{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Må man gerne? {{forumTopicSubject}}

Ja, må man gerne tage det største og bedste kanonslag, og stikke op i r*ven og tænde for det, på den næste idiot der vælger at affyre heksehyl, kanonslag, batterier og andet larmende l*rt lige foran ens vinduer?

Bor i en lejlighed i stueetagen, i en baggård, og der bor nogen oppe på 2. sal, der åbenbart finder det yderst morsomt at affyre en masse lige foran vinduerne her, og hvis ikke det larmer nok, så smider de det i porten, så det lyder som om hele bygningen er ved at skvatte sammen.

Resultatet af det, er at jeg nu har 2 hunde der ligger i sofaen og ryster, og bestemt ikke er trygge ved situationen. smiley
Hvor er respekten for andre efterhånden blevet af?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man gerne?
  • #1   22. dec 2012 Rikke: Puha for en oplevelse for dine hunde. smiley
    Det er ærgerligt at folk ikke tænker sig om.
    Sidste år, var der også nogen der kastede heksehyl efter Chico, og på det tidspunkt, var han kun omkring 5 mdr. smiley Tror virkelig at de unger der gjorde det, skal være utrolig glade for at jeg havde mere travlt med at få beroliget Chico, end at rende efter dem, for så havde jeg nok ikke kunne styre mit temperament.
    Få dage efter, blev der smidt et kanonslag efter mig, der eksploderede lige på benet af mig. Heldigvis var Chico ikke med der, og gudskelov tog mine bukser det værste, så det eneste der skete, var et mindre brandsår.

    Kathrine: Jeg tror desværre ikke det bliver nemt at få ændret den lov, for de fleste er jo nok glade for at den er der. Desværre. smiley
    Men hvordan kan man skrive til de forskellige partier? For vil gerne gøre et forsøg.
    Og næste gang de tåber vælger at affyre noget her i gården, så bliver de meldt for det. Har virkelig fået nok nu. smiley


  • #2   22. dec 2012 Kathrine: Jeg forstår udemærket din vrede. Jeg har det på samme måde.
    Det værste er at dem der render her, er i 20 års alderen, og da burde man vel mene at de fleste havde bare en lille smule hjerne?
    Jeg er selv 21, og jeg væmmes ved at være på alder med så afstumpede individer. Ikke kun i denne forbindelse, men generelt. Jeg bliver så trist hver gang jeg møder folk der sammenligner mig med andre på min alder. Jeg ønsker VIRKELIG ikke at blive sat i bås med dem. Jeg er godt nok flov over hvor hjernedøde unge mennesker kan være. smiley

    Jeg kan heller ikke se hvorfor det er lovligt at fyre af i så lang en periode. Jeg har lidt den holdning, at kan man starte op d. 1/12, hvad er så det helt specielle ved d. 1/1 kl. 00.00?
    Hvis man alligevel har gloet på fyrværkeri en mdr i forvejen. så bliver det ikke ved at være interessant. smiley

    Håber for dig at Lili snart kan bevæge sig trygt i jeres bolig igen.


  • #3   23. dec 2012 Rikke: Håber det har hjulpet at din kæreste har hævet stemmen overfor dem. Jeg må indrømme at jeg nok ikke havde taget det så roligt. Jeg havde nok nærmere taget fat i ungerne, og slæbt dem hjem til deres forældre, og fortalt dem hvad der var sket.
    Men desværre er forældrene ofte lige så afstumpede. smiley Og mange forældre vælger jo selv at købe det til deres unger. smiley
    Min egen biologiske far, har jeg fået et størrer flip på, da han sidste år, sad og lærte min lillebror på 12 og hans kammerater mellem 10-13, at lave bomber ved at tømme en pakke heksehyl ned i en halv liters flaske. Hvad sker der i hovedet på det menneske? Jeg er virkelig flov over at være i familie med sådan et fjols. smiley


  • #4   23. dec 2012 Vores nabos knægt er desværre i knallert alderen ( læs mange larmende knallerter hver dag/aften ) De synes også det er frygtelig morsomt at fyre krudt og kanonslag af hver eneste aften, ham og alle baryler af kammerater smiley

    Rico har aldrig reageret ret meget på det, men nu er han begyndt at fare op og gø hvergang smiley
    Ved de lige har fået aflivet deres egen hund.....


Kommentér på:
Må man gerne?

Annonce