{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.845 visninger | Oprettet:

Skønhedspletter og modermærker? {{forumTopicSubject}}

God aften/nat eller morgen smiley

Er der nogle der ved hvornår man skal løfte røret og ringe til lægen hvis man ser forandring på skønhedspletter eller modermærker?

Min læge er reeeeeeeeeeeeet speciel og siger sjældent ja til at jeg kan blive undersøgt, (nu ved jeg jeg får et par "skift læge beskeder" det er desværre sådan at jeg er ifølge systemet er hjemløs og har derfor ikke mulighed for at skifte læge:/

Jeg blev født med 2 skønhedspletter på ryggen, begge ca. på størrelse med en ært, den ene kan man ikke mærke hvis man køre hånden hen over huden, det kan man med den anden,
jeg har det sidste stykke tid haft en irriterende indvendig kløe, små stik og jag, om den der buler ud, som virkelig ikke kan kløes væk..
Idag da jeg kom ud af badet kigget jeg mig som jeg plejer i spejlet, og så at der var hvide stykker på, (lignet lidt store støv fnug) tog et billed af det for at se nærmere på det, og så en masse bobler, med forskellige farver og størrelser??? .:S smiley
Det ser virkelig mærkeligt ud..
Under alle omstændigheder ringer jeg til min læge tidligst mandag morgen, men spørgsmålet er, hvis lægen endnu engang vælger at "se" over mit hovede,
tror i så det er muligt at tage til skadestuens læge og få en henvisning til hudlæge?

Håber nogle ligger inde med et svar eller to smiley

God weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skønhedspletter og modermærker?
Kommentér på:
Skønhedspletter og modermærker?

Annonce