{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Min søsters konfimation HJÆLP. {{forumTopicSubject}}

Hej alle :-).

Min lillesøster skal konfirmeres her i starten af maj.
Og da jeg jo er hendes storesøster vil jeg gerne gøre noget helt særligt for hende den dag, men jeg er virkelig helt blank for ideer, om hvad jeg skal finde på. Jeg har overvejet en tale, men jeg ved ikke om jeg kan når det kommer til stykket, da jeg godt kan blive lidt genert i større forsamlinger.

Men er der nogen som har nogen foreslag til noget helt særligt, eller har været til en konfimation, hvor i har tænkt at det var noget helt særligt det der blev gjort det den pågældende konfirmation.
- Indtil videre har jeg en enkelt ide, hun ELSKER redbull og det er lige "in" i tiden, så jeg køber en kasse til hende af dem, og vil lave et eller andet ud af dem, men hmen jeg ved bare ikke hvad endnu.

Jeg håber i kommer med en masse gode foreslag! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min søsters konfimation HJÆLP.
  • #1   27. feb 2013 Køb noget lyserødt pap og byg hende et redbull slot omkring kassen (:

• #2   27. feb 2013 Arbejde på din tale, gør den personlig, hun ved det kræver mod at tale foran folk så hun vil klart blive stolt af sin søster, fortæl nogle sjove episoder fra jeres barndom. Gortæl også noget dybt og personligt.

Du kan slutte af med en sang hvor alle gæster rejser sig og går forbi hende med et kagelys som i sætter i et hjerte du har lavet af flamenco med folie om. Hjertet skal stå foran din søster.

Bare min idé

• #3   27. feb 2013 Min storesøster havde lavet en "billedbog" som man fx. kan lave inde på pixums hjemmeside. I bogen var der tekst til nogle af billederne, og på den sidste side havde hun skrevet et personligt digt, som hun læste højt før jeg fik bogen. Du kunne også bare skrive din tale (måske lidt mindre udgave), og læse den højt fra bogen smiley

• #4   27. feb 2013 Jeg lavede en sang til en konfirmation for et par år siden. Sangene lagde jeg ned i små plasticposer med "lynlås"....lagde dem ned i kaffefiltre og klipsede dem sammen så de blev lidt mindre og fik fiskefilet-facon. Så panerede jeg dem og stegte dem i ovnen så de lignede fiskefileter. De kom ind på fade med persille og remoulade i små skåle....nydelig dekoreret...
    Nogle af gæsterne prøvede at spise dem.....meeeeennn....den gik jo ikke og vi fik en god griner....

• #5   27. feb 2013 En sang kan være en god ide som der bliver skrevet længere oppe. MEN du skal IKKE købe en færdiglavet sang. For så kan du lige så godt lade være med at komme med noget overhovedet. Det er det mest upersonlige der findes synes jeg. Find en der er god til at skrive sange og så få lavet en helt personlig sang til hende.

• #6   27. feb 2013 Tak for jeres mange forslag, kom MEGET gerne med endnu flere :-).

Rikke:
    Hvordan fik de vist det powerpoint show frem?

• #7   27. feb 2013 Okay.. Smart! smiley
    Har bare ikke lige sådan en projekter! ØV.

Kommentér på:
Min søsters konfimation HJÆLP.

Annonce