Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakse roulade
  • #1   26. dec 2012 Hmm...har ikke lige en opskrift. Men ville helt klart vælge en lækker røget laks med god røget smag og lækker konsistens, røre en friskost med masser af dild evt lidt creme fraiche 38 %, lidt salt og en smule peber, Evt små tern af agurk for den friske smag og lidt knasende konsistens smiley Og så serveret med en go frisk salat, hjemmebagt brød og en hjemmerørt dressing...mmm bliver helt sulten smiley

• #3   26. dec 2012 Nåå ja. den skal jo lige rulles og så i enten køleren eller fryseren alt efter hvor meget tid du har smiley Nemmest hvis den kan vikles índ i film...det holder også på formen og gør det nemmere at lave den helt fin smiley

• #4   26. dec 2012 Det var måske en ide selv at lave en opskrift, så bliver den lige som man vil have den...
    Har ikke selv prøvet at lave lakse roulade før, men vil lave det til forret nytårsaften, men det kan jo være jeg skulle holde mig til sushi, det ved jeg trods alt hvordan skal laves smiley

• #5   26. dec 2012 Jeg laver det på gefülen, men flødeost, masser af laks (bruger lakse rester da det er billigst for mig) hakket spinat, og creamfraise, smag til med salt og peber, så smørre jeg sådan set bare massen ud på sådan en rulle man kan købe med butterdej i bilka osv smiley og så rul den tæt og så ind i ovnen indtil dejen ser rigtig ud .

Laver det hver nytår til forret, og selv folk der ikke kan lide fisk elsker det smiley
    Men har desværre ikke en direkte opskrift smiley

• #6   26. dec 2012 philadelphia på en tortila. lækker røget laks i et enkelt lag ovenpå. rocula og så ruller du ellers bare sammen, gerne stramt. rul lidt sølvpapir uden om. læg den i køleskabet i min. 10 timer.
    skær ud lige inden servering og voula så er der lakseruller.

• #7   26. dec 2012 Denne har jeg lavet.. synes den var rigtig god med æg i opskriften. Jeg ville dog bruge flere hvis jeg skal lave den igen smiley

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=15124

• #8   26. dec 2012 Jeg kan rigtig godt lide at lave den af wraps med hvidløg og urter (de har dem i netto), lækker røget laks og gerne rigeligt....og som creme kan der bruges flere varianter eksempelvis, creme fraise, pikant ost, hvidløgsost, taziki og min favorit gourgemole smiley

Wrapsne lunes i ovnen ganske kort tid, ''dressingen'' og røget laks fordeles på de lune wraps og rulles....smager himmelsk...

• #10   26. dec 2012 Så den kan laves dagen før og ligge på køl?

• #12   26. dec 2012 Jeg ville heller ikke have problemer med at lave den dagen før smiley

Kommentér på:
Lakse roulade

Annonce