2.832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

sende pakke til norge sende pakke til norge

Hej..
Min kæreste er i Norge og arbejde og da han har glemt hans eksem creme på recept vil jeg sende det op til ham.. Når jeg nu skal sende kan jeg jo lige så godt sende andet med.. Men hvad må jeg sende uden han skal betale told. Tænker lidt slik måske hans yndlings rugbrød og hvad med et par pakker smøger? Nogle der ved hvad der ellers kunne være dejlig at modtage deroppe?
han skal selfølgelig også have et af vores nye julekort billeder af sønnen smiley
håber nogle kan hjælpe mig smiley
smider lige julekort billedet på smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sende pakke til norge
  • #2   27. nov 2012 ved ikke noget - men kunne ikke lade være med at skrive :
    Aaaah et dejligt billede ! smiley hvor er det skønt, enkelt og positivt smiley

• #3   27. nov 2012 Mener du må betale told (moms) på varer over 200,- Kommer lige and på hvad du skriver af kostnad på brevet/pakken smiley
    (link fjernet)

• #4   27. nov 2012 Ulla. tror det ender med jeg bare smider lidt snoller i sammen med.. skal gerne have det afsted i morgen hans hud er helt ild rød og han kan ikke sove for det smiley det sku synd for ham så ville lige smide noget lækkert med det er ret dyrt i norge i forhold til herhjemme smiley

F og Z tak smiley er også glad for det har en veninde der lige har åbnet fotostudie så hun skulle bruge prøve klud smiley han savner mindste mnd rigtig meget.. han har været afsted siden d. 14 november og kommer nok først hjem d. 19 december igen det er lidt hårdt for os alle smiley

• #5   27. nov 2012 hvad så når han mangler et par arbejds bukser og så det her creme det er self noget der er taget i brug som skal sendes dertil hvilket tydeligt kan ses på arbejdstøjet(han er tagmaler så der re maler pletter på) synes det er rigtig svært at finde ud af de told regler :S

• #7   27. nov 2012 måske smiley

• #8   27. nov 2012 Eller så får du sende tingene i flere omgange og skrive værdien på varen under 200,- inkl fragten.

• #9   27. nov 2012 :S jeg kom lige i tanke om en norsk veninde tror jeg skriver til hend epå face og hører hvad hun tænker

Kommentér på:
sende pakke til norge

Annonce