{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Rygestop {{forumTopicSubject}}

Jeg vil længe gerne ville stoppe med at ryge. Nu kører jeg på min 13. Dag med e smøg og har ingen rigtige smøger røget. Jeg savnede meget mine rigtige smøger. Ment det savn er væk nu. Heldigvis:-) men nu tænker jeg, hvordan skal næste skridt være? Har opdaget at omkring kl. 17 og til jeg går i seng, ryger jeg mest på min e smøg og selvfølgelig ved byture. Det må gerne gå langsomt, altså i den forstand at jeg helst ikke skulle tage på. Tænker lidt at jeg aftaler med mig selv
Uge 1: må først ryge på min e smøg kl. 10
Uge 2: må først ryge på min e smøg kl. 11
Osv.
Eller har i andre forslag eller ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygestop
  • #1   10. dec 2012 Prøv evt. nåle i dit ene ører det koster omkring 500,- 600,- første behandling og det hjælper smiley

  • #2   10. dec 2012 Altså akupunktur?

  • #3   10. dec 2012 HenrikC Ja det hjælper på nogle,men det hjalp ikke på mig

  • #4   10. dec 2012 Jeg har snart været røgfri i 1 år. Jeg fik akupunktur i ørene og har ikke røget siden, hvilket er ret utroligt da jeg overhovedet ik troede på at sådan noget hokus-pokus akupunktur ville hjælpe og jeg havde overhovedet heller ikke lyst til at stoppe med at ryge, men det virkede altså. Men ja, hav noget klar dine hænder og tanker kan beskæftige sig med det første laaaange stykke tid (læs minimum 3 mdr). Og jeg vil i samme åndedræt tilføje, at jeg ikke mener man er holdt op med at ryge når man er hoppet over på e-smøgen, men det lyder nu heller ikke som om det er det du mener. Mit råd vil være at du skærer mere og mere ned på mængden af nikotin i din e-smøg for så til sidst kun at putte nikotinfri væske i den. Og nedjuster mængden af tid du bruger på den, som du selv skriver. Held og lykke!!

  • #5   10. dec 2012 Der er jo en e-cig gruppe herinde smiley

    Men derud over så ville jeg foreslå dig at skære ned på nikotinen i stedet for hvornår du må ryge på den smiley
    Så oplever du ikke samme mangel tror jeg, og langsomt ryger du helt væk fra nikotinen og så kan du jo begynde at skære ned på hvor tit der må dampes smiley


  • #6   10. dec 2012 Maja: ja både og det kan også foregå med laser smiley

    Min far behandler både for rygning, vægttab og en ting mere smiley
    Min mor har røget siden hun var 13 år i dag er hun 51 år og stoppede med at ryge efter en til to behandlinger


Kommentér på:
Rygestop

Annonce