{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

manglende vare {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har et spørgsmål

Jeg har bestilt 4 vare inde fra http://luxstyle.dk - de har efter en uge kun tilsendt mig to vare og resten mangler. Jeg har skrevet til dem 4 gange og har stadig ikke hørt fra dem. Jeg har både skrevet via mail og via den formular der står på nettet.
Som bruger føler jeg mig ret dårlig stillet når de ikke engang svare mig og der ikke er et nummer at ringe på.
Der er heller ikke noget telefonnummer når man søger på deres CVR nummer inde på kob.dk

Er det at gå over stregen hvis man skriver på deres facebookside http://www.facebook.com/luxstyle.dk?ref=ts&fref=ts så alle kan se det? Det syntes jeg nok egentlig selv det er.

Hvad ville I gøre?

/Stine


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  manglende vare
Kommentér på:
manglende vare

Annonce