{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Hvad ønsker du af en hjemmeside ? (Hund) {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi er igang med vores nye hjemmeside, i forbindelse med vores nye Kennelnavn..

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad er en god side for jer ?
På udkik efter ny hund
Søger bare raceinfo
Alm hunde interesse
osv


Forsiden viser hvilke racer vi har (2 stk) samt at vi er DKK/FCI og har DKK opdrætter uddannelse

Vi har disse i menuén :


Home
About us (Info om os vores baggrund hverdagen med hundene og visioner for vores opdræt)

The Breed (Standard info, og med vores egne ord)

Breeding Plans (kommende planer og hvorfor)
Puppies (Aktuelt)

Our Dogs (hver hund egen side, med billed, beskrivelse, helbred, stamtavle og eget galleri)



News
Show (sidste nyt fra udstilling)
Offspring (sidste nyt fra vores hvalpe og deres nye hjem)

Dog Show (De forgående års udstillinger)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ønsker du af en hjemmeside ? (Hund)
  • #1   9. jan 2013 Takker, det vil jeg lige gøre smiley

  • #2   9. jan 2013 Meget mere osv...Det var da en virkelig god side...Har du selv lavet den eller hvor henne?

  • #3   9. jan 2013 Ja, vores nuværende ligger også deroppe, men for p jeg syntes den er kedelig, og bare ikke gidet at komme igang, men nu skulle det være, men så lige pludselig går man i sort, har man nu nok med, har man for lidt med, osv osv..

    Og så har jeg besluttet vi også skal have en dansk version, det har den gamle ikke haft... Jeg ved ikke om det betyder noget,?? den anden har eksisteret i 15 år uden en dansk version....



  • #4   9. jan 2013 Vi laver vores i Joomla, og så er den hoasted på One.com Med joomla får man lidt mere grafisk frihed..

  • #5   9. jan 2013 Kan ikke lige læse mig frem til om du har det, men jeg kigger meget efter om opdrætteren skriver noget om "mål" eller hvad man kan sige. Hvorfor opdrætter du på dine hunde, hvad er dine mål for de hvalpe der kommer ud af dit opdræt (tænker familie, udstilling, træning osv) ? Og noget om sundhed, hvad gør i for, at sikre sundheden i de hvalpe i avler smiley

  • #6   9. jan 2013 Stine
    Tak fordi du melder tilbage..

    Hvis du kikker under about os, står der også "visioner for vores opdræt" Der rammer vi også sundheden, og hvad vi ønsker for racens fremtid..

    Samt under Breedingplans, står der "hvorfor" der vil vi gå dybere ind i hver enkelt parring


  • #7   9. jan 2013 Der tænkte jeg så det nok var hvalpe planer, altså et kuld i maj agtigt... Kan godt se det med træning, familie eller udstilling ligger i hvorfor... Men ikke det andet...

  • #8   9. jan 2013 Super, det havde jeg ikke lige set smiley

  • #9   9. jan 2013 Vi tænkte faktisk om vi skulle lave en menu´der alene hed vores visioner, MEN så tænkte jeg, at er det nogle der aligevel ikke gider læse "Om os " About us" Så er det heller ikke nogle vi ønsker at have vores afkom ud til smiley

    Er det lige hårdt nok at tænke sådan ??


  • #10   9. jan 2013 jeg har lidt tekst om racens sygdomme, og hvad vi gør for at avle sunde hunde, her især hd problematikken. Har I det under race info?

  • #11   9. jan 2013 Lisbeth
    Takker smiley

    ja, racerelaterede sygedomme har vi under raceinfo..


    hvad vi gør for vores opdræt og sunde hunde er med under vores visioner..


  • #12   9. jan 2013 Hov, det var det jeg sagde med at gå i sort, mangler da en kontakt side ...

  • #13   9. jan 2013 M&R - det ved jeg ikke om det er smiley jeg læser altid "om os", men jeg leder ofte efter det med visionerne, som efter min mening gerne må være samlet, altså visionerner for de kommende hvalpe og hvad ens hunde kan gøre for denne race, og indsats omkring sygdomme. Men det er jo en smagsag smiley

  • #14   9. jan 2013 Stine

    Det er derfor at vi har valgt at About us skal stå først, for der kommer man ind og får det hele på én gang..

    Svært at forklare, men der er en hovedoverskrift for hver "emne" Og den starter med "Vores kennelnavn" og så kommer der en undermenu, der så starter med about us, hvor alle de ting du nævner er under...


