296 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kigger lige kenneler kigger lige kenneler

jeg sidder lige og kigger lidt forskellige kenneler, sådan mest for sjov, da jeg jo ved min egen tæve ikke holder evigt.
jeg har forelsket mig i to forskellige racer, pomser og franske buller ;D
Sidder så lige og kigger på en kennel hjemmeside og det hele lyder faktisk fint.. Indtil jeg læser dette "Det gør man lettest ved at sige tydeligt NEJ når den gør det, og så ”knipse” den på munden, eller ruske den lidt i nakkeskindet."
øøøøøh hvad? hvad skal det dog gøre godt for? Er det kun mig der står ret uforstående overfor det der?
ææææhm nå nå, den lukker vi da bare lige igen, det bliver så ikke derfra.

Når det så er sagt så anbefal endelig gode kenneler for disse to racer smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kigger lige kenneler
  • #1   27. feb 2013 Lyder gammeldags smiley

• #2   27. feb 2013 Helt vildt. Forstår slet ikke man vil sætte sådan noget på sin hjemmeside, de har lavet en side på hjemmesiden der hedder "vejledning ved hvalpekøb" og her står så også fifs til opdragelsen...

• #4   27. feb 2013 Overvejer også at skrive til dem.
    Men kan ikke lade være med at tænke, at i bund og grund rager det jo ikke mig og i princippet er det ikke deres problem. Men synes bare det er absurd at gøre det sådan.

• #6   27. feb 2013 Ja tror lige jeg vil overveje det.
    Synes bare det er noget mærkeligt noget at opfordre andre til! det var en kennel for franske bulldogs der også sagde at franske bulldogs var gode førstegangshunde og det er jo fint nok, men så er det jo bare så meget "nemmere" at bilde første gangs hundejere at det er måden at gøre det på. de ved jo ikke bedre.
    Det er da slet ikke okay at opfordre sine "kunder" til sådan noget!

Kommentér på:
kigger lige kenneler

Annonce