{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Hjælp til film der spøger i hovedet.. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har længe haft denne film i tankerne. Jeg mener, at jeg så den, da jeg var ganske lille, men min mor kan ikke umiddelbart identificere den udfra min beskrivelse.

Kan I?

Den handler om en lille pige - måske 5-10 år - som bor i et hus/i en lejlighed med sine forældre. Jeg mindes, at de holder en slags fest, og de voksne sidder i stuen med venner og drikker vin m.m. Pigen sidder på sit værelse. Hun snakker med væggen (fordi hun mener der bor en i væggen. Måske er det hendes storebror?) og fortæller, at det her er en bil, mens hun peger på et billede/en legetøjsbil.

Pigen dør (tror jeg), og en dag dukker så en mand (manden fra væggen) op inde ved pigens forældre. Han kan ikke rigtig snakke, men jeg husker ret tydeligt, at han kan sige bil, for det har hans søster jo lært ham. Så siger han vist også "far" og "mor" til dem, men de kender ham ikke, så de følger ham på kommunen (?), hvor han skal søge asyl.

Det er lidt langt ude.. Men jeg tror at det er noget med, at han skal kunne sige asyl, for at modtage det. Det har han ret svært ved, og "faderen" bliver ret irriteret og desperat; han vil gerne af med denne mand/søn.

Så mindes jeg også, at der er noget med et offentligt (?) toilet.

Er der nogle der udfra min noget kringlede og spøjse beskrivelse, kan give et bud? Det irriterer mig, at jeg ikke kan finde noget om den. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til film der spøger i hovedet..
Kommentér på:
Hjælp til film der spøger i hovedet..

Annonce