{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Det dér når man føler, at man ikke er god nok.. *galde* {{forumTopicSubject}}

Heya.. Det bliver nok lidt langt, sorry 3:

Jeg er lidt nedern lige nu..
Fik idag afvide af en dame i skolen, at min uddannelse har en arbejdsløshed på 75% . Hurra for det, så det er MEGET svært at få arbejde, medmindre man går freelance/selvstændig. (web-integrator).

Jeg går så hjem og fortæller det til min mor, som så sukker og begynder på sin "hva' vil du så!" tale, til når jeg er udlært

Problemet er, som jeg havde skrevet i en ældre tråd, at jeg har arbejdsskade i begge knæ, og er nødt til at flå mig selv i nakken, og få det venstre repareret igen, da jeg går med store smerter. Jeg har ondt i ryggen også.
Jeg sidder bare her og bliver fed, for kan ikke dyrke motion, uden at jeg får ondt smiley .. p*s bonde..

Jeg har også søgt ind, på rigtig mange bureauer, men enten har de ikke plads, gider ikke have en der er uddannet, fordi vi ikke lærer en skid, eller de ikke har råd. Afslag på afslag.

Jeg har bestilt en tid hos en sagsbehandler, måske kan han give mig nogle råd..

Jeg føler bare, at jeg ikke er god nok, at jeg ikke er noget værd, fordi jeg ikke bare liiiiiiige går over i et super marked og søger arbejde, som min ældre søster gør. Det er hendes uddannelse, men hun har altid gjort det.
Jeg kan ikke lide sådanne steder, og bliver så ked af det indeni, når jeg gang på gang skal forsvare mig selv, når min mor kommer med den der "du kan arbejde i netto"

Jeg må ikke købe en hund, før jeg har købt mig en beboelsesvogn (jeg vil ikke bo i lejlighed), og mangler virkelig en hund at fortælle hemmeligheder til, og ja alt man nu gør med en kvindes bedste ven..
Så intet arbejde, ingen vogn = ingen hund.

Det er bare så frustrerende, når man ikke kan gøre noget rigtigt ): .. suk..

Jeg vil ikke på bistand, aldrig.. Jeg vil arbejde, men er bare hæmmet i at lave noget, og ja.. T__T ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det dér når man føler, at man ikke er god nok.. *galde*
  • #1   5. feb 2013 Du har jo allerede gjort lidt, men det er en start, du har åbent dig for os her på HG så kan vi jo sende dig varme tanker, lytte til dig, måske give nogle god råd smiley jeg tror at for din egen skyld og ikke pga et job, skal du ha gjort nogen ved dine smerter først og fremmest. Måske i forbindelse med din samtale med sagsbehandler.

  • #2   5. feb 2013 Tak Marianne. Det er rart at I er der for os der er i dårligt humør.

    Jeg har bestilt tid hos min læge, så vi kan få det fikset på Riget. de lavede mit højre knæ rigtig godt..

    Sagsbehandleren er bestilt til rådgivning af jobs for sådanne mennesker som mig. Jeg VIL have et 37+ timers job, det begænser bare valget når jeg har de problemer med mig selv.


  • #3   5. feb 2013 Hej igen jeg har aldrig haft så travlt og så meget at se til som siden jeg fik pension smiley hus på landet, kæmpe grund, har pt 30 kaniner men om sommeren op til 80 stk, 3 hunde og altid gæster med deres hunde. Så skulle det være at du skulle gå ned i timer, så skal du bare ha flere dyr smiley

  • #4   5. feb 2013 Sikke mange du har :D..

    vi har 5 heste, 1 hund, 4 katte, 1 marsvin(Han lever bedst alene, havde en ven, men så var han mega bange, da den døde, blev han super tam), 1 hamster og 1 sugar glider. Hendes mand døde, så venter en ny meget snart, så snart 2 sugar gliders. Så jeg har rigeligt at se til.. hih..


  • #5   5. feb 2013 Hvad er en beboelsesvogn og hvordan fungere det?

