1.243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Sims 3 Drømmejob - fejl Sims 3 Drømmejob - fejl

Jeg håber der er nogle kloge og garvede mennesker herinde der kan hjælpe mig med mit problem! smiley

Jeg har lige købt Drømmejob igår, og er stødt på en fejl i mit spil.
Når min simmer er stylist, og skal give en makeover, kan jeg ikke ændre deres tøj. Her er et billede http://oi49.tinypic.com/znphr4.jpg

Jeg kan ikke gøre andet end at gå ud af "stylingen" igen..
Det er møg irriterende, og jeg kan ikke finde nogen form for hjælp eller forklaring på nettet. smiley mit spil er opdateret som det skal..

Er der nogen af jer herinde der har oplevet det samme? eller måske bare har en idé til hvordan jeg kan få det ordnet?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sims 3 Drømmejob - fejl
  • #1   30. dec 2012 Har du trykket på de ting der ude i venstre side ? Ellers så genstart computeren eller spillet

Ellers må du jo bare klage smiley

• #2   30. dec 2012 Når jeg trykker på dem ændre den bare tøj efter hvad de normalt har, men der kommer ikke noget vindue frem hvor jeg kan vælge som der skal.

Prøver lige at genstarte og se. smiley

• #3   30. dec 2012 Geninstaller det smiley der er ikke andet for.. Der er sikkert sket en fejl i installeringen. smiley

• #4   30. dec 2012 geninstaller vil jeg også mene, hvordan kan man blive stylist der inde?? smiley

• #5   30. dec 2012 Forresten.. Er der overhoved nok plads til at din pc/bærbar kan køre det fuldt ud og der stadig er plads til overs? smiley

• #6   30. dec 2012 Kriks H

I mit spil kom der automatisk en ny bygning med, hvor du kunne vælge en karriere som stylist. smiley Og så skal man jo bare sende dem afsted for at få et job.

Tanja N

Puh, det har jeg faktisk ikke tænkt over, men kan se at pladsen på drevet er ved at være brugt op, der er 5GB ledigt står der... er overhovedet ikke klog nok til at vide om det er nok smiley hehehe.

Men jeg vender den lige med min kloge storebror, og ser hvad jeg kan få gjort ved det.. for tror du har fat i noget dér. smiley

• #7   30. dec 2012 Så er det nok derfor smiley Windows kan ikke køre optimalt med så lidt plads. Vil råde dig til at rydde op på den for i sidste ende kan du risikere at den går i stykker. smiley

• #8   31. dec 2012 Puuh, de skal vi ikke ud i!

Tak for hjælpen allesammen (-: og godt nytår

• #9   30. jun 2013 Har det samme problem, og der er nok plads tilbage på min pc, ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre! Please hjælp mig!!! smiley

• #10   30. jun 2013 Alberte - Orh smiley jeg fandt aldrig ud af hvad problemet var, så jeg bruger bare ikke det der ikke virker .. bare rigtig surt smiley

Kommentér på:
Sims 3 Drømmejob - fejl

Annonce