3.931 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Billige gode spisesteder Herning. Billige gode spisesteder Herning.
Hej alle.
Da min kæreste og jeg skal på weekend ophold i herning i weekenden, vil jeg lige høre jer efter om der er nogen af jer der kender nogen gode spisesteder der, gerne også til fornuftige penge :-).
Andre attraktioner der er hver at se eller vide, må i meget gerne fortælle omkring os! :)..
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
(link fjernet)
(rettede lige linket, reklamerede for den gale butik
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 391
Hvis man er mere til cafe stemning, er der Cafe Poulsen...
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Er I til sushi, så er "running sushi buffet" hos Den Kinesiske Mur god - og billig. Deres mad ellers er som kineser restauranter er flest, hvilket ikke er noget for mig, men det er fordi det asiatiske mad vi får her er tilpasset europæisk smag, og jeg foretrækker original versionerne.
Og så er der jo de sædvanlige Bones og Jensens, plus en række andre. Cafe Karma er også god. Nu spiser jeg ikke så tit ude, så jeg kan ikke kommentere på alle spisestederne i Herning, men der er faktisk kun to som jeg absolut vil fraråde jer at besøge, sig til hvis du vil have en PB med dem.
Attraktioner. Det kommer jo lidt an på hvad I gerne vil se. Men der er brunkulslejrene i Søby, Blichermuseet, Carl-Henning Pedersen og Else Alfelts Museum (selvom I ikke vil ind og se værkerne, så er museumsbygningerne i sig selv interessante, så jeg vil anbefale at I lige kører forbi dem, evt. hvis I alligevel er ude i Herning Centret der ikke ligger så langt derfra), Elia skulpturen, Herning Kunstmuseum, samt museumsparkerne ligger også der. Det er gratis at gå rundt i parkerne.
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 383
M.l:
Tak for de mange muligheder du er kommet med, dem vil jeg helt sikkert se nærmere på.
Jeg sender dig lige en pb, da jeg da gerne lige vil høre om hvor vi ikke skal gå hen og spise.
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 383
Billige gode spisesteder Herning.