At købe vigtig kjole ubeset.. {{forumTopicSubject}}
Altså jeg har fundet en fantastisk kjole som jeg bare må eje. Problemet er bare det at jeg:
1. ikke kan prøve kjolen først. (men kan få syet efter mål)
2. ikke rigtigt kender firmaet, fra folk jeg kender.
3. har søgt på trust pilot og firmaet står både som negativ og positiv beskrivelse. (jeg kender jo ikke antallet af kunder så dermed ved jeg ikke om det er 10 der har klager ud af 100.000. eller 10 ud af 10??)
4. at nogle er super glade for kvaliteten (via trustpilot) af deres bestillinger og andre ikke er.
5. Det er meget vigtigt at kjolen er som "forventet".
6. virkelig ikke ville kunne finde en tilsvarende andre steder sådan lige (som er betalelig også)
Er der nogen der kan give mig råd om hvorvidt firmaet er værd at købe fra og om I selv ville turde købe der?
Jeg var indtil i går ganske positiv over firmaet, men er ja, jeg vil ikke sige bekymret, men lidt afventende over om det nu også er smart at handle der. Dyr porto og skatter kommer oveni priserne på kjolerne. så eeeh .. Iiiih hjælp tak
www.jjshouse.com/da
(ved godt at jenjen er det samme)
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 64
Var selv ude a prøve og købe i fredags....
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 406
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 433
aug 2012
okt 2010
okt 2010
okt 2010
http://www.trustpilot.dk/review/jjshouse.com
http://www.trustpilot.dk/review/www.jenjenhouse.com
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.756
aug 2012
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 129
Det er helt fint. Kjolen var lidt stor, men passede sammen med at jeg på samme tid også var på slankekur, så fik lige tabt lidt mere i omkreds end jeg havde regnet med (havde trukket lidt fra, åbenbart ikke nok), min pap mor fik hendes brudekjole derfra, og den sad perfekt.
Jo, prisen bliver lidt dyrere, men det er fordi det er import. Men det er meget lidt ekstra. Tror jeg endte med at komme af med omkring 50-100 mere. Den blev ikke bestilt hjem og betalt af mig til en start, så kan ikke lige helt huske prisen.
Jeg vil bare råde dig til at få den købt i god tid, så du har mulighed for at få den syet ind, hvis det er nødvendigt, og leveringstiden, kan i enkelte tilfelde være lidt lang.
Farverne, der skal du lige holde øje, for det kan være en stor forskel på stoffet og hvor svag og kraftig farverne er. Endte med en helt anden farve end jeg egentligt havde regnet med, fordi den farve jeg ville have haft, ville blive alt for mørk i det stof.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
maj 2011
Mener at det med returret står på deres hjemmeside (kjolerne bliver jo syet efter mål).
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 358
Hvis kjolen er så vigtig for dig, ville jeg være endnu mere usikker på at handle den på nettet.
okt 2010
Jeg er glad for at høre det er muligt at få sine varer derfra - synes det vigtigt at tingene jeg vil bestille også reelt kommer. Jeg vidste godt det med told og gebyrer som jeg tilføjede i mit 1. indlæg, men tak for Reminderen, René, det er værd at huske.
Deres returpolitik er hmm ikke sååå super, men det jeg tænker er at jeg i værste tilfælde vil stå med en %-del af prisen på kjolen og en porto der vil være min "straf", hvis kjolen ikke passer eller andet.
Jeg er ikke så bange for om kjolen er for stor eller lille (tænker den kan tages ind eller lægges ud hvis.. (har kontaktet en skrædder som siger no problem) Men hvis nu kvaliteten ikke er så god ja så er det værre.
Jeg overvejer at købe kjolen derfra nu her snart og skal først bruge den meget senere, så der er tid til at få den rettet til, hvis...
Det med farverne har jeg set på deres farvekort. Jeg har kigget den rigtige type stof og luret farver. (og kors det er altså en hel historie for sig selv.) Jeg kigger også farver der er helt anderledes end "normalt", da jeg godt kan se at der er stor forskel bare på deres model billeder, om stoffet er satin eller chiffon osv. Så ja den der farve sag er også med i mine overvejelser, men er "vist" kommet frem til "min" farve nu.. hmm (som sagt længere historie)
Det spørgsmål som jeg allerhelst vil høre svar på er dette:
Ville du turde købe derfra (Igen) ?
okt 2010
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 358
maj 2011
Jeg har også den fordel, at jeg kender nogle der kan rette kjolen til, hvis det skulle være nødvendigt..
okt 2010
Iiih hvor er jeg glad for du skriver det Lotte D
Hvis din eneste bekymring ville være tilpasning så retter jeg ind efter samme princip. Mange tak for din tilbagemelding.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 328
okt 2010
okt 2010
Jeg har bestilt kjolen (den fra pb) og fik også bestilt ændring så jeg får aftagelige stropper på den. (smart for så har den 2 funktioner) Jeg valgte en farve til sidst, men iiih det har været rigtig svært at beslutte mig for. Jeg har kigget på så mange forskellige og har faktisk haft kæresten til også at ytre sin mening.. Haha heldigvis så er han jo ikke helt uenig med mig, så det gjorde valget en smule lettere.
Jeg har valgt et sjal i kontrastfarve hvid, for så kan det passe med taske og sko i hvid også. (det er en pain at finde sko i en præcis farve så derfor lister jeg lidt let om ved det på denne måde.)
Jeg skal nok sende foto når den kommer i pb. til de der vil have.
maj 2015
Følger: 1 Svar: 1
At købe vigtig kjole ubeset..