  • #6   5. feb 2013 Der kan du bare se smiley du har slet ikke tid til et 37 timers job smiley Halleluja for at man har dyr til at få en på andre tanker, når man har det skidt. De må godt nok ligge øre til meget smiley Du er jo allerede på rette spor, ang helbred, sagsbehandler, så skal resten nok komme bare vent og se, lykken skal nok smile til dig, det er hermed bestilt smiley

  • #7   5. feb 2013 Lilly-My det er en lejligheds "vogn" som man kan købe. Ligesom skurvogne, men bare beregnet til at bo i smiley Denne ex. http://www.mobilhouse.dk/385/genhusning--2-vokse--1-barn

    Tak Marianne. Jeg håber også det bliver godt senere. Forhåbentligt har jeg et arbejde når jeg er færdig til Juni. ellers må jeg sælge nogle hjemmesider til jer. hihi


  • #8   5. feb 2013 Hold da op og hvor stiller man så sådan en op henne?;)

  • #9   6. feb 2013 Jeg bor på en gård, så den bliver placeret på vores grund, så jeg har direkte udgang til meget plads til hunden, og min hest.. smiley .. Hvis vi får lov af kommunen <,<

    Kryds poter for det!


  • #10   6. feb 2013 Lad være med at give op. Jeg kender det godt alt for godt selv, for jeg bor hjemme hos mine forældre som 18-årig. Jeg har psykiske men, som har gjort, jeg måtte droppe HF. Jeg vil leve af at tegne, hvilket nok er en af de aller sværeste ting at leve af.
    - Men man skal bare ikke give op ^^ Det er super vigtigt at følge sin drøm. Jeg er ikke på kontanthjælp eller bistand, jeg gider ikke. Og mine forældre accepterer det, fordi jeg alligevel skal starte i skole igen til august.

    Jeg kender godt den der følelse med, at man ikke er god nok. Man er kun sig selv nærmest, føler man. Tro mig, har fået den samme prædiken så mange gange, og det er bare ikke særlig fedt. Jeg føler med dig.
    - Kæmpe kram fra mig, du virker til at have brug for det! ^^


  • #11   6. feb 2013 Du skal nok kunne leve af at tegne, du er sindsyg god.. Det er bare at åbne for commissions på furaffinity og deviantArt. Der skal nok være nogen..

    Det er rart man ikke er alene om at få den prædike.. Jeg vil aldrig være kassedame.. 3: ..

    Håber du finder ud af, at leve af at tegne ^^ du skal tegne noget for mig en dag.. Helt sikkert!

    Kram til dig også smiley ^__^


  • #12   6. feb 2013 Jeg er åben for comissions begge steder - Det svære er at få folk til at betale nok for det timeløns-mæssigt. Min ligger på 15-20 kr lige pt, og det er slet ikke nok i Danmark o.o

    Heller ikke mig - Been there, done that xD Det var hyggeligt nok, fordi jeg arbejdede om morgenen og mest betjente gamle folk og alkoholikere xD Det er super hygge, synes jeg ^^ Men presset blev for stort, fordi jeg lige var kommet ud af en depression, så endte med at holde op efter 1½ måned. Og så interesserer det mig jo ikke rigtig ^^
    Mit hjerte ligger i at tegne! :3

    Det håber jeg da også! Jeg satser på at flytte til Canada om nogen år ^^


  • #13   6. feb 2013 Du skulle prøve at tegne folks fursuits. Lav nogle gratis tegninger til de populære, så skal det nok komme stille og roligt. 15-20 kr i timen? det var ej møjt o.o .. især ikke når skattefar så kommer!

    Men det ligesom mine hjemmesider. Jeg vil tage 10k incl moms, hvor folk vil hoste, men vi har fået afvide på skolen, at en simpel hjemmeside kan koste 100k .. o,o

    Hvis man ikke interessere sig for det, skal man ikke spilde sit liv på det. Man lever jo kun én gang..! Men ens drømme ting, kan man ikke lave, for enten er man for svag, ellers skal man bruge en gymnasial uddannelse..

    Uhh hvor spændende!!


  • #14   6. feb 2013 Malou; Jeg har en del bestillinger lige pt, så har faktisk ikke prøvet at tegne nogens fursuits endnu xD Men gad jeg godt ^^
    - Og nej, det er virkelig ikke meget.

    Ja, det er jo sandt nok. Problemet med kunst, er at der ikke rigtig er en ''branche'' for det, so to speak. De fleste kunstnere arbejder for sig selv eller i et reklamefirma. Og det sidste gider jeg virkelig ikke.
    - Jeg får jo netop en gymnasiel uddannelse, når jeg færdiggør HF ^^ Alt efter hvor godt det kommer til at gå med mit firma (Jaaa, skal snart sælge plakater... Mangler bare at tegne dem xD), så vil jeg også gerne på designskole med speciale i illustration ^^

    Ja, mega! xD USA er for svært at komme ind i medmindre du er fotomodel, et firma vil betale 15.000 $ for at få dig overført eller er vildt rig, så kan du sådan set ikke komme ind o.o


