{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge Thomsen Ulsted?
  • #1   6. mar 2013 Gør det ikke ! Har flere bekendte hvor deres dyr er døde i hænderne på ham! Det er et snusket lokale han bruger . Han bruger ikke handsker, og han tager 100% hans Tlf hvis den ringer , mens han er ved at ordne det dyr han nu er i gang med, og lige ved siden af behandlings rummet , det vil sige hans såkaldte vente rum, der kan du sidde og ryge alle de smøger du vil. Han er helt hul i hovedet, fraråder ham totalt! .

• #2   6. mar 2013 Det er også det jeg har hørt:-(
    Tak fordi du delte det..

• #3   6. mar 2013 Det var skam så lidt , han burde slet ikke have lov!

• #4   6. mar 2013 Jeg er SÅ enig:)

• #5   6. mar 2013 Kan du ikke måske prøve at fraråde hende det?

• #6   6. mar 2013 Det er Jeg ved. Derfor denne tråd smiley hun har fået linket til det, så hun kan følge med i, hvad der bliver skrevet smiley

• #7   6. mar 2013 mine forældres gamle hund blev aflivet hos ham og det var noget af det mest makabre jeg har været med til, han havde ikke plads nede i "konsultationen" så hunden fik den beroligende/bedøvende sprøjte der og så skulle vi slæbe/løfte ham op af den stejle indkørsel og så lægge ham i carporten hvor så han fik den sidste sprøjte og så kunne han ligge der indtil at DAKA kunne Hente ham, så mit råd er LAD FOR GUDS SKYLD VÆRE MED AT BRUGE HAM.....

• #8   6. mar 2013 Louise R: Dét er altså ikke helt sandt det du skriver. Jeg har ikke selv fået behandlet dyr der, men været der med en veninde et par gange !! Dér er da overhovedet ikke snusket.
    Sidst jeg var med der, fik min veninde hendes kat kastreret, hvilket der ikke var noget som helst anderledes ved, end da jeg, hos dyrlægerne i Hobro, fik min kat kastreret..
    Jeg var med begge steder og den største forskel var prisen, hvor der var en forskel på ca 1000 kr..

• #10   7. mar 2013 Bestemt heller ikke en dyrlæge jeg ville bruge, ikke engang til en vaccine.
    Min veninde fik aflivet en kanin der. Dette blev gjort uden bedøvelse først. Det er flere år siden, men oplevelsen sidder brændt fast i min veninde.

Kan derimod varmt anbefale Biersted. De er billigere end dyrlægerne i Aalborg, men ligeså professionelle og dygtige. Jeg fik min søsters hund kastreret der uden problemer. Hunden blev lagt i et lille bur med varmelampe efter operationen fordi han var hårløs, så selv det tog de sig lidt ekstra af smiley

• #11   7. mar 2013 Tak for alle jeres svar..
    Jeg prøvede at råde hende til andet inden denne tråd, men jeres svar har fået hende til at finde en anden smiley
    Tak, og er sikker på at katten Emma og så siger TAK smiley smiley

• #12   7. mar 2013 Puh ha.. Historierne med aflivninger, kan jeg slet ikke glemme smiley en aflivning er det værste for en dyreejer, og er aldrig en god oplevelse, men de historier er jo forfærdelige:-(

Min veninde fik kastreret en chi hos ham, den blinkede under hele operationen, og Thomsen ville ikke udlevere smertestillende, for den var bare pyldret. smiley min veninde fik den dog til anden dyrlæge, og fik medicin, men smerterne havde nær taget livet af den bette hund smiley

• #13   7. mar 2013 Jeg bor selv i ULSTED.. Jeg ville ALDRIG igen, lade min hunds liv ligge i hænderne på den mand... Han er skyld i, at 2 af vores hunde har smerter endnu, 1,5 år efter kastration hos ham... Dyrlægen i dronninglund mener der er forrisikabelt at fjerne det, pga en masse blodkar...

Han kan vaccinere dyr, til billige penge.. Men en operation, aldrig,,,

Vi skulle af med en masse katte, som kattensværn gerne ville tage.. Men Thomsen mente vi var tossede, han ville aflive hele banden, 200kr...
    Det var 3 voksne hundkatte, og deres killinger...

Tag til Dronninglund dyreklinik istedet! De er rigtig dygtige smiley

• #14   7. mar 2013 Efter operationen, ligger dyrene på gulvet på en avis.. Gerne flere dyr på samme.. Døren til lokalet er åben, og folk kan bare komme ind.. INTET er sterilt...

• #15   7. mar 2013 Den danske: føj for pokker.. smiley synes at mange af historierne bære præg af, St alt går galt under operationerne.. smiley simpelthen utroligt, at den mand stadig har sin bevilling!!! smiley
    Dronninglund, er min dyrlæge, og er SÅ glad for Jette.. Min veninde ringer til Jette senere, så det tyder på, at Jette skal gøre det smiley smiley

• #16   7. mar 2013 Jeg bruger selv klinikken inde på Hobrovej i Aalborg og er fint nok tilfreds men da jeg i sin tid spurgte lidt rundt for at undersøge hvor man skulle tage hende, hørte jeg om Slagteren fra Ulsted... Ved dog ikke om det er den samme eller om det var Sulsted måske? Hørte det fra én i hundeskoven som havde sin sunde og raske hund inde for at få lavet et simpelt indgreb og da han kom for at hente den fik han at vide, "desværre, jeg var nødt til at aflive den"...

• #17   7. mar 2013 Godt.. Håber operationen går godt smiley

• #18   7. mar 2013 jeg har brugt thomsen til hunde.katte,og heste, fra jeg var 19år og til nu hvor jeg er 46år, jeg elsker thomsen, han kommer altid hjem til mig og tjekker dyrene, jeg har aldrig haft et uheld ved thomsen,og han har reddet flere dyr her....

• #19   7. mar 2013 Kenzo ; Hvordan kan du skrive at det ikke se helt sandt det jeg skriver? Jeg var der selv , da det var min storebrors kat som skulle steriliseres, så så og oplevede det skam med mine egne øjne . Så jeg VED det er sandt. Og netop det med aflivning var nøjagtig det sammen med min kærestes gamle amerikanske bulldog på ca 40 kg, som fik den første sprøjte nede i kælderen, hvorefter vi selv skulle slæbe ham op i carporten , hvor han så fik den sidste sprøjte, og der lå to hunde derude i forvejen , næsten ved siden . Så er bestemt ikke noget jeg bare siger.

• #20   7. mar 2013 Når der er så mange oplevelser der minder om hinanden, så kan det da ikke være et tilfælde smiley

Enig med louise R... Så hellere bruge lidt ekstra penge på en dygtig dyrlæge!

Kommentér på:
Dyrlæge Thomsen Ulsted?

Annonce