2.408 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

hjælp mig med at vælge gulv:) hjælp mig med at vælge gulv:)

Ja vi skal have nyt gulv i stuen og spisestuen (ca 90 km2) , og vi er så uenige . jeg vil rigtig gerne have noget der ligner klinker (ikke klinker, da vi selv skal ligge det og det er for omfattende) min kæreste vil gerne have noget der ligner trægulv.... hvad syntes i ? bliver lidt store klinkelignende gulv for voldsomt?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mig med at vælge gulv:)
  • #1   12. feb 2013 http://www.dintaeppekaede.dk/shop/kronoswiss-laminat-flise-26336p.html jeg tænker noget lign. det her

• #3   12. feb 2013 Vi var meget tæt på at vælge klinker da vi lagde gulv i vores hus, men endte med Ege gulv, ikke laminat men rigtig træ, oliebehandlet, det er super dejligt, meget solidt og lyden er mange gange bedre end både klinker og laminat, det er let at holde og gulvvarme fungerer fint, det er noget dyrere men vi har ikke fortrudt et sekund

• #4   12. feb 2013 det skal ikke være lyse klinker, men koksgrå eller grå, det er sådan en herskablejlighed, meget højt til loftet , alt er hvidt ALT. så tænker det kunne være fedt at få noget "farve" mørkt ..... og vasker alligevel gulv mindst en gang om dagen , da jeg ikke kan klare der ligger hundehår....

• #5   12. feb 2013 det bliver ikke trægulv , da det andet er nemmere at holde rent syntes jeg , vi havde trægulv i det gamle hus og syntes ikke jeg fik det ordenligt rent .... det eneste krav til kvalitet er at det skal være ordenligt så det kan holde til noget , så hellere give lidt extra ...

• #6   12. feb 2013 vi havde rå fyrtræ-planke gulve og de var vildt flotte og dejlige, indtil jeg fik en rygskade og ikke selv kunne holde til at vaske gulve:( - efter megen overvejelse lagde vi vinyl på i hele overetagen, jeg synes de klik-gulve larmer af H-til og er kolde at gå på. Vi havde flere prøver med hjemme, både den koksgrå 'flise' og forskellige 'trægulve' - vi endte med at lægge det der ligner trægulv da vi synes det virkede for køkkenagtigt i stuen, og vi ville have det ens. Vi endte op med en tarkett grå ask med årer og knaster. Det ligner så meget et trægulv, at folk må ned og røre det for at tro på det ikke er træ. Og det bedste af det hele er at jeg nu kan gå med en moppe med drejeled og få alle hundehår med, og en gang om ugen bliver det tørret over med en special sæbe til vinyl, og det er så dejligt ikke at skulle bede andre om at gøre det smiley

• #7   12. feb 2013 vasker gulv mindste en gang om dagen - hold da op - du må have for lidt at lave - hi hi
    Ja vi skal så næste gang helt sikkert have klinker i køkken/alrummet - lige nu har vi et olieret trægulv - det er alt for svært at hollde med 2 store hunde - her tænker jeg både på ridser og skidt smiley

• #8   12. feb 2013 nej jeg læser til lærer og arbejder , så har bestemt ikke for lidt at lave , men kan ikke slappe af hvis det ikke er rent .... er også selv lidt nervøs for det bliver for køkken agtigt med fliser :s

• #9   12. feb 2013 Ville vælge klinkerne, når vi er ude i laminatgulv

• #12   12. feb 2013 Eg bliver ikke ridset:), det gør bløde træsorter som fyr og blank polerede træ, vi har to store hunde, der er ikke en ridse på gulvet

• #13   12. feb 2013 den med hvad der passer til lejligheden , har jeg slet ikke tænkt på ...det ar du nok ret i ... der er en åben gammel pejs , der er self. klinker på .. rigtige klinker.. det ville ikke se mærkeligt ud med træ agtigt gulv?

• #14   12. feb 2013 Til en stue ville jeg vælge trægulv

• #15   12. feb 2013 det bliver trægulv lign. gulv.... måske trægulv, hvis jeg ikke find enoget der ikke koster 1000 kr kvm, og ikke er med riller eller åre eller mellemrum som gør der kan komme skidt ned:)

• #16   12. feb 2013 Min far har bambus gulv og det er helt vildt flot, du kan få det i forskellige farver.

• #18   12. feb 2013 ja det er også flot , men der kommer for meget mellemrum mellem plankerne :S desværre

• #19   12. feb 2013 Jeg ville ikke vælge fyr hvis jeg skulle vælge, fyr er n blød træsorter og meget modtagelig for ridser og pletter, bøg, ask eller eg er gode bud

• #20   12. feb 2013 Se fx flottegulve.dk, de har fine trægulve til 199 kr

• #21   12. feb 2013 jeg kigger smiley tak for hjælpen alle sammen ::)

• #23   12. feb 2013 Jeg vil sige enten bøg eller ask. Ask er bare superflot efter min mening smiley

• #24   12. feb 2013 http://www.plankegulv.com/natur-ask_.php

• #25   12. feb 2013 Ts vi har valgt det mørke gulv (eller noget meget lignende ) du linker til, i vores soveværelse. Er rigtig glad for det, men til en stuen ville jeg have valgt noget der var mere slidstærkt

• #26   12. feb 2013 Hvis I har råd, så et parketgulv i merbaum eller andet hårdttræ, matlakeret. Så forhøjer det boligens værdi, I har et smukt og behageligt gulv, og med din rengøringsindsats er det vist kun svaperen der slider på træet smiley

• #27   13. feb 2013 vi bor jo ikke langt fra grænsen , er det billigere købe i tyskland , eller er det ulovligt?

Kommentér på:
hjælp mig med at vælge gulv:)

Annonce