964 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ipad hjælp... Tilbehør Ipad hjælp... Tilbehør

Hjælp mig lige her..
Jeg har købt et stik, appels eget...
Til at overføre billeder fra kamera, altså et stik der har USB port.
Jeg har overført før hvor det virkede uden problemer, nu siger den så at ipad ikke understøtter tilbehøret?
Da det er den nye ipad med det nye stik, og stikket jeg har købt er fra appel, så burde det jo virke og kun kunne virke til denne ipad..

Ipad er opdateret med det nyeste opdatering.
Så kan jeg se det koster penge at få hjælp fra appel, pg aner ikke hvem jeg ellers skal spørge smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning og rydning af bed 2.230 kr.
  • Fuge ved toilet og vaskmøbel 1.999 kr.
  • Ophængning af 6 billeder, udskiftning af toilet bræt, ophængning af tre væg reoler 1.140 kr.
  • monter aquastop 1.000 kr.
  • Ublocking a clogged drain in the Kitchen 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ipad hjælp... Tilbehør
  • #1   25. feb 2013 Stikket hedder
    Lightning to USB camera adapter

• Torben
    Torben Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 5
    #2   25. feb 2013 Det er svært at sige det på en pæn måde, men plejer i Apple-fans ikke at kæfte op med hvor mange penge i har og hvor meget bedre Apple er en "de andre"?
    Mit bedste råd er købe en tablet med Android, så slipper du blandt andet for det der problem.

• #3   25. feb 2013 Og hvad er "det der problem" så? ....

Der er jo aldrig problemer med android?? . Herhjemme har vi halv, halv og det sgu lige ringe/godt...

• #4   25. feb 2013 Hold da op.. Min android telefon var da noget juks..
    Og hvorfor blive så sur?

TS, jeg tror dit stik er blevet defekt, 3: .. Ellers så skriv til dem, og brok dig smiley

• #5   25. feb 2013 Hvad butik har du købt tilbehøret i? Gå derned med tilbehøret+ipad'en og forklar problemet smiley

Tænk at andre folk kan have så ondt i numsen over at man foretrækker et mærke/styresystem frem for et andet smiley

• #6   25. feb 2013 Det bar underligt når det har virket en gang før, og det får jo kontakt med ipaden.
    Tror i det kan være opdateringen? ...

Maria D, det er købt i elgiganten. Tror du de kan hjælpe?:)
    Hende jeg købte det af var (undskyld) ikke den skarpeste elektronik kniv i skuffen ;).

• #7   25. feb 2013 Monica, du behøver ikke undskylde. Der er MANGE ekspedienter der ikke er den skarpeste kniv desværre..

Hmm, jeg ved ikke, måske kan det være opdateringen..
    Du burde godt kunne gå ned med den, hvis du stadig har bonnen.. 2 års reklamationsret gælder vel også på småting

• #8   25. feb 2013 Bonnen har jeg ikke :(. Tror ogs stikket virker for den registrerer jo at det er deri. Men tænker om de kan hjælpe mig med I det mindste at forklare hvad der er galt :-)?

• #9   25. feb 2013 Har du købt den på kort? Så kan du evt tage et udprint af din konto hvor man kan se købet...bare husk at sløre de private detaljer såsom konto nummer og sådan smiley Jeg ved dog ikke om alle butikker vil godtage den løsning...vi gjorde den gang jeg var Magasin ansat.

• #10   25. feb 2013 Har du prøvet at formulere problemet på engelsk, og så slå det op på google? Det gør jeg altid, og der kommer mange gange en løsning smiley

• #11   25. feb 2013 De havde først solgt mig et stik til en gammel ipad(flot elgiganten) så vi byttede dem bare lige over gælder kvitteringen/kontoudskrift så overhovedet?

Jeps, der er ingen som har haft det her problem, der står bare at man skal prøve at genstarte, og at den så vil registrere det.

• #12   25. feb 2013 Det vil jeg mene ja...du skulle i realiteten have haft en ny kvittering, men den anden burde gælde.

• #13   25. feb 2013 Okay super. Jeg må et smut i elgiganten og høre dem ad smiley

• #14   25. feb 2013 Hej Monica
    Øv at du har fået en dårlig oplevelse - arbejder selv i Elgiganten smiley

Men i den butik jeg er i, hjælper vi selvfølgelig gerne - vi kan os altid finde din kvittering i systemet hvis du har opgivet navn smiley

Kommentér på:
Ipad hjælp... Tilbehør

Annonce