  • #15   6. feb 2013 I siger bare til hvis i mangler arbejde til sommer smiley der er jeg somregl oppe på 80 kaniner og kunne godt bruge hjælp smiley lønnen er kost og logi, hygge i campigsvogn, vandkrig, hygge med hundene og alle de dejlige kaninunger smiley

  • #16   6. feb 2013 Årh, det lyder vildt hygge, Marianne! Tror bare ikke, min mor vil være særlig glad for det, lol.
    Hun er viiiildt allergisk overfor kaniner ^^


  • #17   6. feb 2013 Alexandoria - så var det godt du ikke nåede at proppe en lille langøret i lommen da du var her smiley

  • #18   6. feb 2013 Hahah, ja! ^^


  • #19   6. feb 2013 du skulle lige have været et smut i kaninstalden smiley så var du solgt smiley

  • #20   6. feb 2013 Jeg eeelsker kaniner, det gør jeg virkelig xD
    Okay, tror ikke, der er et dyr, jeg ikke kan lide... udover alle former for insekter for spindlere o.o


  • #21   6. feb 2013 spindlere *GYYYS* smiley



  • #22   6. feb 2013 Ja, ikke? Ugh, kan slet ikke fordrage dem!

  • #23   6. feb 2013 (undskyld for spam TS)

    Der findes ikke noget klammere....
    Jeg plejer at sige, at alt med over 4 ben er simpelthen gyseligt, vammelt, og skal ikke opholde sig i nærheden af mig....
    (krabber er også direkte klamme... )

    "den er mere bange for dig, end du er for den"
    Yeah RIGHT??? hvorfor kravler skidtet så på mig???? BVADR! smiley


  • #24   6. feb 2013 Krabber er jeg faktisk ikke bange for xD Måske fordi jeg er færing og plejede at færdes i fjorden, LOL.


  • #25   6. feb 2013 adder badder smiley Hvor unormalt er det ikke lige, at bevæge sig sidelæns? smiley
    I det ene akvarie har vi en stor led blå hummer.... *gys!* jeg skal IKKE har nallerne ned til den *GG*


  • #26   6. feb 2013 Hahahah, små krabber er nu også de sødeste xD Synes de er vildt kære - Vi fangede engang nogen, der var så små som sandkorn. Unger - De var helt gennemsigtige ^^
    De døde så i vores spand, mig og min søster var ikke så kloge dengang xD


  • #27   6. feb 2013 Alexandoria - skide godt... så er der det færre smiley
    ej så ond er jeg heller ikke smiley
    men ser jeg først en krabbe, er jeg færdig med at bade for den dag smiley


  • #28   6. feb 2013 Hahah :3
    - Ja, det er også forståeligt. Sådan har jeg det tit med myg. Dør en myg ikke, så sover jeg bare ikke xD


  • #29   8. feb 2013 malou

    Jeg synes faktisk du er ret "sej",sådan,turde åbne for dine "sluser" her på h.g.

    Jeg tror,at megen af din håbløshed kommer af,du konstant har smerter.Og har man smerter bliver man inaktiv.
    Du får lavet dit(dine) knæ,og slipper så for smerter.Og,så får du overskud til at finde ud af,hvad du så vil med dit liv.
    Og,for mig at se,har du taget et flot skridt mod,en alternativ boligform,og det synes jeg er temmeligt modigt.Jeg ville aldrig selv have turdet,heller ikke dengang jeg var ung.

    Du slipper for dine smerter,du får en campingvogn,som er DIT sted,og så får du en hund,og så skal du pinedød,ud og gå hver dag,3.gange om dagen med hunden,og så går du i dine egne tanker,og så lige pludseligt,har du fået lidt styr på,hvad du skal beskæftige dig med.Og,så møder du en masse hunde mennesker,der måske kan give dig nogen "input".
    Og så lige pludseligt har du tabt dig,fordi du har hundeluftet så mange gang..

    hav det godt
    hilsen
    vibeke


  • #30   8. feb 2013 Hahaha sikke en sjov snak I havde!

    Tak Vibeke!

    Ja forhåbentligt kan jeg blive smertefri snart..!

    Jeg vil gerne bo hvor jeg har mulighed for at kunne gå ud til hesten, og have en hund. Det er godt nok ikke en campingvogn, men mit sted vil det være ja..

    Nu er jeg også 20 år, så er det vel på tide at komme ud..

    Lige præcis! Alt vil blive noget andet, når jeg får den nye hund.. Jeg glæder mig også til når den tid kommer.. Og ja, ville være rart hvis jeg tabte mig smiley

    God weekend til dig


Kommentér på:
Det dér når man føler, at man ikke er god nok.. *galde*

Annonce