{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varmt hundefører tøj
  • #1   10. mar 2013 Hmm jeg har bare overtræksbukser med en glat overflade på og så en dejlig varm jakke fra en hestebutik. Den har en masse lommer og er slidstærk med en glat overflade, men hvis du tænker heldragt tror jeg H/H er et ret godt mærke at gå efter, eller det er det vidst generelt smiley

• #2   10. mar 2013 Nå ja overtræksbukser, det er da smart og økonomisk. Hvor er det man finder sådan nogle?

Jeg har snart en anorak fra Norway, den skulle være vindtæt så det er da lidt af vejen smiley

Prøver at finde en H/H på Frederiksberg

Tak for tip smiley

• #3   10. mar 2013 H/H er godt nok ikke et helt billigt mærke, men det er godt! Jeg har regntøj med det mærke og har aldrig haft regntøj før jeg kunne holde ud at have på smiley Bruger regntøjet når det er blevet varmere. Har brugt regnbukserne i dag fx grundet stormvejret. De tager vinden så fryser jeg ikke, og så med skiundertøj indenunder så holder man sig rimelig varm smiley

Hmm man kan vel finde overtræksbukser i sportsforretninger og /eller "outdoor" butikker. Mine er nogle gaaamle nogen jeg også købte i en hestebutik i sin tid smiley

• #4   10. mar 2013 Aaaah, ok smiley Jeg render også konstant rundt med skiundertøj på fortiden. Pt har jeg så jeans udenpå, men de bliver jo snavsede til træning.

Tror forresten der er 50% i min nærmeste outdoor butik, må ned og se om de har lidt overtræksbukser i min størrelse smiley

Min konto kan nok ikke tåle H/H lige for tiden så, må vente på der kommer feriepenge.

Tak for råd smiley

• #5   10. mar 2013 velbekommen smiley Håber du finder nogle gode tilbud

• #6   10. mar 2013 Ja det håber jeg også, den slags kan jo bruges mange år fremover smiley

• #7   10. mar 2013 Jeg har et par fjellräven - man kan få dem i tre tykkelser smiley Dejlige bukser! Så har jeg lige bestilt en seeland jakken som jeg har ret høje forventninger til smiley

Man kan købe store flyverdragter, mener min svingerinde har en fra en hestebutik smiley

• #8   10. mar 2013 Jeg bruger skibukser fra H&M med et par løbebukser fra Bilka inden under. Dejligt varmt (Stod f.eks og underviste ude idag i 4 timer og det var "kun" mine fingre og kinder der var ved at knække af af kulde smiley

• #9   10. mar 2013 Vidste ikke de havde skibukser i H&M??!! smiley Der må jeg også kigge!

Fjellræven kunne også være nice, jeg ved at de har fjellræven i den outdoor butik på falkoner alle der har 50% udsalg.

Jeg skal snart i mange butikker smiley

• #10   11. mar 2013 Ellers prøv at se ph outdoor - de har det til rimlige priser smiley

Kommentér på:
Varmt hundefører tøj

Annonce