{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.295 visninger | Oprettet:

miniinthebox.com nogen som kender den side? {{forumTopicSubject}}

ja nogle som kender denne side
www. MiniInTheBox. com

jeg synes de har sindsygt mange fede hundeting til utrolige billige priser.
men aner ikke om denne side er fake? det virker lidt for billigt i mine øjne?
så ville bare høre om nogle af jer kendte til siden og hr handlet der før

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  miniinthebox.com nogen som kender den side?
  • #1   29. nov 2012 http://www.miniinthebox.com/da/kaeledyr-udstyr_c4853

link direkte til hudne tilbehør

• #2   29. nov 2012 Følger lige med smiley

• #3   29. nov 2012 hvis siden ikke har nogen kontakt adresse eller tlf nr du kan ringe til er det næsten altid folk der på en eller anden måde snyder..

• #4   29. nov 2012 Der var en tråd om den i går eller forgårs.. Der blev den tjekket på trustpilot smiley

• #5   29. nov 2012 Så er den ok eller var den ikke ok?

• #6   29. nov 2012 http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/531080-godkendt_hjemmeside

Det ved jeg ikke.. Fulgte ikke med smiley

• #7   29. nov 2012 Jeg har bestilt en sd-kort adaptor, til game cube. Den virkede ikke med mit sd kort og wii, men har så fundet ud af, det er fordi der er grænser for hvor store sd kort man kan putte i. har så ikke fundet et mindre og afprøvet. Men da jeg kiggede, havde de fine amneldelser, og forsendelse osv gik hurtig nok.

dog bliver det sendt fra asien, så hold styr på hvor meget tingene koster, så du ikke skal betale told osv

• #8   29. nov 2012 Så vidt jeg jeg ved er det ikk fake. Men der kan komme told osv det det ikk kommer fra eu. Det er derfor det er så billigt.

• #9   29. nov 2012 Har bestil derfra og ligeledes har min veninde, der er super lækre ting, - også set i betragtning af prisen. Men det bliver stoppet i tolden, så vi har begge fået ekstra regninger på momsen..

• #10   29. nov 2012 For mig tog det ca 6 dage med forsendelse, min veninde ventede i mere end 4 uger, så det er meget forskelligt.

• #11   29. nov 2012 Jeg har bestilt et ur i kæde, men venter på at det kommer frem endnu så ved ikke hvad jeg skal mene smiley

• #12   29. nov 2012 de har to forskellige "tider".
    1- behandlings tid.
    2- forsendelses tid.
    de to tider sammenlagt kan godt give op til en md.
    Det står på deres side.

• #13   29. nov 2012 Jeg har bestilt mange iphone ting der inde og har altid været godt tilfreds og der er gratis fragt

• #14   29. nov 2012 Der står nemlig også at der er gratis fragt. Og ja tingene er jo ret billige. Så ville gerne bestille lidt til bella. Men ville lige høre jeres mening først.
    Umildbart virker det både godt og skidt?????

Tulle:
    Havde du nogle problemer med told osv? Hvor hurtigt fik du varerne?

• #15   5. dec 2012 Jeg har ventet 40 dage på en vare, og har kontaktet dem flere gange det hjælper ikke noget...

• #16   5. dec 2012 Jeg har kun prøvet det blev taget i tolden en gang og det kostede 90 kr .... For 8 mobil covere og 2 ipad covere og diverse andre ting så det var stadig billigt

• #17   6. dec 2012 Jeg bestilte mere her i sidste uge og det kom i går smiley dog kan der stadig komme ekstra regning for told, men det finder jeg jo nok ud af..

• #18   18. jan 2013 Har bestilt der inde 3 gsnge det er hemt
    Flnt smiley

• Ali K
    Ali K Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #19   7. apr 2013 har købt fire cover til iphone 4 og 4s og de er kommet så det er ikke en fake der er også lightinthebox

• #20   7. apr 2013 Mon ikke man kan få de fleste af deres ting på ebay?
    Her er der rigtigt mange kina-ting, med fri fragt, og til langt under de 80kr, hvor der bliver lagt told og afgifter på.

• #21   7. apr 2013 Hvordan er reglerne egentlig hvis man bestiller deler en bestilling op i flere små -under 80kr- pakker?

• #22   7. apr 2013 nu er det jo ikke alt der kan deles smiley
    Og så kommer det jo an på om afsender vil være villig til det.

På ebay er de fleste sælgere friske til at 'downgrade' pakkens værdi, men om miniinthebox vil være villig til at lave lidt luskeri, det tør jeg så ikke sige. Hvis de er rigtigt legit, vil/bør de sige nej.

• Linda D
    Linda D Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #23   3. sep 2013 Jeg fandt også denne side med sjove hundeting ... kiggede og bestilte da de havde sat nogle af tingene ned i pris (de "normale" priser er nogenlunde som danske priser) ... siden er på dansk og jeg havde PÅ INTET TIDSPUNKT oplevelsen af at denne side ikke var dansk ... jeg gennemgår alle steps og får bestilt hundeting til 318 kroner ... da jeg HAR betalt får jeg meddelelse om at der måske påløber tax og told !!! lidt sent at informere om dette syns jeg .... nå men jeg tænker, det er jo næsten samme pris som i dk ... så det er nok kun de der dyre ting der har afgifter på ... så fik jeg sms i dag .... med at pakken er på vej og at jeg skal betale 253 kroner i moms og told !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu er min hundeting næsten DOBBELT så dyre som hvis jeg bare havde købt dem i en butik i danmark .... NOT OK ... jeg har meddelt dem, at jeg vil hæve købet da de har vildledt mig.

• #24   3. sep 2013 øhh det er da ikke sidens ansvar om du kender dit eget lands toldregler.

Det er en udmærket side. Jeg har bestilt derfra mange gange. men jeg holder mig normalt til max 79 kr. så kommer der nemlig hverken told eller Post Danmark gebyr oveni. Jeg er forøvrigt aldrig blevet advaret om told af siden, Heller ikke når jeg bestiller for mere end de 79kr. Og det finder jeg helt i orden.

Hvordan kan din manglende viden om DIT lands (ikke deres) told regler, blive til vildledning fra den asiatiske hjemmeside????? At de er så søde at oversætte deres side, betyder da ikke de skal kende vores love og regler. Det skal du selv.

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

• #25   3. sep 2013 Jeg har lige bestilt 2 gange derfra. Første gang til under 80kr så der var ingen afgifter og anden gang til lidt under 500kr, så der kom self moms og post dks gebyr på. Det er stadig billigt at handle der.

Og så er det ikke Miniinthebox's opgave at kende reglerne for told og gebyrer i samtlige lande. Det er forbrugeren selv. Desuden står der øverst på siden Engros fra Kina smiley

• #26   3. sep 2013 Sakset fra deres hjemmeside. Den selv samme side som du har bestilt fra

"Om MiniInTheBox.com"
    Vores Historie

MiniInTheBox.com er en Kina baseret global online salgs virksomhed der har været en af de førende forhandlere af første klasses forbrugsvarer siden 2006

Læg mærke til ordet KINA.
    Læg venligst også mærke til den fine bar aller øverst, hvor noget nær alle verdens sprog kan vælges. Skulle de så have en afdeling i alle lande i verden? Og kende alle landes toldregler?

Kommentér på:
miniinthebox.com nogen som kender den side?

Annonce