Part København {{forumTopicSubject}}
Pris på part Favorit
0 sekunder siden
Leder efter part i Københavns området og er lidt i tvivl om priser. Da jeg selv havde hest havde jeg en part som ikke betalte en krone for at passe og ride min hest de dage jeg ikke selv kunne.
Har fundet en hest jeg gerne ville prøve med henblik på part. Men kan ikke finde ud af om jeg har råd og om jeg syns det er list dyrt(måske fordi jeg selv aldrig har taget penge for det)
Må kun ride skovtur på denne hest, da ejer selv rider dressur. Det er 2 gange om ugen, nogle gange kun 6 gange om måneden pga stævner. Man skal muge ud, fodre og give hø når man er der(kun til 1 hest) det koster 600kr om måneden plus skovkort som jeg ikke kender prisen på men jeg har hørt det er dyrt ..
Er dette normal pris? Er på SU så er jo fattig, men savner bare at ride
Det blir over 7000kr pr år, det syns jeg bare er meget øv
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.334
Men aldrig om jeg ville godtage den med at det nogen måneder kun er 6 gange om måneden, man har en fast aftale, overholdes den ikke er det erstatningsgange eller færre penge..
Det er normalt man deltager lidt i staldarbejdet.
Da vi havde heste hjemme havde jeg en periode et par piger til at ride lidt skovture på mine islændere da jeg ikke selv havde nok tid. Det gav de såmen ikke noget for, jeg nød hjælpen, og ligeledes gjorde mine ponyer.
Du skal så også gøre op med dig selv om du kun ønsker at ride skovtur, ellers er det jo ikke holdbart.
Mange steder plejer staldarbejdet som du beskriver at gå istedet for betaling, men det er jo meget med forskel...
Det er jo sådan set ligemeget hvor fin hesten er hvis du kun må dalre lidt ture i skoven på den.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.334
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.002
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 691
Jeg er for nærrig
Jeg synes det er alt for dyrt, især når det kun er til tur og kun nogle gange :s
Men der udover er staldarbejdet omkring hesten meget normalt selvom man betaler penge
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 225
Part København