{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppemiddel
  • #1   26. dec 2012 Jeg har talt med min dyrlæge om det og hun siger det er ganske effektiv, hvis man har lopper man skal af med, men der er absolut ingen forebyggelse i dem..

Dernæst er jeg ikke vild med at skulle give "gift" i pilleform, når nu der findes så mange spot on alternativer.

Min egen dyrlæge burger et loppehalsbånd. Det er virksom i 8 måneder, og hvis man tager det af hunden og pakker det lufttæt så øger man holdbarheden, eller hvordan skal jeg forklare. Det virker i 8 måneder, men af flere omgang hvis man ønsker det.

Jeg kan naturligvis ikke huske hvad det hedder, men det kan jeg da finde ud af

• #2   26. dec 2012 Øh... beklager, jeg tror faktisk det var den der hedder capstar vi snakkede om... Nu bliver jeg lidt i tvivl..

• #3   26. dec 2012 Har altid fået af vide at loppehalsbånd er spild af penge smiley og hader selv spot on loppemiddel smiley

• #4   26. dec 2012 Det her er noget nyt, ikke de der gamle ildelugtende... Men igen, jeg kan ikke huske hvad det hedder.

• #5   26. dec 2012 Må jeg spørge hvorfor du hellere vil bruge piller end spot on produkter?

• #6   26. dec 2012 Tja.. Det et godt spørgsmål.. En af vores gamle hunde mistede alt sit hår af bayvantic.. Og så synes jeg det er besværligt i det at noget af det lander mellem hårene.. og nu har vi prøvet 3 forskellige flere gange uden nogen form for virkning:-) Spot-on Løsninger er jo også ren gift, den kommer bare på huden i stedet

Loppehalsbånd har jeg altid hørt er spild af penge da den kun virker i en vis radius så de kravler bare ned på bagen, og så fik jeg anbefalet de der piller af min træner smiley

• #7   26. dec 2012 Men pillerne er jo også gift, her får hunden det bare i kroppen og skal udskille resterne via lever/nyre.. Det tror jeg ikke er sundere, men uden at vide det.

Jeg ved godt man siger at loppehalsbånd er fup, men jeg kan kun gentage min dyrlæge. Det her er vist nok lidt dyrt, til gengæld virker det. Og som beskrevet kan man pakke det væk lufttæt og gemme det til senere. Jeg har ikke prøvet det, de fåes ikke store nok til mine, men hun bruger det selv og har stor effekt

• #8   26. dec 2012 Hvis man skal bruge pillerne, så anbefales det at man bruger begge dele, da den ene især forebygger, mens den anden behandler nu..

• #9   26. dec 2012 Min første hund fik altid program vet og havde aldrig lopper. Mine forældre flyttede til Lethland (de tog hunden med) hvor de havde mange lopper (ved folk de besøgte) men aldrig fik hunden en eneste loppe og han fik aldrig andet end program vet.
    Så jeg har kun gode erfaringer med det

• #10   26. dec 2012 Tror også vi prøver det smiley

Kommentér på:
Loppemiddel

Annonce