{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

JUBIII! Jobsamtale! {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Jeg er SÅÅÅ glad! smiley Er lige blevet ringet op og skal til jobsamtale på mandag! Det er det eneste positive svar jeg har fået gennem de 5 måneder jeg har været ledig, så jubii! smiley

Men jeg må lige høre jer engang, alle i kloge folk, det drejer sig (desværre) kun om 7-10 timer om ugen til at starte med, og af hvad jeg kunne forstå i et stykke tid frem.

Min mor mener min A-kasse vil kunne hjælpe mig økonomisk, og det mener min veninde også, MEN! Jeg kan ikke få ringet til hverken dem eller mit jobcenter før i morgen. Og jeg er ubeskriveligt utålmodig! smiley

Håber i er nogle der ved lidt mere end mig, og ellers hav en FANTASTISK mandag! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JUBIII! Jobsamtale!
  • #1   19. nov 2012 Tillykke med det - og held og lykke med samtalen smiley
    Du vil ku få sublerende dagpenge. Jeg fik det selv da jeg kun havde deltidsjob.

• #2   19. nov 2012 Nanna Greve

Tusind tak smiley
    Nå så det var det det hed! Ej hvor dejligt, så er der da håb forude hehe, jeg står nemlig og skal flytte hjemmefra snart, så små 4000 om måneden rækker ikke så langt. smiley

Tusind tak for svaret smiley

• #3   19. nov 2012 tidligere hed det en firgørelses attest, som betyder at man skal tage imod et andet job, hvis det er på flere timer.
    held og lykke med det.

• #4   19. nov 2012 Du skal have frigørelsesattest fra din nye arbejdsgiver, for du skal tage mod et fuldtidsjob, hvis der dukker sådan et op et andet sted. Desuden skal du være opmærksom på, at den tid du får supplerende dagpenge, stadig tæller som at du udelukkende var på dagpenge. Og at du kun kan få suppleret i et halvt år.

Det er den besked jeg fik fra min a kasse da jeg var på dagpenge.. smiley

• #5   19. nov 2012 Doggymom og Christina

Tak for svarene! smiley dejligt i gider hjælper mig. Så krydser jeg fingre for jeg får jobbet. smiley

Kommentér på:
JUBIII! Jobsamtale!

Annonce