5.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Gode gryder og pander til induktion? Gode gryder og pander til induktion?

Vi får nyt køkken i næste uge, og dermed induktions kogeplader. Men vi har ingen erfaring hermed, og har hverken gryder eller pander der kan bruges. Hvad kan i anbefale? Er der nogen der har erfaring med Flavorstone?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode gryder og pander til induktion?
  • #1   23. jan 2013 jamie oliver! især panderne, de er virkelig gode smiley

• #2   23. jan 2013 Lagostina, desværre er de også temmelig dyre, men de sælges i Ringsted Outlet til en rigtig fornuftig pris, hvis du kender nogen der skal til djævleøen smiley

• #3   23. jan 2013 Jeg har 2 Jamie Oliver pander, det eneste der er vildt ved dem er prisen ;( Jeg er bestemt ikke imponeret af dem! Synes mildt sagt, at det er det værste skrammel !
    Zwilling derimod, er ganske fantastiske.. Super nemme at lave mad i, intet brænder på/sætter sig, samt rengøringen er nem smiley

• #4   23. jan 2013 jeg er nu godt tilfreds med vores smiley

• #5   23. jan 2013 Vi har ikeagryder fra serien 365+.. De er virkelig gode! Og billige.. Desuden er panden non-stick og den bedste pande jeg nogensinde har haft..
    349,- for hele sættet!

profilbillede
  • #6   23. jan 2013 Og nej, jeg arbejder ikke for Ikea.. Kan bare godt lide mine gryder.. Hehe

• #7   23. jan 2013 Vi har raadvad induction serien, som både kan bruges til induktion og almindelig og aldrig har jeg haft så gode gryder og pander. De er meget ofte på halv pris i de forskellige butikker som, kop og kande, Imerco og inspiration smiley
    Er enig med Kenzo, min tidligere roommate havde Jamie Oliver gryder og pander, og imponeret det var jeg bestemt ikke!

• #8   23. jan 2013 Vi købte først Scanpan som ikke holdte særlig længe, men vi var så også hårde ved dem. Ellers har vi Le Creuset og Jamie Oliver. Vi har ingen problemer med Jamie Oliver panden, den er fantastisk, men vi har så også lært lektien og behandler vores nye pander med fløjlshandsker.

• #9   24. jan 2013 Raadvad er et fantastisk mærke. Fedt design og så holder de bare godt og bliver ikke grimme.

• #10   24. jan 2013 Lige nøjagtig smut, vi har med teflon i, så INTET brænder på ! Ikke endnu hvad fald, det er altså bare møglækkert, de må ikke komme i opvaskemaskinen, men når de bare er skyllet af så er madresterne oftest væk, så lige at gnide dem over med sæbe tager ingen tid.

• #11   24. jan 2013 Mange tak for alle svarene! smiley Det er noget af en "jungle", så det er dejligt med anbefalingerne.

• #12   24. jan 2013 OBH Nordica gryder/pander de kan bruges til alt og de er bare hamrende gode og så synes vi at de har et lækkert design, de kan fåes i stål og sort...

Kommentér på:
Gode gryder og pander til induktion?

Annonce