  • #15   9. jan 2013 Okay smiley

  • #16   9. jan 2013 Jeg støvsuger ofte hele hjemmesider igennem for at finde ud af præcis hvad hundene testes for og/eller hvilke avlsanbefalinger der avles efter. Oftest uden held. Dét savner jeg rigtig meget.

  • #17   9. jan 2013 Julie

    Takker , men det har vi også med

    Vi skriver bla. at vi opdrætter efter DTK/DKK anbefalinger, men at vi desuden opdrætter efter de Svenske restriktioner, disse nævnes så herefter... (I dk har vores race kun én restriktion)

    Hundens resultater af undersøgelserne, findes så på hver enkelt hund side..


  • #18   9. jan 2013 Fantastisk, det er nemlig sådan noget der er lækkerier for en hvalpekøber. Det viser at opdrætter brænder for sit arbejde og gør en god indsats for at holde racen sund

  • #19   9. jan 2013 Dejligt at høre smiley For det er absolut det vi bestræber os for at gøre... Og vi skriver også i vores tekst at der ikke bare bliver lavet kuld for "Sjovt"/Andres skyld, et kuld bliver planlagt når vi forventer at kunne bruge noget derfra til vores vidre opdræt... Dette er efter min bedste overbevisning også en måde at passe på sin race på..

    Men så alt i alt, ser det ud til at vi er godt dækket ind, med hensyn til info på siden..

    Så vil jeg lige gå med hundene, og tilbage til hjemmesiden smiley

    Tak for input...


  • #20   9. jan 2013 Synes det lyder som om I har alt det med jeg gerne vil kunne finde på en opdrætters hjemmeside; lidt info om jer, jeres vision for jeres opdræt, info om racen (både general men især også med egne ord), info om sundheden og hvad I gør for at forbedre den og info om hver hund...

    Så ser frem til at se det færdige resultat smiley Er sikker på den bliver super flot og overskuelig - du er jo knald hamrende dygtig til sådan noget smiley


  • #23   9. jan 2013 Hvis jeg ser helt bort fra indholdet og taler generelt - så skal en hjemmeside være nem at navigere rundt på.
    Designet skal være 'lækkert' uden at være proppet til som et gademarked i uzbekistan. Farvevalg skal være harmonisk, og valg af skrifttype skal være hensigtsmæssigt.. altså ikke blande alle mulige farver og skrifftyper bare fordi man kan.
    Når man går ind på en hjemmeside, så gælder lidt det samme som ved en jobsamtale - førstehåndsindtrykket betyder en hel del. Og hvis en side failer på det punkt, så er det slet ikke sikkert at den potentielle kunde overhovet bliver på siden og kigger mere.
    Staver man ikke så godt, så få nogen til at læse korrektur på det vigtigste - igen: førstehåndsindtryk. Og det er så ærgeligt at give det forkerte.


  • #24   9. jan 2013 Takker Michélle smiley

    Kort og godt, og kan se det meget er det samme folk går efter, og også det samme jeg selv går efter, så uden tvivl på rette spor smiley

    Og takker for rosen smiley Må vi se om jeg kan leve op til... Meen det er nu kun det grafiske jeg laver, resten står herren for smiley Og han har stået for farvevalg denne gang, jeg var sgi ikke helt enig, men er blevet lidt vild med det nu :)Siden kommer op så snart vi hører fra DKK smiley

    *****************************************

    Tak for det Trine, jeg vil lige tage et kik på din side også smiley


    *****************************************
    Isabelle
    Takker for input
    Det tror jeg du kan have noget ret

    Og meget som du vi gør det, vi tager også mange billeder , så sådan har det altid været smiley Dog ønsker jeg stadig en vis enkelthed, da jeg selv er typen der er hurtig væk, hvis en side er fyldt med alt for meget tekst

    Ang sproget.... Vi begår os rigtig meget i udlandet , sparringspartnere og samarbejdspartnere, også med hensyn til parringer med vores hanhunde, vores hjemmeside har altid været på engelsk, da der er mange fra udlandet der følger med i vores liv med hundene... Facebook har jo så også ændret på lidt ting, mange af de mennesker har vi jo nu på vores facebook, som vi bruger mere som hundesider end privat, stort set alt på vores FB forgår også på Engelsk..

    Men som jeg også skrev længere oppe, har jeg besluttet at der skal være en version på dansk også...


  • #26   10. jan 2013 Nååh, den er slet ikke uoverskuelig som jeg frygtede, når du sagde masser af tekst smiley

    Vi vil have en blog tilknyttet hjemmesiden, hvor de historier fra hverdagen vil blive smidt ind..


Kommentér på:
Hvad ønsker du af en hjemmeside ? (Hund)

Annonce