{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.208 visninger | Oprettet:

Min biologiske mor - Jeez, some people!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har "fået" et sofabord af min biologiske mor. Dette skal min lillesøster på 24 have, den dag, jeg ikke længere skal bruge det.

Jeg sidder så og kigger på brugte akvarier osv. Da jeg falder over et sofabord - som også er Akvarie..

Jeg linker det på facebook, sammen med et vægakvarie. Og skriver dertil - kære Julemand.

Det skal dertil siges at jeg er enlig mor, har hund og marsvin og bestemt IKKE 3000 kr til sådan et sofabordsakvarie.

Alligevel vælger min biologiske mor så at sende mig en fin besked.

Hej ser du er ude efter et sofabord? Vil gerne minde dig om at jeg tydeliggjorde at såfremt du ikke længere kunne/ville bruge de møbler jeg gav dig, så ville jeg gerne have dem tilbage igen.
Ser nu du på FB tilkendegiver et andet ønske vil jeg gerne hente mit sofabord tilbage, da mine andre døtre gerne vil have det. Hilsen mig..

Hvad filan er det for en besked at sende??

Nu har jeg haft en pænt anstrengt dialog med hende... Men hold nu op hvor fik jeg lyst til at hive hende i håret altså -_-

Og da jeg så svare tilbage i en lettere anstrengt tone - så får jeg sørme besked på at tale ordentligt??

Alt dette, pga. jeg lagde en drøm ud på facebook.

At hun så efterfølgende skriver, at hun idet mindste ikke hængte mig ud på facebook..

Iam sooo sorry - den kvinde giver mig bare så LIDT godt.. Det bedste hendes tilstedeværelse i mit liv endnu har givet mig er - mit liv ( til det er jeg hende evigt taknemmelig)... smiley

Også dette sofabord, en skænk og et tv - bord.. Alt andet har været drama, svigt, brudte løfter og løgne..

Og nu begynder hun sku på sit dramafis igen smiley Øv..

Hver gang man rækker hende en lillefinger, tager hun hele armen og forsøger at bide den af smiley

Hvornår lærer jeg, aldrig at stole på den kvinde, eller lukke hende ind i mit hjerte..

Sorry HG.. Jeg blev altså nødt til at bøvse lidt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min biologiske mor - Jeez, some people!!!
  • #2   15. dec 2012 Sig til hende, at såfremt at julemanden dukker op med denne julegave til dig, så skal hun være den første der får besked - så hun skal endelig ikke bekymre sig.

  • #3   15. dec 2012 Jeg ville skrive "Jeg er også din datter, og jeg bruger stadig bordet, jeg kan godt bruge mere end et bord, og det skal som aftalt nok komme tilbage når jeg er færdig med det, hvis dette ikke kan accepteres er du velkommen til at hente det, og jeg vil så finde nogle papkasser jeg kan bruge som bord i stedet for"

  • #4   15. dec 2012 Som flere andre er inde på så bed hende da om at hente sine ting, og så er der sikkert nok nogen, der kan hjælpe dig med at finde andre møbler, indtil du kan få dine drømme opfyldt..



  • #5   15. dec 2012 Jeg havde nok også skrevet, at hun gerne måtte hente sine ting. Hvis jeg hver gang, jeg linkede til noget på facebook, skulle frygte sådan en besked, så vil jeg hellere undvære, hendes ting.

    Man kan finde mange fine og billige ting i genbrug smiley


  • #7   15. dec 2012 Det var det første jeg skrev til hende - at hun kunne få alle møblerne tilbage, for jeg gider ikke modtage sådan en sms igen!!!

    Den svarede hun sjovt nok aldrig på...

    Det eneste der er hendes hensigt, er at skabe drama - få noget negativt indhold i sit liv - det er det som holder hendes liv kørende.. Er der ikke drama - så skaber hun det bare...

    Men hun får ikke længere drama ud af mig - enten så lukker jeg diskussionen - i dette tilfælde - hent tingene nu, eller tro på at jeg nok skal sige når jeg ikke skal bruge dem mere.

