{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Vild musejagt - Magter det brik! {{forumTopicSubject}}

jamen altså ville lige dele dagens bedrift og smule motion.

jeg hører rumsteren ude på terrassen, åbner vinduet og idét jeg stikker hovedet ud, så springer min kat ind i hovedet på mig, med en mus i kæften og stor pind, HHVVVIINN ikke over musen, men selve forskrækkelsen over min kat springer ind i hovedet på mig, så han slipper musen, som så jerner rundt i køkkenet for fuld skrue.
Med katten lige i røven af musen, forsøger jeg også at fange musen som jeg endelig får trangt over i en krog, sætter mig ned på knæ, godt forover bøjet så det gør ondt i kraniet ( har bihule/pandehulebetændelse så det basker) - musen fiser for højre til venstre i takt med at jeg trænger den op i krogen, i håb om at få fat i halen - har stor succes med at tag dem i halen men har samtidig også stor respekt for dem, netop pga forrig gang, hvor jeg skulle fange en mus, som katten jo også havde slæbt ind, men den mus er jeg sikker på var af racen pit bull, den blev også trængt op i en krog, men stod på bagben med blottede tænder og i takt med at jeg forsøgte at få fat i halen, så hakkede den ud efter hånden, som det selvfølgelig lykkedes den at bide sig fast i fingeren og får trukket fingeren til mig ( ren tegnefilm agtigt) til at kræet ikke vil slippe min finger, så per reaktion ryster jeg hånden og musen flyver af, som jeg må fange med et håndklæde og bære udenfor.
jeg var efterladt med bidsår i fingeren - snøft
nå men den mus i dag, fik jeg da heldigvis indfanget (uden skader på mig selv) og sendt udenfor og bagefter finder jeg katten her i huset, som bare har lagt sig til at sove, alt i mens mor tager sig musen -jamen tak for hjælpen.
jamen det er skønt med kat - magter det brik ;o)

nå men hvad har i foretaget jer idag ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild musejagt - Magter det brik!
Kommentér på:
Vild musejagt - Magter det brik!

Annonce