hvad hendes reaktion var?

  • #11   2. nov 2012 Nina, jeg svarede bare nej..... Jeg var overhovedet ikke oplagt til at svare eller forklare den dag. Men nu hvor jeg er kommet ovenpå igen og har fundet jordens dejligste mand, kan jeg godt grine af hendes forsøg på et afslappet/personligt spørgsmål smiley

  • #12   3. nov 2012 vi bor et så lille sted, at selv om vi ikke har snakket med banken længe, tja så kender vi vores rådgiver smiley hun kender en del af familien, og vi kender en del af hendes smiley

    vi er super godt tilfreds med hende, selv om vi ikke må eje 2 huse *GG* men hun er så sød at hun har lavet en plan over hvornår vi kan købe et hus mere smiley ..

    vi er ikke tit der nede, 2 gg på de 4 år vi har haft den bank.. men skriver en del via netbank omkring små ændringer osv..

    det er ski sket meget siden jeg som ung gik ind i banken med min bankBOG for at hæve penge *GG*


Kommentér på:
Banker - hvornår er man personlig med sin bank?

Annonce