    Jeg holder min harme - til HG.. Også får jeg luft her, fremfor at give hende det hun ønsker - at jeg bliver sur, frustreret og ked af det på hende..

    Jeg lukker hende ude - sidste gang var pga. min hund - det resulterede i at jeg ikke snakkede med hende i 1 år..

    Beltane: Jeg har heldigvis en fantastisk adoptivmor, som er MIN MOR... Det er mine 3 søstre desværre ikke, og må nøjes med hende...Jeg er SÅ glad for at hun opgav mig, for min barndom har da været langt langt bedre end deres har været...


  • #9   15. dec 2012 Hvis du ikke gider hendes kontakt - så Slet hende på facebook og sæt hendes ting ud på fortovet og smid hende en besked om at hendes døde ting venter i kulden. Mens hendes levende datter er blevet træt af den kolde træk hun hiver med sig ved hver en given lejlighed - så fra nu af kan hun droppe den kontakt.

    HVis du gerne vil hendes kontakt - så skriv til hende at du er oprindelig glad for bordet og er klar over jeres aftale - og at så snart du ikke bruger bordet længere så skal du sørge for hun får besked. Men at du netop vil minde om aftalen var når du ikke skulle bruge den længere.. Og du selvføglelig forventer hun lever op til den aftale!


  • #10   15. dec 2012 Ulla: Det er bare ikke så ligetil.. Jo med tingene er det... Men med at lukke hende ude..

    Hvis jeg lukker hende ude - lukker jeg også min 13 årige lillesøster ude og hun lider pt. nok svigt fra en gravid storesøster og en lillesøster der er sammen med en psykopat...En mor der ikke kan sætte grænser - og også drikker i smug.. Ikke så slemt som det har været - men come on..

    En 11 årig pige, der ligger ud med at have 2 kærester på samme tid, er meget seksuelt orienteret - mere end normalen osv.. DET kommer altså ikke fra fremmede smiley

    Jeg ser stort set aldrig min biologiske mor, andet end til fødselsdage osv. Så det er ikke fordi jeg har hende i mit liv som sådan.. Men jeg tog imod de her ting.. Dem kan hun få lov at hente igen..


  • #11   15. dec 2012 Haha Platugler.. Jeg bliver ved med at læse din kommentar - ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage smiley

  • #13   15. dec 2012 Her er drømmen smiley

    Jeg ved ikke om de bliver stressede - jeg tror det ikke. Ikke mere end de ville blive i et normalt akvarie, tror jeg..

    Det kan jeg også sagtens, jeg har andre møber jeg kan klare mig med smiley




    profilbillede
  • #15   15. dec 2012 Det er super sejt - hvis bare man havde pengene - eller at julemanden fandtes haha smiley

  • #16   15. dec 2012 Der må vel også være en grund til at din adaptiv mor er DIN mor, for man kan da godt fornemme din biologiske mor ikke rigtig kan magte/finde ud af opgaven! Er glad for at du har en mor som du elsker og kan gå til når vejen er svær - det betyder meget!

    Anyways det er som sagt din mor der er helt gal på den, og jeg ville boykotte al kontakt hvis jeg skulle være "bange" for at lave opslag på fb eller komme til at sige det forkerte som ville skabe splid. Synes slet ikke man kan give ting og så bare pga. en kommentar kræve alt igen, det er fanme tilbage til børnehaven!

    Bordet er forresten super lækkert smiley


  • #17   16. dec 2012 Jeg ville være rigtig bekymret for min 11 årige lillesøster smiley

    Fedt bord, hvis man er til akvariefisk smiley


  • #18   16. dec 2012 Maria: Jeg har faktisk holdt så meget afstand at resten af min familie har spurgt om jeg ikke kunne stejle lidt ned.. Hun er ligeså om ikke endnu mere strid ved vores storesøster - hun har desværre ikke nogen anden mor..

    Vores søster på 24 er ynglingen.. Ingen tvivl der - og hun blev endda smidt ud af hjemmet som 17 årig.. Fordi der ikke være værelser nok i den nye 3 millioner kr lejlighed hende og hendes daværende kæreste havde købt.. (nu sidder hun forgældet resten af livet)..

