{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Forberedelser til jule aften. {{forumTopicSubject}}

Ja nu var der en tråd for ikke så længe siden om And. Så nu har jeg gjort som de kloge hoveder siger........Anden skal langtidssteges, så den er sat i ovnen og står ved 75 grader så det passer nok med den er færdig den 24 kl. 18.00..........

Kartoflerne er skrællet og kogt, skulle jo bruge vandet til sovs. Har sat en 25L grukedel over med sovs, så den er nok kogt ned i rigtig konsistens og mængde når anden er færdig.

Der er Laban - Hvor skal vi sove i nat på anlæget da risengrøden (har jeg læst) skal være pakket ind i en dyne, så den er også klar i god tid smiley
http://www.youtube.com/watch?v=_lSpqxq57Rk

Her er der ingen der kan lide mandler så de er smuttet......

For der ikke skal blive slåskamp om mandelgaven spiser jeg den i skrivende stund......mums.....og nej deler ikke........
Alle bliver snydt i år, for konen har ikke chancen for at vinde og dele........

Nu til det store problem o¿O
Hvad f*nden gør jeg med stegen, kan ikke lige helt finde ud af hvilken dag den skal gøre anden selskab så den også er færdig samtidigt med anden.

Lidt info om ovnen, det er en super nuclear makro bølge stråle kanon og sh!t nu jeg har sat anden over, hvad dælen gør jeg lige når der kommer gæster og julebager, kan man lave pebernødder i frituren eller måske i brændeovnens bagefag ????????

God jul og bon appetit smiley

PS: lige et billede af den fætter der er i ovnen.........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forberedelser til jule aften.
Kommentér på:
Forberedelser til jule aften.

Annonce