{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Er det kun mig... {{forumTopicSubject}}

Der synes at dette er helt vildt spændende, lidt skræmmende og uhyggeligt på samme tid?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-64569280:finder-kratere-efter-meteorregn.html

Er det ikke noget med, at en stor meteor angiveligt skulle ramme jorden engang i fremtiden, og at det kan få katastrofale konsekvenser - eller er det noget jeg har drømt?

Puha måske noget man ikke skal tænke så meghet over smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det kun mig...
  • #1   15. feb 2013 jEG SÅ I TV I MORGES AT MAN FORVENTEDE EN STOR METEOR VUILLE POASSERE FORBI JORDEN I DAG.. Men det skulle være 27.000 km væk mener jeg...Så det lyder vildt underligt at der så samme dag i Rusland skulle væ´re meteor regn???. Den sidste meteor som ramte jorden mener nogen var skyld i dinosaru.. blev udryddet...Men om det holder vandt??

  • #2   15. feb 2013 Havde også hørt at den skulle passere, og ikke ramme.. Men mon ikke det er nogle små nogen som er kommet i kølvandet på den store?

  • #4   15. feb 2013 Jeg tror også bare jeg glemmer det, men det er da lidt spændende smiley

  • #5   15. feb 2013 Den sidste meteor der ramte jorden, var nu 30. juni 1908 . Den ramte Seberien og jævnede et kæmpe område på 2000 kvm km.
    Meteorer er jo ikke nogen der sådan drøner rundt alene, derude i rummet. Den der pt er tale om, er ca 45 m i diameter- altså ikke særlig stor.
    Meteorregnen der i nat faldt i Rusland, er sansynligvis småsten fra en noget større meteor der er kommet ind i Jordens atmosfære og er sprunget (det skete også med den i 1908- hvilket er grunden til, at man ikke finder kæmpeklipper).


  • #6   15. feb 2013 Tak Lea smiley så kan vi godt slappe af smiley

Kommentér på:
Er det kun mig...

Annonce