    Men jeg er ikke bange for hende - hun kan INTET absolut INTET gøre mig længere.. Hendes adfærd kommer en SMULE bag på mig, da vi alle faktisk gik rundt og troede at hun havde ændret sig - men hun ændre sig aldrig, højst i en periode..

    Hun kan hente lortet, hvis hun skal komme med sådan en gang dramafis..

    Helle: Jeg ER rigtig bekymret for min lillesøster.. Min mor er anonymt blevet anmeldt til kommunen 1 gang.. Og jeg tror - taget alternativet taget i betragtning, også at det er bedst at hun bliver hos vores mor, end at hun skal kastes rundt i systemet i hendes teenageår.. også har hun ADHD, hvilket ikke gør det bedre..

    Hun er en stille ADHD´er..

    Dette er netop den vigtigste grund jeg har, til ikke at cutte min biologiske mor...


  • #19   16. dec 2012 Man skulle tro vi havde samme mor, for du beskriver hende ned til det mindste. (Skal lige siges jeg ikke har haft kontakt med hende i over 6 år nu pga bla. Hendes væremåde)

  • #20   16. dec 2012 Haha Rotterne smiley Jeg tror heldigvis Baily er rimelig ligeglad, efter de første 5 min smiley

    Det er mere med min datter - men det er jo også en af pointerne - at hun skal nyde at kigge på fiskene smiley

    Drømmen lever velbevaret videre smiley


  • #21   16. dec 2012 Daisy: Nogle mennesker, vælger at leve deres liv med drama - de bliver drama afhængige og er ligesom junkier - hvis de ikke får det udefra, så skal de nok selv skabe det...

    Men de sidste hmm. 3 år, har der for mit vedkommende været rimelig meget ro på - den blev så brudt idag...

    Også ved jeg godt at det kun er et spørgsmål om tid, før at hun begynder på noget igen..

    Så jeg skal bare af med tingene...

    Det sjove er nu bare - min søster - som skal have tingene efter mig, bor pt. med sin kæreste på et værelse på 11 kvm - hos min eks (vi er venner, men han er hashmisbruger)..

    Alle hendes ejendele er opbevaret hos mig - så igen.. Hendes besked har absolut ingen relevans, i og med at vores storesøster lige er flyttet - fra mig, i egen bolig og hun har allerede indrettet sig, med alt hun vil have.. Tilbage er min søster, hvis ting jeg har her, og min 13 årige lillesøster som bor hos min biologiske mor..

    Der var ingen pointe - andet end at skabe dramaet - eller prøve på det smiley


  • #22   16. dec 2012 Sikke et sørgeligt liv at have.

  • #23   16. dec 2012 Fedt bord, det kan jeg godt forstå du ønsker dig smiley

    Hvordan kan hun misforstå det så meget?


  • #24   16. dec 2012 Thomas: Det er ikke fordi hun misforstår det - hun VÆLGER med vilje at misforstå det - så hun kan skabe noget drama...

    Hvorfor ellers skrive sådan en dramatisk besked?? Hvorfor ikke bare skrive - hej skat. Ønsker du dig nyt sofabord, eller? HVIS hun nu var så meget i tvivl..

    Men istedet skriver hun som hun gør - konstatere en hel masse og kommer med konsekvenser - uden egentlig at vide noget som helst...

    Sylverstersen: Altså nu anser jeg ikke rigtig min biologiske mor - for min mor.. Så derfor er jeg ret så ligeglad med om hun blander sig eller ej.. Jeg er rimelig kold og kontant overfor hende, så det genere mig ikke at hun er venner med mig på facebook..

    Hun har dog ansøgt om stå som min mor derinde og den får hun aldrig...

    Mht. Akvariet, så har jeg haft akvarie før, så jeg ved hvilket arbejde der er i det smiley
    Nu har jeg ikke tænkt mig at have særlig mange planter i - men mere noget i retning af dette saltvands - sandbunds cichlideakvarie.





    profilbillede
  • #25   16. dec 2012 Nu spammer jeg lige. Men fandt lige et som minder: med lys og det hele - som det KAN se ud:


    profilbillede
  • #26   16. dec 2012 De er SÅ fede Minion.. Jeg har lyst til at lægge en maaaassse billeder ind haha smiley

    Ih altså, hvis bare man nu kunne trylle, eller man havde et pengetræ, eller man vandt i lotto, eller, eller, eller smiley


  • #27   16. dec 2012 Thanya, Iam in LOOOOOOOOOVE smiley

    Oh my, jeg ville aldrig sove, jeg ville ligge vågen og kigge op på fiskene hele natten og min datter ville aldrig komme til at sove i sin egen seng haha smiley


  • #28   16. dec 2012 Den har jeg set, den er super sej smiley Hvis jeg havde masser af penge, så ville mit hjem være et stort akvarie - more or less smiley

  • #29   16. dec 2012 Haha Minion, du har det præcis ligesom mig smiley

  • #30   16. dec 2012 Hvis jeg var rig, så mit soveværelse sådan her ud:



    profilbillede
  • #31   16. dec 2012 Skrivebordet smiley

    profilbillede
  • #32   16. dec 2012 Den her gad jeg godt at have derhjemme, hvis jeg var hmm.. mangemillionær tror jeg smiley

    profilbillede
  • #33   16. dec 2012 Haha, den bliver brugt på fisk smiley Ej, det er jo kun hvis man vinder de der 158 millioner - som ham der i Herlev vandt i Europa lotteriet, eller hvad det nu hedder..

    Også skulle den jo være åben for folk, så jeg kunne tjene penge ind igen og ikke kun bruge dem smiley


  • #34   16. dec 2012 Haha, hvis jeg havde sådan et bord, så ville jeg pludselig gerne have fisk! xD Min far har! Men næsten alle fiskene er døde, og jeg bryder mig ikke om at passe hans fisk i hans ekstremt primitive akvarium. De er døde af alderdom, de fleste. De æder de små unger, og så dør de store af alderdom. Og så er der kun like... 2-3 fisk tilbage nu o.o Vi gider ikke at købe nye nemlig.

  • #35   16. dec 2012 Pjat... vi har kun 5 akvarier i stuen....

    1 med malawi cichlider
    1 med tanganyika cichlider
    1 lidt mindre med ynglende malawier
    1 med ynglende sommerfugle cichlider
    OG 1 med rejer og krebs smiley

    det er en hel videnskab, og F*** det fylder det skidt!


  • #36   16. dec 2012 sofabordet har været på tale, men så er det vidst lidt "overkill" er det ikke? *GG*

  • #37   16. dec 2012 METTE's Kaido .... har sin egen private hundeseng med indbygget Akvarie...... Se selv

    He he ..... smiley


    profilbillede
  • #38   16. dec 2012 kan godt følge dig har heller ikke boet hos min mor.
    man kan desvære ikke vælge sine forældre selv men man kan vælge hvad man vil finde sig i.


  • #39   16. dec 2012 Haha T, du kan da bare flytte det ene akvarie over i sofabordet smiley Også kan du tilføje håndvasken og wc´et smiley

    Haha Nittib, du har altid billeder, til enhver lejlighed haha smiley

    Helle: Nej desværre, det kan man ikke. Og dog.. Jeg har været så heldig at få mig en super skøn adoptivmor smiley Det har ikke altid været en dans på roser - men jeg har bestemt heller ikke gjort livet let for hende.. Men hun har været der, elsket mig, opdraget mig, givet mig kærlighed og omsorg, beskyttet mig og trøstet mig..



  • #40   17. dec 2012 ja du har været heldig at få en god pleje mor, jeg er selv vokset op hos mine bedsteforældre det har heller ikke altid været let, lærte min mor at kende da jeg var 16 år men det var ikke lykken har den dag i dag ikke kontakt med hende så kan godt følge dig det er svært

Kommentér på:
Min biologiske mor - Jeez, some people!!!

Annonce